برنامه یاد بعضی نفرات
 
آهنگ‌ساز برجسته «مشتاق گل» را به کادر درمان هدیه کرد
هوشنگ کامکار: من نیز در خانه می‌مانم تا دیگران سلامت باشند
موسیقی ما- «هوشنگ کامکار» - آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان برجسته- تازه‌ترین اثر خود را در قالب تک‌قطعه‌ای با نامِ «مشتاق گل» به عنوان هدیه‌ای به کادر درمان منتشر کرده است.

این استادِ‌ موسیقی‌دان درباره‌ی این اثر نوشته است: «قطعه‌ی «مشتاق گل» در اوایل دی‌ماه سال گذشته به اتمام رسید و ضبط شد و حالا امروز آن را تقدیم می‌کنم به دلاور مردان و شیرزنان عاشق گلزار انسانیت که جان خود را در راه بهبود و حفظِ زندگی هم‌وطنان خود بی‌پروا و بدون ترس فدا می‌کنند. در این چند ماه که در قرنطینه بودم دو کار دیگر نوشتم که هنوز نتوانستم ضبط‌شان کنم. اولی به‌نام «چنین نخواهد ماند» بر روی شعری از حافظ با مطلع «یوسف گم‌کشته باز آید» و دومی به‌نام «چیزی ندارم» روی اشعاری از «بیژن جلالی». من نیز در خانه می‌مانم تا دیگران سلامت باشند و اگر شد آثار بیش‌تری بنویسم.»

این اثر را «امیر ناصر رنجبر» و «صبا کامکار» هم‌خوانی کرده‌اند و نوازندگانی چون ارسلان کامکار (ویولون و ویولون آلتو)، علی جعفری پویان (ویولون)، نگار نوراد (ویولن سل)، سیاوش کامکار (سنتور)، نیریز کامکار (تار)، امیر ناصر رنجبر (کمانچه) و آرین رضایی (دف) در آن نواخته‌اند.

از استاد هوشنگ کامکار، پیش تر نیز آثاری در قالب تک آهنگ به انتشار رسیده که از میان آنها می توان به «خطابه شرقی»، «نه به جنگ»، «داستانی نه تازه» و…اشاره کرد.

این قطعه را می‌توانید در تماشاخانه‌ی سایت «موسیقی ما» بشنوید. 
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 00:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هوشنگ کامکار: من نیز در خانه می‌مانم تا دیگران سلامت باشند | موسیقی ما