برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور
آلبوم «یه مشت حرف» نخستین اثر گروه «آویستا» منتشر شد
موسیقی ما – نخستین آلبوم رسمی گروه «آویستا» به تهیه کنندگی «دیبا فروزان»، مدیریت اجرایی «مهدی میرزا باقریان» و از سوی پخش دنیای هنر از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش«موسیقی ما»، اعضای گروه «آویستا» را آیدین گرجی، اشکان اشتری، نیما آرمانفر و آریا نیکوکار تشکیل می‌دهند. چهار چهره جوان و با استعداد عمدتا دهه شصتی با ایده‌ها و خلاقیت‌هایی به روز و یک موسیقی جوان پسند و در اصطلاح «تین ایج». گروهی که خلا آن با توجه به محدوده سنی مخاطبان موسیقی پاپ در ایران به شدت احساس می‌شد و حالا با رونمایی رسمی از نخستین آلبوم رسمی این گروه و البته انتشار موزیکویدئوها و تک آهنگ های پرطرفداردر فضای مجازی، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند و با آمار دانلودی خوب در سایت‌های دانلود، توجه بسیاری از دوستداران موسیقی را به خود معطوف کرده‌اند.

آلبوم «یه مشت حرف» با یازده قطعه به نام‌های: «اون دیگه نیست، من عاشقم، یادگاری، وقت رفتن، وداع تلخ، منو از فردا نترسون، من نمی تونم، حرفای قلب من، کابوس، یه مشت حرف، اینم از آخر» روانه بازار موسیقی کشور شده است که آهنگسازی و ترانه سرایی تمام قطعات آلبوم را اعضای گروه بر عهده داشته‌اند.

در این بین چهره هایی چون: «امیرمیلاد نیکزاد، سعید انصار، هومن آزما، حامد شمس» نیز در بخش تنظیم آثار در آلبوم «یه مشت حرف» با آویستا همکاری کرده‌اند.

اعضای «آیستا بند» در روز انتشار نخستین آلبوم رسمی خود و پس از انتشار اینترنتی موزیک ویدئوها و قطعاتی چون من عاشقم ، وداع تلخ، یادگاری و تیزر خوش ساخت «یه مشت حرف» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره جغرافیای مخاطبانشان که نسل جدید مخاطبان موسیقی را در بر می‌گیرد، معتقد بودند:

* آیدین گرجی: ما همیشه زمانی که کاری را تولید می‌کنیم تصویر ذهنی‌ای که از مخاطب و شنونده این اثر متصور ایم، این است که این اثر برای همسن و سال های خودمان تولید می شود و نوجوان و جوان می توانند با آن موسیقی ارتباط برقرار کنند و حالشان خوب شود. همچنین مخاطبان موسیقی که موسیقی بین‌الملل گوش می‌دهند و با آثار روز دنیا در ارتباط اند و شاید آنها را بشود مخاطب با سواد موسیقی در کشور لقب داد. ما همواره توجه زیادی به محتوای آثاری که از سوی ما ارائه می شود داریم و یکی از بزرگترین دغدغه های ما تولید آثاری در نهایت استاندار هنری و کیفی است.

* نیما آرمانفر: به نظر من هیچ حد و مرزی نمی‌شود قائل شد در این زمینه. چون هر انسانی گوش و احساس خودش را دارد و هر آهنگی برای هر سنی احساس متفاوتی را می‌تواند ایجاد کند. ولی در کل فکر می‌کنم قشر سنی نوجوان و میانسال میتواند جزو جغرافیایی مخاطبان گروه آویستا باشد.

* اشکان اشتری: به نظر من اصولا نمی‌شود برای کار‌های هنری جغرافیا تعیین کرد. بطور مثال امروزه خوانندگان سبک‌های مختلف در کشورمان هستند که به راحتی در شهرستان‌های مختلف کنسرت برگزار می‌کنند. اما در رابطه با قسمت دوم سوال باید بگویم قطعا هر خواننده‌ای دوست دارد که آثارش مورد پسند گروه‌های سنی مختلف قرار بگیرد اما فکر می‌کنم موزیک‌های گروه آویستا به سلیقه گروه سنی ١٨ تا ٣٠ سال نزدیک‌تر باشد.

* آریا نیکوکار: مطمئناً مخاطب‌های ما کسانی هستند که از لحاظ فکری به ما نزدیک‌اند و می‌توانند با آهنگ‌ها همذات پنداری کنند. من نمی‌توانم به صورت قطعی جواب این سؤال رو بدم ولی می‌توانم بگویم گروه آویستا تلاشش را می‌کند تا دایره مخاطبانش را بزرگ و بزرگتر نماید تا ارتباط خوبی با دوستدارانش برقرار کند.

گفتنی‌ست مراسم جشن امضا و رونمایی آلبوم «یه مشت حرف» در تاریخ 16 خرداد در شهر کتاب «بوک لند» واقع در مجتمع تجاری پالادیوم با حضور اعضای گروه و ستاره‌ها و چهره های سرشناس حوزه موسیقی از ساعت 18 الی 21 برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد است.

همچون همیشه از دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، آلبوم «یه مشت حرف» را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 - 10:08

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «یه مشت حرف» نخستین اثر گروه «آویستا» منتشر شد | موسیقی ما