برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیمان سلطانی اثر جدیدی منتشر می‌کند
دو آواز در یک اثر برای عاشقانه‌های «نظامی»
موسیقی ما - «پیمان سلطانی» - آهنگساز- به زودی اثری را با خوانندگی «غلامرضا رضایی» منتشر خواهد کرد. این اثر با همراهی ارکستر سمفونیک ارمنستان بر روی اشعاری از «نظامی گنجوی» ضبط شده است.  

این اثر در حالی به انتشار درخواهد آمد که «سعید شفیعیون»، رضایی را در اجرای آوازها همراهی کرده است و این دو خواننده  قطعات آوازی اثر را به صورت بداهه در استودیو اجرا خواهند کرد. «رضایی» و «شفیعیون» با دو شیوه‌ی آوازی متفاوت از این اثر به اجرای برنامه خواهند پرداخت و «یارتا یاران» دکلمه‌ی این اشعار را برعهده دارد.

«سلطانی» به تازگي، آلبوم «عاشق مي شويم» را با صداي سالار عقيلي و نوازندگي اعضاي ارکستر فيلارمونيک ارمنستان، ارکستر سمفونيک تهران و ارکستر ملل ايران از سوي موسسه فرهنگي - هنري نواي جامه دران با حمايت معنوي کميته ملي ايکوم ايران منتشر کرده است. او سال گذشته نیز آلبوم «ایران جوان» را به صدای «شهرام ناظری» به انتشار درآورد. آلبوم «ایران جوان» شامل قطعات و تصانیف ملی و میهنی است که تعدای از آن‌ها توسط «پیمان سلطانی» آهنگسازی شده‌اند و تعدادی آثار قدیمی هستند که توسط این آهنگساز برای اجرای مجدد، تنظیم شده است. این اثر دارای قطعاتی چون سرزمین مادری / شعر ضیاالدین ناظم‌پور / برای ارکستر و آواز، ایران جوان (وطنم) / شعر بیژن ترقی / برای ارکستر و آواز، باران / شعر ضیاالدین ناظم‌پور / برای ارکس‌تر و آواز، سرزمین مادری / برای پیانو / پیانیست آرمن مووسیسیان، ایران جوان (وطنم) / برای پیانو / پیانیست مارگاریتا تووماسیان، باران / برای پیانو / اجرای سمپل حامی حقیقی، سرزمین مادری / برای کر، پیانو و تنبک، ایران جوان (وطنم) / برای کر، پیانو و تنبک، باران / برای کر، پیانو و تنبک، سرزمین مادری / برای ارکستر و سنتور، ایران جوان (وطنم) / برای ارکس‌تر و تار و باران / برای ارکس‌تر و سه تار می‌شود.

«غلامرضا رضایی» نیز چندی قبل آلبوم «اوسنه» را با آهنگسازی «مزدا انصاری» منتشر کرده بود. این مجموعه، با اشعاری از بهار و عماد خراسانی  با لهجه و گویش مشهدی سروده شده بود شکل گرفت.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1395 - 10:21

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دو آواز در یک اثر برای عاشقانه‌های «نظامی» | موسیقی ما