برنامه یاد بعضی نفرات
 
آذرماه امسال و با همراهی گروه مستان
«پرواز همای» در کانادا روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «پرواز همای» خواننده‌ی شناخته‌ی شده‌ی موسیقی ایران به همراه گروه مستان، آذرماه در تورنتو و مونترال به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این هنرمند و گروهش در این کنسرت‌ها، تعدادی از قطعات قدیمی خود را به همراه قطعاتِ جدید اجرا می‌کنند و بعد از آن گروه خود را برای اجرای دوباره‌ی اپرای «حلاج» در ایران آماده می‌کنند.

در اولین برنامه در یازدهم آذرماه، این گروه در تورنتو روی صحنه خواهند رفت و بعد از آن هجدهم آذرماه در مونترال قطعاتشان را اجرا می‌کنند.

«پرواز همای» از 21 مرداد تا 15 شهریور به مدت 25 شب اپرای «حلاج» را در ایوان عطار کاخ سعدآباد اجرا کرد و حالا در نظر دارد آن را در شهرهای اهواز، تبریز، رشت، شیراز، تهران، اصفهان و کرمان نیز اجرا کند. او هم‌اکنون  مشغول ضبط دو آلبوم است؛ یکی اپرای «حلاج» که به صورت صوتی و تصویری بیرون می‌آید و دیگری اثری به نام «ای خانه‌ات خراب» که آهنگسازی و خواندن آن را خود برعهده دارد.

«همای» با همراهی گروه مستان در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار در تالار کنسرت والت دیزنی لوس انجلس (والت دیزنی کنسرت هال) به آمریکا دعوت شد و تاکنون شش تور بزرگ کنسرت‌های آمریکا و کانادا و اروپا را در شش سال متفاوت به روی صحنه برده‌است.
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 12:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پرواز همای» در کانادا روی صحنه می‌رود | موسیقی ما