برنامه یاد بعضی نفرات
 
با عضویت «حمید سعیدی» (آهنگساز بین‌المللی)
آلبوم «افیون ماه» برای دومین بار نامزد دریافت جایزه‌ی گرمی شد
 موسیقی ما- آلبوم منتشر شده از گروه «افیون ماه» با عضویت «حمید سعیدی» (آهنگساز بین‌المللی) نامزد دریافت جایزه‌ی گرمی برای بهترین آلبوم موسیقی نوین شد. اعضای این گروه را بنده (سنتور)، لیلی هیدن (ویلن)، ایتای دیسرایلی (باس) و ام بی گردی (پرکاشن) تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۱۹ اولین آلبوم منتشر شده از این گروه برنده جایزه بهترین آلبوم نیو ایج یا موسیقی نوین در گرمی شد.

گروه اپیوم مون در سال ۲۰۲۱ آلبوم دوتایی روز و شب را منتشر کرد. آلبوم روز شامل آهنگ‌های تند و آلبوم شب شامل آهنگ های آرام است. امسال این گروه در بخش بهترین آلبوم موسیقی نوین یا نیو ایج امسال نیز کاندید جایزه گرمی شده است.
 
«گرمی» یک جایزهٔ موسیقی است که توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط برای شناسایی دستاوردهای صنعت موسیقی ارائه می‌شود. نشان جایزه یک گرامافون طلاکاری‌شده را به تصویر می‌کشد.
 
مراسم سالانه اهدای جوایز با اجرای هنرمندان برجسته و اهدای جوایزی که محبوبیت بیشتری دارند، همراه است. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگ‌ترین آن‌ها است.
 
اولین مراسم گرمی در ۴ مه ۱۹۵۹ برگزار شد. پس از مراسم سال ۲۰۱۱، آکادمی به بازنگری و بازسازی بسیاری از دسته‌بندی‌های جوایز پرداخت. شصت و سومین مراسم جایزه گرمی در تاریخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۰ در مرکز همایش‌های لس آنجلس واقع در شهر لس آنجلس برگزار شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 12:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «افیون ماه» برای دومین بار نامزد دریافت جایزه‌ی گرمی شد | موسیقی ما