برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور جاستین بیبر،نیکی میناژ، لیل وین و ستاره‌هایی دیگر
اولین فستیوال موسیقی جدول «هات 100» برگزار می‌شود
موسیقی ما - بعد از روزها تبلیغ و خبرسازی‌های رسانه‌ها بالاخره لیست نهایی گروه‌ها و خوانندگانی که در اولین جشنواره موسیقی «هات 100» اجرا خواهند داشت منتشر شد؛ جاستین بیبر (Justin Bieber)، گروه  ویکند (The Weeknd)، نیکی میناج (Nicki Minaj) اسکریلکس (Skrillex) و لیل وین (Lil Wayne) از جمله هنرمندانی به نام و مشهور این فستیوال هستند. جاستین بیبر در این فستیوال اجرایی خاص و فوق‌العاده خواهد داشت. این فستیوال روز 22 و 23 آگوست، در آمفی‌تئاتر سرباز جونز بیچ  ِ نیویورک برگزار خواهد شد.

جیسون درولو (Jason Derulo)، امریکن آترز (American Authors)، بتی هو (Betty Who)، فتی وپ (Fetty Wap) و زی زی وارد (ZZ Ward) هم در میان بیش از چهل گروه یا هنرمندی هستند که در این جشنواره برنامه اجرا خواهند کرد. بسیاری از این هنرمندان صاحبان بزرگترین هیت‌های سال‌های اخیر هستند، بسیاری از آن‌ها از تاثیرگذارترین هنرمندان بر شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند و تعدادی از ستارگان و چهر‌ه‌های محبوب فسیتوال‌ها هم در میان آن‌ها دیده می‌شوند. بنا به گزارش این آمفی‌تئاتر، در کنار استیج اصلیِ «هات 100»، دو استیج دیگر هم وجود دارد که یکی از آن‌ها در ساحل قرار گرفته و مسلما تعطیلات خوبی را برای کسانی که به تماشای این جشنواره می‌روند رقم خواهد زد.

بلیت‌های این فستیوال از تاریخ 16 جولای ساعت ده صبح در سایت  http://www.livenation.com/  به فروش می‌رسد.

جان اماتو یکی از روسای مجله بیلبور درباره این جشنواره موسیقی گفت: «افتخار بزرگی است که بتوانیم نام بیلبورد را به سطح جشنواره‌ها تعمیم دهیم و فکر می‌کنیم جونز بیچ مکان بسیار مناسبی برای این کار باشد تا بتوانیم اجرایی واقعا بی‌همتا و فراموش‌نشدنی را رقم بزنیم»

همچنین مایکل ریپینو، رئیس لایو نیشن (گرداننده آمفی‌تئاتر جونز بیچ)، گفته‌است: «فستیوال موسیقی  هات 100 یکی از رویدادهای به یادماندنی تابستان خواهد بود. ما بسیار خوشحالیم که تعدادی از برترین هنرمندان صدر جداول موسیقی را با  بهترین آثارشان برای طرفداران روی صحنه می‌آوریم »

«هات 100» عنوان  جدولی در رسانه مشهور بیلبورد است  که 100 تک آهنگ پرمخاطب هفته  در ایالات متحده امریما را معرفی می‌کند. معیار گزینش این جدول، میزان فروش و پخش تک‌آهنگ‌ها در رادیوهاست. این جدول بصورت هفتگی تنظیم می‌شود. اولین تک‌آهنگی که در این جدول به مقام نخست دست یافته است، «احمق کوچولوی بیچاره» از ریکی نلسون(Ricky Nelson) در ۴ آگوست ۱۹۵۸ بود.
منبع: 
سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 09:29

دیدگاه‌ها

دوشنبه 22 تیر 1394 - 18:20

واییییییییییی چه حرکتی بشه. من میخوام برم اجرای skrillex لامصب نمیشه. نامردیه!!!!!!!!!!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین فستیوال موسیقی جدول «هات 100» برگزار می‌شود | موسیقی ما