برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاشیه‌های ارکستر سمفونیک به اتمام می‌رسد:
بهرام جمالی: ماندن یا نماندن آقای رهبری در حوزه‌ی اختیارات بنیاد نیست
موسیقی ما – «تصمیمات مربوط به ماندن یا نماندن آقای رهبری در ایران دیگر در حوزه‌ی اختیارات بنیاد رودکی نیست. ما همچنان منتظر تصمیمی هستیم که از طرف جناب آقای وزیر و معاون هنری ایشان به ما ابلاغ شود؛ چرا که بنیاد رودکی مسایل اجرایی مربوط به ارکستر را دردست دارد و تا کنون چیز جدیدی به ما اعلام نشده است.»

اینها را «بهرام جمالی» - مدیر عامل بنیاد رودکی- می‌گوید و تاکید می‌کند که فعلا همه‌چیز به روال سابق است؛ زمانی که از او پرسیده می‌شود که روال قدیم چه است؟ توضیح می‌دهد:‌ »اواخر سال گذشته در حالی که قرارداد آقای رهبری به اتمام رسیده بود، ایشان اعلام استعفا کردند و بعد از آن نیز ملاقات‌هایی را با آقای مرادخانی و همچنین یک ملاقات نوروزی با آقای وزیر داشتند؛ هم‌اکنون نیز مذاکراتی در حال انجام است که به طور قطع به زودی به ما به عنوان مسوؤل اجرایی بنیاد اعلام خواهد شد. به هر حال بنیاد رودکی تابع دستوراتی است که به آن ابلاغ می‌شود.»

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اجرای ارکستر سمفونیک تهران با رهبری «لوریس چکناواریان» انجام خواهد شد یا خیر می‌گوید:‌ »ابتدا باید اصل قضیه معلوم و مشخص شود؛ اما این کنسرت‌ها که با همکاری وزارت کار است، به خاطر حمایت از موسسات خیریه است و قراردادهایش نیز نوشته شده است.»

این در حالی است که «علی جنتی» - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- نیز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته است: « با استعفای ایشان موافقت نشده البته بحث تمدید قرارداد ایشان مطرح بود که نیاز به مذاکره دارد. در این راستا با معاونت هنری صحبت شده اما آقای رهبری خواسته‌هایی دارند ما نیز نظام‌هایی در کار خود داریم که آنها باید به توافق برسند تا ایشان به کارش ادامه دهد و ما هم در این رابطه به ضوابط خود عمل کرده باشیم.»

به نظر می‌رسد حاشیه‌های ارکستر سمفونیک تهران پایانی ندارد و از آنجا که طرفین این ماجرا، مدام اظهارنظرهای متفاوتی از طرفینِ ماجرا به گوش می‌رسد، بر پیچیدگی این ماجرا افزوده است. در این میان «علی رهبری» نیز به این ابهام دامن زده و می‌گوید: «هنوز هیچ چیز قطعی‌ای وجود ندارد؛ ما در این مدت جلسات بسیار زیادی داشتیم و قرار است تا فردا ماجرا مشخص شود.»

تمام اینها در حالی است که بنیاد رودکی اعلام کرده است:‌ «ارکستر سمفونیک تهران به رهبری "لوریس چکناواریان"  در حمایت از موسسات خیریه، نیمه دوم اردیبهشت  در تالار وحدت به روی صحنه می رود. این ارکستر  بنا به وظیفه انسانی واجتماعی خود اقدام به اجرای برنامه به منظور حمایت از فعالیت های انسان دوستانه موسسات خیریه کرده است. بر همین اساس و طبق توافق صورت گرفته بین بنیاد رودکی و وزارت کار وامور اجتماعی و سازمان بهزیستی کل کشور، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری "لوریس چکناواریان" نیمه دوم اردیبهشت در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.»

این کنسرت  با حضور افتخاری "لوریس چکناورایان" همراه خواهد بود و عواید حاصل از فروش بلیت در اختیار موسسات خیریه قرار خواهد گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 13:27

دیدگاه‌ها

یکشنبه 15 فروردین 1395 - 14:37

این خبر یعنی چه؟ یعنی شما تا کنون نمی دانستید اختیارات بنیاد رودکی هرگز درباره حضور و عدم حضور آقای رهبری نبوده بر عهده مدیر بنیاد نبوده ؟ یعنی یادتان نیست آقای مرادخانی آقای رهبری را به ایران اوردند و سپس انجام کارهای ارکستر را به بنیاد واگذار کردند؟
اینکه هنوز نمی دانید حرفهای چه کسی رامنتشر کنید و خبرآقای جمالی یک مدیر کم مایه که مسبب بسیاری از اشتباهات در بنیاد رودکی هست را بدون تحقیق منتشر کرده اید چرا نشان می دهد؟
این مساله به علت جبهه گیری سایت موسیقی ما دربرابر مایسترو رهبری است یا ندانم کاری خانم بابایی که مثل همیشه به حمایت از کارهای بدون برنامه و پروژه ای مدیران نالایق دل بسته است؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهرام جمالی: ماندن یا نماندن آقای رهبری در حوزه‌ی اختیارات بنیاد نیست | موسیقی ما