برنامه یاد بعضی نفرات
 
آیا بار دیگر نام یک ایرانی در گرمی می‌درخشد؟
«حمید سعیدی» بار دیگر کاندید دریافت مهم‌ترین جایزه‌ی موسیقی جهان شد
موسیقی ما- آلبوم «افیون ماه» با عضویت «حمید سعیدی» (آهنگساز بین الماللی)، نامزد دریافت بهترین بهترین آلبوم نیوایج سال ۲۰۲۱ شد. علاوه بر سعیدی، لیلی هیدن ( ویلن) - ایتای دیسرایلی ( باس) - ام بی گردی ( پرکاشن) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

«حمید سعیدی» در گفت‌وگو با «علیرضا ایرانی نژاد» درباره‌ی این گروه گفته است: «گروه اپیوم مون یا افیون ماه در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و در سال ۲۰۱۹ اولین آلبوم منتشر شده از این گروه برنده جایزه بهترین آلبوم نیو ایج درگرمی شد. گروه اپیوم مون در سال ۲۰۲۱ آلبوم دوتایی «روز و شب» را منتشر کرد. آلبوم روز شامل آهنگ‌های تند و آلبوم شب شامل آهنگ های آرام است.»

چندی پیش خبری مبنی بر انتخاب یک اثر از موسیقی ایران به عنوان نامزد جایزه‌ی گرمی اعلام شده بود که هم‌زمان «سعیدی» درباره‌ی آن گفت: «من از سال ۲۰۲۰ به عنوان نخستین و تنها برنده جایزه گرمی ایرانی داور بخش مسابقه این جایزه انتخاب شدم؛ تمامی جلسات برنامه‌ریزی و گفت‌گوهای امسال در مورد نحوه برگزاری مسابقه گرمی به صورت برخط انجام شد و داوران برای درک صحیح تر نحوه‌ی کار موظف به حضور در  وبینار ۳ ساعته بودند تا نحوه کار را مرور کنند. مرحله اول پذیرش آلبوم‌های جدید روز ۱۶ تیر (ششم ژوئیه)، ساعت ۶ بعداز ظهر به وقت لس‌آنجلس بود و برای آثاری که در ماه ژوئیه یا آگوست منتشر می‌شوند این مهلت تا ۲۵ تیر (۱۵جولای) تمدید شده بود و قرار است اسامی کاندیداها در تاریخ ششم دسامبر اعلام بشوند.»

مراسم و جشن جایزه گرمی که بسیاری آن‌را اسکار موسیقی می‌نامند، در ۳۱ ژانویه سال آینده در لوس آنجلس برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 12:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حمید سعیدی» بار دیگر کاندید دریافت مهم‌ترین جایزه‌ی موسیقی جهان شد | موسیقی ما