برنامه یاد بعضی نفرات
 
میثم مروستی خوانندگی کرد
گروه مینیاتور در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت
موسیقی ما - به مناسبت گرامی داشت روز جهانی مولانا گروه مینیاتور به سرپرستی میثم مروستی در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت. میثم مروستی که بیش‌تر به دلیل مهارتش در نوازندگی ویلون و سه تار و نیز تنظیم آهنگ های گوناگون شناخته شده است، چندی است به خوانندگی نیز علاقه مند شده و در این اجرا افزون بر سرپرستی گروه، خوانندگی را نیز بر عهده داشت.

در ابتدای کنسرت گروه 8 نفره مینیاتور به روی صحنه آمدند. میثم مرودستی با در دست داشتن ساز ویولن اجرای خود را شروع کرد، گروه هم با سازهای خود که متشکل از تار ،عود ،ویولن،سنتور وسازهای زهی بود او را همراهی کردند . با تند شدن موزیک نوازندگان زمزمه کنان شعر بشنو از نی را با هم خواندند.
 
در پشت پرده نامرئی صحنه فردی لباس بلند سفیدی برتن داشت و به نوعی حرکات پرفورمنس انجام می‌داد. در کنار او یک نوازه فلوت ایستاده بود، صدای فلوت در سالن پیچیده بود گروه در سکوت نشسته بود، فلوت جادویی مانند نغمه پرندگان فضای سالن را با موزیک خود آغشته کرده بود .در ادامه این کنسرت میثم مرودستی شعر «بشنو از نی چون حکایت می‌کند» را خواند. با تاریک شدن سالن بار دیگر با همراهی سازهای کوبه‌ای و فلوت حرکات سماع انجام شد.
 
در ادامه‌ی برنامه،  شعر «ای آسمان عاشقان ای جان جانان» پخش شد، سپس گروه زمزمه کنان با هم همخوانی کردند وبعد میثم مروستی شعر جان عاشقانه را خواند و ای خاک تنها را گروه زمزمه کنان با هم خواندند. از جمله مهمانانی که در این کنسرت حضور داشتند می توان به مهیار علیزاده، حامد همایون، مصطفی باد کوبه ای و محسن رجب‌پور اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است که ؛ گروه مینیاتور از پاشا هنجنی (نی)، بابک غسالی (عود)، پویا سرایی (سنتور)، نیلوفر محبی (ویلون)، آتنا اشتیاقی (ویلونسل)، پریسا پیرزاده (ویولا)، شایان ریاحی و فرهاد صفری (سازهای کوبه‌ای) و مسعود آذین (تار) تشکیل شده است .آیین مشکاتیان نیز درکنار میثم مروستی در اجرای این برنامه همکاری داشت.
 
ساخت تمام قطعات این اجرا به عهده میثم مروستی بود. در پایان نیز به منتخبان این فراخوان تقدیر به عمل آمد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 12:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه مینیاتور در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت | موسیقی ما