برنامه یاد بعضی نفرات
 
این اثر در فصل تابستان منتشر خواهد شد
اولین آلبوم «وحید حامد» با تنظیم های زنده یاد «نیما وارسته» منتشر خواهد شد
موسیقی ما – اولین آلبوم رسمی «وحید حامد» مجوز انتشار گرفت. این مجموعه یکی از آخرین آثاری است که زنده یاد «نیما وارسته» در روزهای پایانی حیات خود، مراحل تولیدش را پیگیری می کرد. آلبوم این خواننده جوان با ترانه ها و ملودی های خودش و تنظیم های مرحوم وارسته هم اکنون در مرحله تکثیر و تولید به سر می برد و احتمالا پس از ماه مبارک رمضان روانه بازار خواهد شد. تک قطعاتی نظیر «ماه من»، «هی» و «تو کجایی» و... از جمله آثار حامد به شمار می رود که تا کنون در فضای مجازی منتشر شده است.

وحید حامد در مهرماه سال 93 تک قطعه «دیگه بسه» را منتشر کرد و نکته حائز اهمیت آن اثر این بود که نیما وارسته وظیفه سرودن ترانه آن را بر عهده داشت. این مساله بازخوردهای گوناگونی در میان مخاطبان به دنبال داشت و وحید حامد در آن زمان به سایت «موسیقی ما» گفت:« با زنده یاد نیما اواخر سال 89 آلبومم را استارت زدیم که اواخر عمرش با همکاری محمد موجرلو در حال نهائی کردن کارها بودیم. این قطعه ششمین همکاری من و نیما بود که مصادف شد با آخرین کاری که نیما در زندگیش تنظیم کرد. این قطعه را در آخرین روز زندگی اش ساخت. این اولین و تنها ترانه زندگی نیما است که قبل از فوتش برای مجوز به ارشاد فرستادیم . نیما در آلبوم من که با قطعه نیما بعنوان ترانه سرا و آهنگساز و محمد موجرلو بعنوان دستیار تنظیم و علی حسین زاده در مسترینگ با من همکاری کرده اند. امیدوارم روح نیمای عزیز مثل دوران زندگیش پر از انرژی و شادی باشد.»

اکنون می توانید قطعه جدید وحید حامد به نام «باز هم» با تنظیم و نوازندگی ویولن زنده یاد وارسته را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

میکس و مسترینگ توسط «علی حسین زاده» انجام شده و ترانه و ملودی هم اثری از وحید حامد است. 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 02:17

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 13:30

سلام
آهنگ خیلی عالی ...نوازندگی ویولن نیماوارسته بی نظیر ...تنظیمشون فوق العاده ...حیف وهزاران افسوس که هنرمندی مثل ایشونو از دست دادیم ....روحش شاد ویادش تاابدجاودانه ....بی صبرانه منتظر شنیدن آلبوم با هنرمندی بی نظیر نیماوارسته وصدای دلنشین وحیدحامد هستیم ...بی صبرانه ...ممنون موسیقی ما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم «وحید حامد» با تنظیم های زنده یاد «نیما وارسته» منتشر خواهد شد | موسیقی ما