برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هجدهمین شب اجرای این برنامه حسین علیزاده مهمان کنسرت کیهان کلهر شد
کیهان کلهر: حسین علیزاده در دوران جوانی معلم من بوده است
موسیقی ما - هجدهمین اجرای کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر و کوارتت «مینیاتور»، با حضور حسین علیزاده به‌عنوان مهمان ویژه این اجرا، برگزار شد.
 
چهارشنبه گذشته «حسین علیزاده» آهنگساز و نوازنده تار، به تماشای کنسرت کیهان کلهر یار سال‌های نه‌چندان دورش در آلبوم‌های «فریاد»، «زمستان است»، «بی تو به سر نمی‌شود»، «ساز خاموش» و «سرود مهر» نشست. علیزاده که بدون اعلام قبلی به کنسرت کلهر آمده بود، با حضور در پشت‌صحنه همگان را غافلگیر کرد و البته مورد استقبال گرم کیهان کلهر قرار گرفت. چنانچه کلهر علی‌رغم غافلگیری به شوق حضور علیزاده در زمان ساوندچک، برای در آغوش کشیدن یار قدیمی از جای برخاست و به‌سوی او شتافت.
 
با آغاز برنامه چهارشنبه شب کنسرت «شهر خاموش» نیز پس از اجرای قطعه «طرقه» همانند همیشه کیهان کلهر به معرفی قطعه نواخته شده و همکارانش پدرام فریوسفی، میثم مروستی، بهتاش ابوالقاسم، فرشید پاتینیان، آتنا اشتیاقی و نیلوفر محبی پرداخت و سپس در یک اقدام ویژه به علت اهمیت حضور حسین علیزاده، این میهمان مهم را معرفی کرد و گفت: «هر شب مهمانان و هنرمندان عزیزی به دیدن این کنسرت آمده‌اند اما امشب کسی در اینجا حضور دارد که باید او را هم‌اکنون معرفی کنم؛ کسی که در نوجوانی‌ام سال‌ها با موسیقی او مأنوس بوده‌ام و در دوران جوانی موسیقی او معلم من بوده. او را دوست می‌دارم و در زمان‌های بعدتر نیز افتخار همکاری با او را داشتم، امشب حسین علیزاده در اینجا حضور دارد که بسیار از این حضور خوشحالم و تشکر می‌کنم.»

کلهر همچنین گفت: «علیزاده را «استاد» خطاب نکردم چون این روزها واژه «استاد» برچسب بدون لیاقتی شده که بی‌رویه برای همگان خرج می‌شود از این‌رو تنها به اسم اکتفا کردم چراکه «حسین علیزاده» خود به‌اندازه کافی و گویا است.» پس از این معرفی، تمام حاضرین به احترام رفاقت دیرینه علیزاده و کلهر از جای برخاستند و آنها را مورد تشویق قراردادند.

پس از پایان اجرا نیز علیزاده در پشت‌صحنه کنسرت حاضر شد و ضمن ابراز رضایت از اجرا عنوان کرد: «اصلاً متوجه گذر زمان کنسرت تا لحظه پایان نشدم از بس موسیقی و اجرا مرا با خود به‌جای دیگر برده بود و زمان زود گذشت. عالی بود.»
 
کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر و کوارتت زهی «مینیاتور» پس از آخرین اجرا در تالار وحدت که شامگاه پنجشنبه انجام شد در شهرهای همدان و کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 16:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیهان کلهر: حسین علیزاده در دوران جوانی معلم من بوده است | موسیقی ما