برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آئین رونمایی از آلبوم «پازل» عنوان شد
وحید حامد: امروز بهترین روز زندگی من است
موسیقی ما – آئین رونمایی از آلبوم «پازل»، آخرین ساخته‌های نیما وارسته با صدای «وحید حامد» برگزار شد و این خواننده درباره روند تولید این اثر و برنامه های آینده اش سخن گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، در ابتدای مراسم رونمایی آلبوم «پازل»، پدر نیما وارسته رو به حاضرین گفت:«امشب از آن شب هایی است که نیما وارسته در این جمع حضور دارد و خیلی خوشحالم که به خواسته دل پسرم عمل شده است. چندی پیش که هنوز این داستان مراسم رونمایی به من گفته نشده بود، نیما به خواب من آمد و یک سی دی را به من داد و گفت در مراسم رونمایی آلبوم این اثر را حتما پخش کن. بعد از آن خواب بود که آقای وحید حامد خبر رونمایی و مراسم را به من دادند تا خوابم تعبیر شود.»

پدر نیما وارسته در ادامه افزود: «حضور تک تک شما برای من ارزشمند است و از آقای وحید حامد هم برای این مراسم ممنونم. سعی و تلاش زیاد آقای وحید حامد در همه اینمدت برای به سرانجام رسیدن پروژه تولید این آلبوم و انتشارش بسیار برای من ارزشمند استو امیدوارم جامعه موسیقی هم این تلاش برای انتشار آلبوم را درک کنندو اتفاقات خوبی برای این آلبوم بیفتد.»

در ادامه برنامه ویدئویی از تک توازی های نیما وارسته پخش شد و در ادامه «وحید حامد» رو به حضار گفت: «حضار همه دوستان باعث انرژی و خوشحالی من است. ما برای انتشار این آلبوم مراحل سخت زیادی را سپری کردیم. خیلی زحمت کشیدیم و مراحل سختی را گذراندیم. اشتباهات و کاستی های زیادی را در طول مسیر دیدیم. از قراردادهایی اشتباه بگیر تا برخی اشتباهات دیگر. قراردادی برای این آلبوم منعقد شده بود که درست نبود و مسیر را اشتباه رفته بودیم. ولی به هر حال آلبوم منتشر شد. اعتقاد دارم اگر این آلبوم دو سال پیش به بازار می آمد قطعا اتفاقات خوبی برای آن می افتاد و حالا تمام سعی ما بر این بوده که تا بتوانیم این اثر را در شرایطی مطلوب روانه بازار کنیم. ولی با تمام این تفاسیر امروز بهترین روز زندگی من است که این آلبوم روانه بازار موسیقی کشور شده است.»

علی حسین زاده (مدیر هنری آلبوم» نیز دیگر چهره ای بود که در این مراسم دقایقی را سخن گفت.

در بخشی از این مراسم پدر نیما وارسته از برخی آثار نیما وارسته که جدیدا در هاردهای کامپیوتر این موزیسین کشف شده است، خبر داد که احتمالا به زودی در قالب آثاری تحت عنوان «تک نوازی‌های نیما وارسته» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. همچنین وحید حامد از انتشار دو آلبوم دیگر که نیما وارسته موسیقی آن را ساخته است در آینده ای نزدیک خبر داد. این دو آلبوم قرار است با صدای «شاهین ترابی» و «سمیر وطن دوست» روانه بازار موسیقی کشور شود.

در لحظه ای که وحید حامد از انتشار دو آلبوم دیگر با آثار نیما وارسته خبر داد، خبرنگاری از خانواده وارسته خواست که با توجه به اتفاقات تلخ پس از درگذشت «مرتضی پاشایی» و برخی سوء استفاده ها از نام این خواننده مرحوم، حتما تلاش نمایند که مشابه این اتفاقات درباره نیما وارسته رخ ندهد که در این لحظه پدر نیما وارسته توضیح داد: «قطعا اجازه هیچ سوء استفاده ای از نام نیما وارسته نخواهیم داد. اتفاقات و حواشی زیادی در این مدت سراغ ما آمد ولی سعی در مدیریت آنها کرده ایم و قطعا آثار بعدی که نیما آنها را تولید کرده است، تحت مدیریت کامل خانواده وارسته روانه بازار موسیقی خواهد شد.»

در بخشی ار این برنامه قطعه «مادر» از آلبوم پازل با صدای وحید حامد پخش شد که در این لحظه اشکهای مادر نیما وارسته صحنه های ناراحت کننده را در محل برگزاری برنامه باعث شد.

غلام علمشاهی، پدر و مادر و خانواده نیما وارسته، امیر طبری و... از جمله چهره های حاضر در این مراسم رونمایی بودند.

گفتنی‌ست آلبوم «پازل» با صدای «وحید حامد» در هشت قطعه از هفته گذشته روانه بازار موسیقی کشور شده است و مولفین اثر توجه ویژه ای به دانلود آنلاین و قانونی آن نموده اند و از شما دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، از دانلود غیرقانونی این آلبوم پرهیز نمایید.

گزارش تصویری مفصل از حاشیه و متن مراسم رونمایی آلبوم «وحید حامد» را در ادامه می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 - 13:36

دیدگاه‌ها

یکشنبه 18 بهمن 1394 - 01:07

سلام
نام ویاد وارسته ترین نیما جاودانه ...روحش شاد ...خدابه خانواده ش صبر بده ....ممنون موسیقی ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید حامد: امروز بهترین روز زندگی من است | موسیقی ما