برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اتمام مهلت ارسال آثار
۲۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «هنر زنده است» ارسال شد
موسیقی ما- با اتمام مهلت ارسال آثار، تعداد ۶۵ هزار بازدید از پورتال سایت جشنواره «هنر زنده است» ثبت شد و بالغ بر ۲۸۰۰ اثر در چهار بخش مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید.
 
این آثار در بخش‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت به جشنواره ارسال شده است که در این میان بخش دیجیتال آرت با یک هزار و ۷۶ اثر بیشترین تعداد آثار رسیده را به خود اختصاص داد.
 
در بخش تئاتر ۵۹۶ اثر رسید که بخش صحنه‌ای ۲۵۲، مونولوگ ۱۶۶، نمایش رادیویی ۳۴، عروسکی ۳۱، نمایش آیینی و سنتی ۳۱، خیابانی ۲۶، پرفورمنس ۲۲ اثر، نمایش موزیکال ۱۱، کمدی مکتب اصفهان ۹، پانتومیم ۸ و تعزیه ۷ اثر را از آن خود کرد.
 
در بخش دیجیتال آرت ۱۰۷۶ اثر به جشنواره رسید که در این بخش عکس موبایلی ۵۲۲، ویدئو آرت ١۵٠، فیلم موبایلی١٣١، نقاشی دیجیتال ٩٣، موزیک ویدئو ٧٨، مالتی‌مدیا ٣۴، موشن گرافیک ٢٧، دیجیتال مدلینگ ١٨، انیمیشن کامپیوتری ١۴ و وب سریز ٩ اثر را از آن خود کرد.
 
در بخش فیلم نیز ۸۴۵ اثر رسیده که فیلم بلند داستانی ۵۲، کوتاه داستانی ۵۹۸، انیمیشن ۵۰ و مستند ۱۴۵ ثبت شده است و در بخش موسیقی نیز ۲۳۰ اثر در سایت جشنواره بارگذاری شده است.
 
تعدادی از آثاری که برای جشنواره تولید می‌شود، تا ۲۰ بهمن‌ماه مهلت دارند که فایل مورد نظر را در هر بخش بارگذاری کنند و تنها آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که تا ۱۵ بهمن‌ماه در سایت جشنواره ثبت نام کرده باشند.
 
جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدودیت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور - در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
 
نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع ۱۱» برگزار می‌کنند و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب یکی از حامیان این جشنواره است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 15:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ۲۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «هنر زنده است» ارسال شد | موسیقی ما