برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با ارائه گزارش مالی کنسرت خیریه این هنرمند عنوان شد
پرواز همای: امیدوارم قوم بزرگ کرد با غیرت مثال‌زدنی‌اش از این شرایط سخت عبور کند
موسیقی ما- بعد از زلزله‌ی کرمانشاه، «پرواز همای» نیز مانند بسیاری دیگر از هنرمندان عرصه‌ی موسیقی به نفع زلزله‌ی کرمانشاه کنسرتی خیریه در تالار وزارت کشور برگزار کرد. او حالا گزارشی از آنچه از آن کنسرت حاصل شد را ارائه داده و یادداشتی نیز در اختیار «موسیقی ما» گذاشته که متن آن به شرح زیر است:

«درود بر همه ى شما عزیزان كه در كنسرت ٧ و٨ آذر ماه، به عشق کمک به هموطنان داغدیده و آسیب دیده از زلزله در تالار بزرگ كشور با ما همراه شدید. همانگونه كه وعده كرده بودم، بعد از این کنسرت، به شهر و روستاهاى زلزله زده‌ى كرمانشاه آمدم و همه‌ى درآمدم از آن کنسرت‌ها را كه حاصل حمايت شما بود، مستقيم به دست كودكانى رساندم كه پدر يا مادر يا هر دو سرپرست خانواده را از دست داده‌اند. اين کودکان یا خانواده‌ها با كمک مددياران بهزيستى شهرستان سرپل‌ذهاب و دوست عزيز و تنبورنوازِ محلى منطقه آقاى کاک كيوان قلخانى و سركار خانم رفيعى، از هفته‌هاى پيش در محله‌هاى فولادی، روستای قره ابلاغ اعظم، شهرستان سرپل زهاب و محلات مختلف، روستای قلعه بهادری، روستای کوئیک عزیز، روستای کوئیک حسن، روستای تپانی، روستای بریموند، روستای نوشیروان، ازگه، بزمیرآباد، روستای هواس احمدی و... شناسايى و معرفى شدند.
برای آنکه این هدایا به کار بیاید و گرهی از کارشان باز کند، به هر كدام از  كودكان یک كارت هديه  با مبلغ ده مليون ريال و یک جلد كتاب «ماهى سياه كوچولو» نوشته‌ى صمد بهرنگى اهدا شد. شرمنده‌ايم كه كمكى بيشتر از اين در توانمان نبود و امیدواریم نهادهای مرتبط به وظیفه خود عمل کنند. سرمای سخت در پیش است و وضعیت زندگی این عزیزان واقعا سخت و نگران کننده.
براى خانواده‌هاى داغ ديده صبر و شكيبايى آرزو مى‌كنيم  و امیدوارم این قوم بزرگ و عزیز که همواره و در همه ناملایمات تاریخی امیدش را حفظ کرده، این بار نیز با غیرت و بزرگی مثال‌زدنی‌اش از این شرایط سخت هم عبور کند. این کلیپ را هم به این آرزو و امید تقدیم شما عزیزان می‌کنم.» 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1396 - 14:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرواز همای: امیدوارم قوم بزرگ کرد با غیرت مثال‌زدنی‌اش از این شرایط سخت عبور کند | موسیقی ما