برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی قاسم رفعتی، مظفر شفیعی، سیدرضا طباطبایی، اشکان کمانگری و ...
آلبوم موسیقی «مناجات» منتشر شد
موسیقی ما- مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما آلبوم «رسم مناجات» را با مشارکت مرکز موسیقی صدا و سیما منتشر کرد.
 
مرکز موسیقی حوزه هنری که در سال ۱۳۹۹ همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری مرکز موسیقی صدا و سیما  آلبوم «شهر مناجات» را که شامل آوازهایی در مناجات از استادان برتر موسیقی ایرانی منتشر کرده بود، در راستای سیاست‌های اصولی کلی خود همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ آلبوم رسم مناجات را  با توجه به استقبال کم‌نظیر مخاطبان و علاقه‌مندان و در پاسخ به این شورعلاقه‌مندی منتشر کرد.
 
در تولید آلبوم رسم مناجات که با یاری ۸ خواننده‌ شاخص از نسل‌های مختلف کشور تولید شده تمام همت  تولید کنندگان معطوف بر این نکته بوده است که ظرافت‌ها و ظرفیت‌های شعر و موسیقی ایرانی در شناساندن ابعاد زیبای این ماه مبارک به سمع و نظر مخاطبان به خصوص جوانان و نوجوانان قرار داده شود.
 
در این آلبوم که مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی با نام های «گره‌گشا»، «باز آ»، «وصال تو»، «نور تجلی»، «سزاوار»، «غیر از تو نخواهم»، «تماشایی»، «تو دستم را گرفتی» در مایه‌های دستگاهی افشاری، سه‌گاه، بیات ترک، شور و مثنوی سه‌گاه تدارک دیده شده است، قاسم رفعتی، مظفر شفیعی، سیدرضا طباطبایی، سید جلال‌الدین محمدیان، مهدی محمدی، مهدی شهسوار، مهران زمانی یکتا و اشکان کمانگری  به عنوان خواننده حضور دارند.
 
اشعار این آلبوم نیز از ریاضی یزدی، ابوسعید ابی‌الخیر، مولوی، حافظ، سجاد سامانی، خواجه عبدالله انصاری، محمد مهدی سیار و پروین اعتصامی است.
 
مدیر تولید این پروژه، اشکان کمانگری و مشاور حمیدرضا نوربخش دیگر چهره نام‌آشنای حوزه موسیقی است و کار میکس و پالایش این آلبوم را مهدی سالک اردستانی و یاسر فلاح‌پور به عهده داشته‌اند.
 
آلبوم «رسم مناجات» با ثبت اثر شماره  ۳۹۹/م-۴۰۰ مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 14:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی «مناجات» منتشر شد | موسیقی ما