برنامه یاد بعضی نفرات
 
با موزیک ویدئوهایی خوش ساخت و آثاری جدید
آغاز رسمی فعالیت‌های گروه «آویستا» با غافلگیری‌هایی جالب
موسیقی ما – یک گروه موسیقی جوان و پر انرژی پس از ضبط چند موزیک ویدئوی جذاب و خوش ساخت و اخذ تمام مجوزهای لازم به صورت رسمی آثارش را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه موسیقی پاپ «آویستا» متشکل از چهار خواننده و چهره جوان به نام‌های: « نيما آرمانفر، اشكان اشتري، آيدين گرجي و آريا نيكوكار»، پس از اخذ تمام مجوزهای لازم فعالیت‌های رسمی خود را در بازار موسیقی کشور آغاز کرده است و به زودی موزیک ویدئوها و تک قطعاتش منتشر خواهد شد.

«آویستا بَند» فعالیت‌های خود را از سال 89 آغاز کرده و به مرور از سال 91 دوران حرفه‌ای فعالیت‌های این گروه شکل گرفته است. همه اعضای گروه به عنوان خواننده و آهنگساز در «آویستا» فعالیت دارند و عمده تنظیمات نیز اثر آیدین گرجی است. هنرمندان و برخی چهره‌های شاخص حوزه موسیقی در کشور از قبیل امیرمیلاد نیکزاد، مهران عباسی و... از جمله موزیسین‌هایی هستند که در نخستین آلبوم رسمی این گروه که قرار است اوایل سال آینده روانه بازار موسیقی کشور شود، با آویستا همکاری کرده‌اند.

این گروه پاپ تا این لحظه پنج موزیک ویدئو و چندین تک قطعه را برای انتشار پیش از آلبوم خود آماده کرده‌اند که به مرور و در طی هفته‌های آینده این آثار از طریق «موسیقی ما» و سایر رسانه‌های مجاز منتشر خواهند شد.

«دیبا فروزان» (مدیربرنامه و تهیه کننده گروه آویستا) در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره روند آغاز فعالیت‌های رسمی این گروه گفت: «برنامه ریزی‌های زیادی برای معرفی درست و قوی این گروه به مخاطبان موسیقی کشور انجام شده است و با توجه به فضای کنونی موسیقی پاپ احساس می‌کنم قطعا آویستا اتفاقی ویژه در بازار موسیقی کشور خواهد بود.»

او در ادامه افزود: «آویستا با توپ پر می‌آید و آلبوم گروه هم تمام مجوزهای لازم را تحت امتیاز شرکت «نوای آویژه هنر» و مدیریت اجرایی آقای مهدی میرزاباقریان اخذ کرده است و در اوایل سال آینده آلبوم به بازار خواهد آمد.»

فعالیت گروه‌های موسیقی پاپ در کشور از گذشته تا کنون در نمونه‌هایی چون گروه آریان، سون، چارتار، دنگ شو، پالت، بمرانی و... خلاصه شده است که البته به جز گروه آریان و سون بقیه گروه‌های موسیقی در کشور در فضاهای موسیقی تلفیقی آثارشان را روانه بازار کرده‌اند.

آویستا جدیدترین نمونه از فعالیت گروهی یک گروه موسیقی پاپ است که در تلاش است با یک موسیقی پرانرژی و پرهیجان، مخاطبان نسل جوان دوره کنونی را به شنیدن آثارش دعوت کند.

اطلاعات و اخبار فعالیت‌های این گروه به همراه برخی غافلگیری‌های جالب در آویستا، طی هفته‌های آینده در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 14:27

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

asa
پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 09:08

خسته نباشید بچه ها

asa
یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:33

امیدوارم که در کنار هم موفق و پیروز باشید
و بعد از سال ها یه گروه همه چی تموم تو این مارکت عجیب و غریب شکوفا بشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آغاز رسمی فعالیت‌های گروه «آویستا» با غافلگیری‌هایی جالب | موسیقی ما