برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از استقبال از قطعه «وقت رفتن»، از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «من نمی‌تونم» از گروه «آویستا» با تنظیم «امیرمیلاد نیکزاد»
موسیقی ما - پس از انتشار قطعه ی «وقت رفتن» از «گروه آویستا» با تنظیمی از «مهران عباسی» و استقبال مخاطبین از آن، قطعه ی دیگری از این گروه با نام «من نمی‌تونم» منتشر شد. این قطعه با ترانه و ملودی «آریا نیکوکار» و تنظیمی از «امیرمیلاد نیکزاد» تولید شده است.

گروه موسیقی «آویستا» متشکل از چهار نفر است. آیدین گرجی، آریا نیکوکار، اشکان اشتری و نیما آرمان فر اعضای این گروه هستند که به همت موسسه «آویژه هنر» به مدیریت «دیبا فروزان» در صدد انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در بازار موسیقی کشور هستند.

«آیدین گرجی» در گفت و گو با «موسیقی ما» در توضیح فعالیت‌های این گروه اظهار داشت: «اواخر سال 1389، تصمیم به تولید یک آلبوم گرفتم. از آنجایی که خواننده در عرصه ی موسیقی زیاد است و من دوست داشتم کار جدیدی ارائه شود، تصمیم گرفتم یک گروه تشکیل دهم. با هم‌فکری و کمک دوستان، بقیه اعضا هم به تدریج به من پیوستند».

وی درباره آلبومی که این گروه در دست تولید و انتشار دارد گفت: «در این آلبوم، هر چهار نفرمان ملودی و وکال داریم شاید در یک قطعه فقط یکی از ما بخواند و در دیگری دو نفر... اما همه ی اعضای گروه خواننده هستند. همه ی اعضا به جز من ترانه می‌نویسند و تنظیم‌ها را من انجام می‌دهم؛ البته در برخی قطعات با چهره هایی چون مهران عباسی و امیرمیلاد نیکزاد همکاری کرده ایم تا تنوع در کار ایجاد شود».

این عضو گروه «آویستا» افزود: «تولید آلبوم را از مرداد 1391 شروع کردیم. به دلیل اینکه این اثر اولین تجربه ی حرفه‌ای ما بود، زمان زیادی برای آزمون و خطا صرف شد. اما در حال حاضر در مراحل پایانی تولید است و فقط میکس و مسترینگ آن باقی مانده است. حدود 14 قطعه تولید شده که از این میان احتمالاً 10 کار برای قرار گرفتن در آلبوم انتخاب خواهند شد».

گرجی درباره فضای قطعات این آلبوم اظهار داشت: «در این آلبوم هم کارهای آکوستیک وجود دارد و هم آثاری در فضای الکترونیک. اما بیس ملودی و تحریرها کاملاً غربی است. به طور کلی استایل خودمان را داریم و این استایل را حفظ خواهیم کرد».
وی در خصوص همکاری با کمپانی «آویژه هنر» گفت: «آشنایی و همکاری ما با آقای «دیبا فروزان» از طریق دوست مشترک ایشان و اشکان اشتری صورت گرفت. می‌خواهم بگویم که ایشان تا به حال هر کاری که می‌شد برایمان انجام داده و در همه ی مراحل پشتیبانمان بوده اند.  تا به حال چیزی نبوده که ما خواسته باشیم و ایشان مخالفت کرده باشند و اگر هم مخالفتی کرده‌اند، با منطق و نگاه حرفه‌ای بوده است. ما واقعاً از حمایت‌های ایشان سپاسگزاریم و امیدواریم همکاری با این تهیه کننده ی حرفه ای ادامه دار و موفقیت آمیز باشد».
 
در ادامه قطعه ی «من نمی‌تونم» اثر گروه «آویستا» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
من نمی‌تونم
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 17:21

دیدگاه‌ها

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:55

کار قبلیتونو بیشتر دوس داشتم.ولی این آهنگم خوب بود.
موفق باشید

asa
سه شنبه 25 شهریور 1393 - 22:49

Vaghean ke kheili herfei pish mirid va in vase mokhatabe irani ghabele taghdire tnxxx

پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 23:10

این گروه خیلی کارشون درسته، من که منتظر آلبومشون هستم
این ترکم مثه وقت رفتن عالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «من نمی‌تونم» از گروه «آویستا» با تنظیم «امیرمیلاد نیکزاد» | موسیقی ما