برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهترین‌های موسیقی «هنر زنده است» معرفی شدند
فردین خلعتبری: سعی کردیم شرایط حضور را سخت کنیم تا به تولیدات هدفمند دست یابیم
موسیقی ما- برگزیدگان نخستین جشنواره «هنر زنده است» در بخش‌ موسیقی معرفی شدند. فردین خلعت‌بری، دبیر بخش موسیقی در مراسم اختتامیه این جشنواره در پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب برگزار می‌شد روی صحنه رفت و گفت: «در بخش موسیقی سعی کردیم شرایط حضور را سخت کنیم تا به تولیدات هدفمند دست یابیم. بسیاری از آثار برای این جشنواره ساخته شده بودند و موسیقی‌هایی که در اختتامیه می‌شنوید از میان آثار حاضر در جشنواره انتخاب شده‌اند. تلاش من و همکارانم رسیدن به یک اجتماع بزرگ در موسیقی و پیوند آن به دنیای بزرگ هنر بود.»

خلعت‌بری گفت: «امیدوارم این جشنواره سالیان سال به کار خود ادامه دهد و دوست دارم به منتخبان بگویم که شما در قبال این جشنواره مسئول هستید، البته همانند همه داوری ها این قضاوت هم نسبی بوده، داوران این بخش همانند بخش فیلم، به صورت آنلاین به آثار حاضر امتیاز دادند. احمد پژمان، محمدرضا علیقلی، حامد و ثابت و علی اصغر دشتی از داوران بخش موسیقی بودند که با جلسه‌ای ویدیویی با هم به جمع‌بندی رسیدند.»
در ادامه‌ی این رویداد، برگزیدگان بخش موسیقی معرفی شدند:
 
برگزیدگان بخش موسیقی:
 
*اجرای گروهی (آنسامبل)
- جایزه اصلی  بخش  اجرای گروهی آنسامبل دو تا شش نفره، دیپلم افتخار و برنده نشان جشنواره و مبلغ 30 میلیون تومان جایزه نقدی به «محمدگِلدی گلدی‌نژاد» (مشهور به اوغلان بخشی) تعلق گرفت. 
- برنده دیپلم افتخار بخش اجرای گروهی آنسامبل دو تا شش نفره و مبلغ هفت و نیم میلیون تومان جایزه نقدی به امیرحسین رئوفی و حمید فروزان هنرمندان گروه‌ «دوئو تآي» اختصاص یافت.
- برنده دیپلم افتخار بخش اجرای گروهی آنسامبل دو تا شش نفره و مبلغ هفت و نیم میلیون تومان جایزه نقدی به تریو «J.S.Bach» به نوازندگی «امیر روزبه»، «امیرحسین عرب‌حنایی» و «دانیال اکبری» و سرپرستی «فرزاد خاوند» تعلق گرفت.
 
*آوازی یک خواننده مرد و یک ساز همراه
- جایزه اصلی بخش اجرای خواننده مرد و یک ساز همراه، دیپلم افتخار و برنده نشان جشنواره و مبلغ 30 میلیون نقدی به «اسمعیل یزدانی» خواننده و سرپرست گروه neopolitan اهدا شد.
- برنده دیپلم افتخار بخش اجرای خواننده مرد و یک ساز همراه، و مبلغ هفت و نیم میلیون تومان جایزه نقدی به «آرش رستگارزاده» اختصاص یافت.
 
*گروه آوازی سه‌نفره بانوان (تریو) به همراهی یک ساز
- برنده جایزه اصلی بخش اجرای تریو آوازی زنان، دیپلم افتخار و برنده نشان جشنواره و 30 میلیون تومان جایزه نقدی به آنسامبل آوازی دایان به سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی «سیاوش لطفی» و خوانندگی «سمیرا محسنی»، «پگاه عینک‌چی» و «ملینا رمضان» تعلق گرفت.
 
*موسیقی الکترونیک
- جایزه اصلی بخش موسیقی الکترونیک، دیپلم افتخار و برنده نشان جشنواره و سی میلیون تومان جایزه نقدی به «امیرحسین اله‌دادی» اهدا شد.
- برنده دیپلم افتخار بخش اجرای موسیقی الکترونیک است و مبلغ هفت و نیم میلیون تومان جایزه نقدی به «پرهام فزایی» تعلق گرفت.
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 12:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فردین خلعتبری: سعی کردیم شرایط حضور را سخت کنیم تا به تولیدات هدفمند دست یابیم | موسیقی ما