برنامه یاد بعضی نفرات
 
آهنگساز و رهبر شناخته شده‌ی ایرانی تور کنسرت‌های خود در ایران را ادامه‌ می‌دهد
رسیتال پیانوی شهرداد روحانی در رشت
موسیقی ما - «شهرداد روحانی» - آهنگساز و رهبر بین‌المللی ارکستر- در ادامه‌ی تور کنسرت‌های خود، بیستم خرداد ماه در رشت به اجرای برنامه خواهد پرداخت. او که سال گذشته علاوه بر کنسرت‌هایی همراه با ارکستر بزرگ، تور رسیتال پیانوی خود را برگزار کرد؛ پس از شهرهای گوناگون، این بار در رشت به اجرای برنامه خواهد پرداخت و قطعاتی از ساخته‌های خود را به همراه چند قطعه‌ی پیانویی دیگر اجرا خواهد کرد. این برنامه در مجتمع خاتم‌الانبیای این شهرستان انجام خواهد شد.

او پیش از این، رسیتال پیانویی نیز برگرفته از قطعاتی از ساخته‌های خودش که برای دوئت پیانو تنظیم شده است را به همراه یلدا صمدی (پیانیست دوم) اجرا کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به قطعاتی مثل «سرزمین مادرى»، «پروانه»، «رقص بهار»، «آزادى»، «عذرا»، «ابدیت»، «اصفهان»، «زیبایی عشق» اشاره کرد.

این در حالی است که قرار است 13 قطعه از ساخته‌های «شهرداد روحانی» به صورت انیمیشن‌های ده دقیقه‌ای به کارگردانی بابک و بهنود نکویی منتشر شوند، تعدادی از این قطعات تاکنون به انتشار در نیامده‌اند. این قطعات توسط گروه سازهای زهی ارکستر سمفونیک پراگ و ارکستر رادیو و تلویزیون اسلواکی و براتیسلاوا ضبط و اجرا شده و قرار است در آینده‌ به صورت یک آلبوم منتشر شوند.

شهرداد روحانی، رئیس و رهبر ارکستر سمفونیک COTA لس‌آنجلس بوده و علاوه بر آن، رهبر مهمان بسیاری از ارکسترهای سمفونیک معتبر دنیا را برعهده داشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونی مینسوتا، ارکستر سمفونیک کلرادو، ارکستر سمفونیک سن‌دیگو، ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس و نیوجرسی، ارکستر فیلارمونیک زاگرب و ارکستر سمفونیک جوانان آمریکا اشاره کرد. خودش البته علاقه‌ی چندانی به بیان افتخارات بین‌المللی‌اش ندارد. حق هم دارد. لابد او برخلاف خیلی‌های دیگر می‌داند که مشک آن است که خود ببوید؛ با همه‌ی اینها او بارها به عنوان رهبر مهمان، ارکستر سمفونیک تهران را نیز رهبری کرده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 12:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 22:48

احیانا این مشک که خود می بوید همانی نیست که این اخبار را به شما داده؟ همانند حافظ ناظری منبع تمام فعالیتهای شهرداد روحانی خود اوست و جز همکاری با یانی هیچکدام از ادعاهای او درست نیست.
به طور نمونه ارکستر سمفونیک نیوجرسی نداریم و ایشان اصلا در هیچ ارکستر سمفونیکی حتی یک شب برنامه دعوت نشده است . چون ژانر موسیقی او پاپ هست و ربطی به سمفونی ندارد.
و برای اینکه درجه حرفهای مورد ادعای او را بهتر بفهمید بدانید که او هر ارکستری را که کرایه کرده است تا قطعات پاپ ساخته یا تنظیم شده خودش را با آن ضبط کند جزو افتخاراتش به عنوان رهبری ارکستر بیان کرده. در صورتیکه تنها زمانی میتوان ادعای رهبری ارکستری را داشت که از شما دعوت شود و به ازای هر شب رهبری به شما حقوق بدهند نه اینکه همانند شهرداد روحانی برود و ارکستری را کرایه کنید.
ضمنا ارکستر کوتا وجود ندارد و تنها ساخته ذهن ایشان است. شهرداد روحانی در لس آنجلس به تدریس در خانه شاگردانش برای پیانو مشغول است.
شهرداد روحانی هیچ سندی برای اثبات ادعاهای خود ندارد و البته بهتر است نویسنده شما سوئیت سمفونی خلیج فارس را با موسیقی متن فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم مطابقت می داد و می فهمید دارد از چه کپی کننده بی استعدادی بت میسازد.

شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 09:21
محمد

دوست عزیز
بنده فکر نمی کنم به همین سادگی ها باشد که شما می فرمایید (که روحانی دروغ بگوید) چون در وب سایتش هم این مطالب را درج کرده و در سرزمین آمریکا و در مارکت موسیقی شان درچ عبارات دروغ مساوی با حذف از جامعه هنری و یا شغلی می باشد. فرمودید البته بعنوان مثال که ارکستر سمفونیک نیوجرسی وجود ندارد که بنده با یک چستجوی ساده آن را پیدا کردم
http://www.njsymphony.org/
ضمنا از نحوه صحبتتان اینطور استنباط می شود که از طرفداران پر و پا قرص آقای رهبری هستید چون ایشان به کرات و مرات موضوع گرایش آقای روحانی به موسیقی پاپ را مطرج کردند و شما هم همان را می فرمایید و البته با استناد به فرمایشات ایشان باید بگویم که آقای رهبری خودشان شخصا از آقای روحانی برای اجرای موسیقی فیلم دعوت کردند که ناقض ادعای شما در خصوص عدم دعوت از آقای روحانی حتی برای یک شب!! اجرا می باشد. البته بنده در بطن جامعه موسیقی نیستم و رشته اصلی ام موسیقی نمی باشد و تا آنجاییکه اطلاع دارم اجراهای ایشان با ارکستر سمفونیک لندن (کار مشترک با علیرضا عصار و کارهایی که یا آهنگسازان تایلندی و یا به سقارش دولت تایلند و یا موسیقی برای رقص فولکلوریک ایرانی اثر خودش) و ارکستر پراگ (کارهای خودش) به صورت رهبر مهمان نبوده همانطور که شما فرمودید.
با احترام

46.164.110.101

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رسیتال پیانوی شهرداد روحانی در رشت | موسیقی ما