برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگ‌سازی بردیا صدرنوری
تک آهنگ بی کلام «آسمان» برای دختران ایران زمین منتشر شد
 موسیقی ما- تک آهنگ بی کلام «آسمان» به آهنگسازی بردیا صدرنوری ، تنظیم برای ارکستر امید نیک بین و حضور تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان با تقدیم به دختران ایران زمین در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این تک آهنگ که چندی پیش مجوز خود را  از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، بخشی از تازه‌ترین مجموعه موسیقایی به آهنگسازی بردیا صدرنوری است که با تنظیم و ارکستراسیون امید نیک بین در استودیو شهرصدای پارسیان ضبط و به زودی در قالب آلبوم بی کلام «آن روزها» منتشر خواهد شد.

علی جعفری پویان، میثم مروستی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، میثم مروستی و سهراب برهمندی نوازندگان ویولا، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، حسام صدفی نژاد نوازنده ابوا  و پرهام عرب (گرافیست) ،گروه اجرایی تک آهنگ «آسمان» را تشکیل می دهند.

 بردیا صدرنوری در توضیح انتشار این اثر موسیقایی نوشته است: «آسمان» نام دخترم است که برگرفته از یکی از بزرگ‌ترین، زیباترین و شگفت‌انگیزترین جلوه های خلقت است. من این اثر را به عشق دخترم ساخته و آن را هم‌زمان با سالروز تولدش آن را منتشر کردم. این تک آهنگ را به فرزندم و به همه دختران پاک سرشت و سربلند کشورم به امید شادابی و سرزندگی همیشگی دختران ایران­زمین تقدیم می کنم.»
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 12:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تک آهنگ بی کلام «آسمان» برای دختران ایران زمین منتشر شد | موسیقی ما