برنامه یاد بعضی نفرات
 
شصت و چهارمین مراسم اهدای جوایز موسیقی گرمی شبِ گذشته در آمریکا برگزار شد
جان باتیست با «ما هستیم» جایزه آلبوم سال را دریافت کرد
موسیقی ما- شصت و چهارمین مراسم اهدای جوایز موسیقی گرمی شبِ گذشته در آمریکا برگزار شد و جوایز بهترین آثار موسیقی سال از سوی برگزار کنندگان این مراسم به اهالی موسیقی اعطا شد. 

در این مراسم جان باتیست به خاطر آلبوم «ما هستیم» جایزه آلبوم سال را دریافت کرد. آلبومی که از جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد» الهام گرفته شده است. همچین گروه سیلک سونیک جایزه اصلی این مراسم یعنی ترانه سال را به خود اختصاص داد.

در این مراسم همچنین گروه سیلک سونیک شامل اندرسون پاک و برونو مارس با ترانه «در را باز بگذار» برنده جایزه ترانه سال جشنواره گرمی شدند.

اولیویا رودریگو خواننده ۱۹ ساله هم در تازه‌ترین جشنواره گرمی به خاطر ترانه «گواهینامه رانندگی» جایزه بهترین هنرمند جدید سال را کسب کرد. از دیگر جوایز این دوره، می‌توان به بهترین آلبوم موسیقی ملل به آنجلیک کیجو برای «مادر طبیعت» سخن گفت.

همچنین بهترین آلبوم رپ به تایلر د کریتور، برای آلبوم «اگر گم شدی به من زنگ بزن» رسید. جایزه بهترین آلبوم راک جوایز موسیقی گرمی نیز به گروه موسیقی فو فایترز برای آلبوم «دارو در نیمه‌شب» اختصاص یافت.

برندگان این جشنواره توسط حدود ۱۱ هزار عضو آکادمی انتخاب شدند. این مراسم که لاس وگاس آمریکا برگزار شد پیش‌تر برای تاریخ ۳۱ ژانویه برنامه‌ریزی شده بود ولی به دلیل اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا چندین بار به تاخیر افتاد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 11:40

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جان باتیست با «ما هستیم» جایزه آلبوم سال را دریافت کرد | موسیقی ما