برنامه یاد بعضی نفرات
 
اصفهان و کاشان میزبان حسام‌الدین سراج و گروه بیدل؛
اجرای تصنیف‌های خاطره‌انگیز شرح فراق
موسیقی ما - «حسام‌الدین سراج» و گروه بیدل اوایل مهرماه در کاشان و اصفهان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این خواننده، یکم مهر ماه در ساعت ۲۰:‌۳۰ به همراه گروه بیدل در خانه طباطبایی‌ها به اجرای برنامه خواهد پرداخت. همچنین ساعت ۲۰:‌۳۰ در روزهای ۳ و ۴ مهرماه در تالار رودکی ملک‌شهر اصفهان کنسرت خواهد داد.

خوانندهٔ نام‌آشنای موسیقی ایرانی در ادامه با اشاره به رپرتوار این کنسرت‌ها گفت: «رپرتوار بخش اول از اصفهان آغاز می‌شود. در ادامه با مودلاسیون و مرکب نوازی به شور می‌رویم و کار در شور ادامه پیدا می‌کند. در این بخش تصانیفی از ساخته‌های من با شعرهایی از مولانا، فرصت شیرازی و شمس مغربی اجرا می‌شود. بخش دوم در ماهور آغاز می‌شود و تصانیفی که در مجموعه شرح فراق بوده و مردم از آن‌ها خاطره دارند نیز اجرا خواهد شد. آهنگ‌سازی این کار‌ها به عهده من بوده و شعر هم از حافظ است. تصنیف قدیمی «ز من نگارم» و یکی دو تصنیف دیگر نیز در این دو شهر به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.»

به‌گفتهٔ سراج، تمام اعضای گروه بیدل به جز آقای کاکاوند در این کنسرت حضور خواهند داشت و شهرام می‌رجلالی به عنوان نوازنده تار، شیوه نوازندگی استاد شهناز را اجرا می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط بهirstage. com مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 10:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای تصنیف‌های خاطره‌انگیز شرح فراق | موسیقی ما