برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آخرین ساعات پیش از سفر به روسیه عنوان شد
پیش بینی سالار عقیلی، فریدون شهبازیان و علی اکبر صفی‌پور درباره بازیهای ایران در جام جهانی
موسیقی ما- رهبران ارکسترهای ایرانی به همراه سالارعقیلی و مدیرعامل بنیاد رودکی در آخرین ساعات پیش از عزیمت به روسیه درباره نتاریج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نظرات جالبی داشتند.

به گزارش «موسیقی ما»، سالار عقیلی درباره نتایج پیش رو تیم ملی فوتیال ایران در جام جهانی گفت: «من در همه کارها بخشی برای شانس در نظر می‌گیرم و می‌گویم کسی شانس می‌آورد که در مسیر شانس قرار بگیرد. شانس الکی نمی‌آید. بخشی از هر چیزی شانس است و بخش دیگر تلاشی است که به کار می‌بریم. در فوتبال اروپا ممکن است 90 دقیقه فوتبال دست تیمی باشد که تیم مقابل در دقایق پایانی یک موقعیت پیدا می‌کند و گل می‌زند و برنده می‌شود. اصلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد و بخشی از آن به این موضوع برمی‌گردد که توپ گرد است. همین که ما در جام جهانی هستیم اتفاق بزرگی است و بعضی تیم‌ها مثل هلند و ایتالیا در جام جهانی نیستند و وقتی ایران حضور دارد اتفاق بزرگی است. هیچ‌چیز را در هیچ زمینه‌ای نمی‌توان پیش‌بینی کرد و فوتبال که جای خود دارد. انشاالله با دعای خیر مردم و برنامه‌هایی که آقای کی‌روش برای تیم ملی اندیشیده‌اند افتخاری برای فوتبال کشورمان بدست بیاید. من یک ماه است که فکر می‌کنم ایران یک گل به مراکش می‌زند. اگر نشد به ما فحش ندهید!»

* شهبازیان: خودم کاپیتان فوتبال بودم!

رهبر ارکستر ملی ایران نیز درباره نتایج تیم ملی فوتیال در روسیه معتقد است:« من فکر می‌کنم با مراکش 1-1 کنیم و به اسپانیا 2-0 می‌بازیم.»

فریدون شهبازیان در ادامه افزود: «البته فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. من خودم فوتبالی بودم و در دانشگاه تیم فوتبالی به اسم تیم فوتبال شهباز داشتم و خودم هم کاپیتان بودم. فکر می‌کنم با پرتغال 2-1 می‌شویم. دلم می‌خواهد ما بزنیم ولی نمی‌شود.»

علی اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد رودکی نیز در این باره گفت: «من پیش‌بینی می‌کنم که مراکش را می‌بریم و دو مساوی می‌کنیم و به مرحله بعد می‌رویم.»

در این بین شهرداد روحانی نیز مفتقد است: «آقای صفی پور خیلی خوش‌بین هستند و من ترجیح می‌دهم که پیش‌بینی نکنم. به هرحال یک گل می‌‌تواند مردم ایران را خوشحال کند. به هرحال بعد از هزارو یک شب با همتی دوباره در صحنه می درخشیم با یازده ستاره.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - 03:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیش بینی سالار عقیلی، فریدون شهبازیان و علی اکبر صفی‌پور درباره بازیهای ایران در جام جهانی | موسیقی ما