برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور مدیرکل دفتر موسیقی
گواهی‌نامه درجه یک هنری به محمدجلیل عندلیبی اعطا شد
موسیقی ما- گواهی‌نامه درجه یک هنری با حضور مدیر کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل انجمن موسیقی ایران به «محمدجلیل عندلیبی» (آهنگساز و نوازنده‌ی پیشکسوت) اعطا شد.

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد صدری دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با حضور در منزل محمد جلیل عندلیبی درجه یک هنری را به این هنرمند اهدا کردند.
 
در ابتدای جلسه «محمد اله‌یاری» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «نشان درجه یک هنری شما از مدت‌ها پیش آماده شده بود اما متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا اعطای آن به تعویق افتاد. بنا داشتیم که مراسمی در تالار رودکی برگزار کنیم که تعدادی از عزیزان با برگزاری مراسم در همه‌گیری ویروس کرونا مخالفت کردند بنابراین تصمیم گرفتیم با حضور در منازل پیشکسوتان عرصه موسیقی، گواهینامه درجه یک هنری را به آنها تقدیم کنیم.»
 
عندلیبی نیز اظهار کرد: «فعالیت های خود را در زمینه موسیقی از ۱۳ سالگی شروع کردم. در گذشته سال ها رهبر ارکستر سنتی دفتر موسیقی بودم و آخرین کنسرت این ارکستر به دوره بیست و سوم جشنواره موسیقی فجر برمی‌گردد که در تالار وحدت برگزار شد. کاری را روی مثنوی مولانا به همراه همسرم آماده کردیم و همراه او در زمینه موسیقی آیینی بانوان کار می‌کنیم و سعی کردیم کاری انجام دهیم که حداقل الگوی خوبی برای بانوان باشد.  بنده در حوزه موسیقی هرکاری از دستم برآمده انجام دادم و مهم‌ترین مسئله در زندگی و کارم رضایت خداوند است. اصولاً سعی می‌کنم بدون حاشیه باشم که آرامش بیشتری داشته باشم.»
 
در پایان این مراسم گواهینامه درجه یک هنری به محمدجلیل عندلیبی آهنگساز و نوازنده سنتور اعطا شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 12:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گواهی‌نامه درجه یک هنری به محمدجلیل عندلیبی اعطا شد | موسیقی ما