برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگ‌سازی پيمان سلطانی؛
راپسودی بختیاری منتشر شد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: پیمان سلطانی آلبوم «راپسودی بختیاری» از ساخته های خود را توسط انجمن موسیقی ایران، روانه بازار موسیقی کرد. آلبوم موسیقی «راپسودی بختیاری» از ساخته های پیمان سلطانی منتشر و در این هفته روانه بازار موسیقی شد. به گزارش موسیقی ما آلبوم «راپسودی بختیاری» مجموعه ای از آهنگ‌های پیمان سلطانی با اجرای نوازندگان ارکستر فیلارمونیک و اپرای ارمنستان منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «راپسودی بختیاری» با صدای پروین عالی پور، شامل چند بخش است که کورش اسدپور در آن با وی هم‌خوانی کرده است. این آلبوم شام مقام شیرعلی مردان است و بر اساس اشعاری از روشن سلیمانی آهنگ‌سازی شده است که دکلمه های آن را اردشیر صالح پور به عهده داشته و آواز بخش پایانی آن با رضا صالحی پور است. رهبری وآهنگسازی این آلبوم را پیمان سلطانی به عهده دارد و نوازندگانی همچون ارسلان کامکار، عباس شایق، میلاد درخشانی، نیکو یوسفی، پویا سرایی، علیرضادریایی، سهیل مخبری، آرش فرهنگفر، احمد منبسط، آرش لطفی، نورالله و میلاد مومن نژاد، ساموئل آوتیان، پیمان صالحی، مازیار ظهیرالدینی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، مصطفی حیات غیبی، کریم قربانی، علیرضا خورشید فرو رضا صالحی حضور دارند. اشعار ان را روشن سلیمانی سروده و اردشیر صالح کرده پور آن‌ها را دکلمه کرده است. همچنین گروه کر نامیرا به سرپرستی فرهاد هراتی در آن همکاری داشته‌اند.

«راپسودی بختیاری» در آمفی تئاتر خانه آهنگسازان ارمنستان ضبط شده است.

صدابردار آن مادات و ضبط سازهای ایرانی آن، آواز و کر آن در استودیو رها توسط امید نیک بین و استودیو پاپ (حمید آداب) انجام شده است. میکس و مسترینگ آن نیز توسط حامی حقیقی صورت گرفته است.

 این اثر نمونه ای از موسیقی توسعه یافته محلی و بومی نواحی زاگرس و ایل بختیاری است.

«راپسودی بختیاری» هم اکنون در بازار موسیقی موجود است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1392 - 11:15

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود راپسودی بختیاری منتشر شد | موسیقی ما