برنامه یاد بعضی نفرات
 
وقتی ستاره بزرگ موسیقی پاپ اجرای زنده را پس از یک قطعه ترک می‌کند
جاستین بیبر قهر کرد
موسیقی ما - جاستین بیبر (Justin Bieber)، خواننده پاپ کانادایی که اخیرا از صحنه مراسم ام‌تی‌وی اروپا در میلان بازگشته بود روز سه شنبه کنسرت خود در اُسلو را بعد از اجرای تنها یک قطعه ترک کرد و دیگر به صحنه بازنگشت.

این خواننده جوان که در سیزده سالگی به شهرت رسید و بعد از آن به یک پدیده پاپ جهانی تبدیل شد روز یکشنبه در میلان پنج جایزه را تصاحب کرد، از جمله جایزه بهترین و خوش پوش ترین خواننده مرد. بیبر ماه آینده آلبوم جدیدش را هم منتشر خواهد کرد آلبومی که اولین اثر استودیویی او در سه سال اخیر محسوب می‌شود. بیبر در این سه سال اتفاقات و حوادث زیادی را در زندگی خانوادگی و خصوصی‌اش تجربه کرد که برای او حواشی بدی به همراه داشت.

جاستین بیبر که روز سه شنبه در شهر اسلو کنسرت داشت بعد از اجرای یک قطعه سالن را ترک و اجرا را لغو کرد. ظاهرا زمانی که او قصد داشته آب ریخته شده روی استیج را با پارچه‌ای خشک کند هوادارانش با اظهار محبت زیادی او را ناراحت کرده‌اند. ویدئویی از این اتفاق در سایت روزنامه نروژی «وی جی» منتشر شده که در آن نشان داده می‌شود بیبر به هوادارانش که «بلیبرز» خوانده می‌شوند و تلاش می‌کنند دست و پای او را بگیرند می‌گوید «بچه‌ها گوش کنید، گوش کنید... مگه صدامو نمی‌شنوید؟! ...» و بعد با دلخوری می‌گوید: «دیگه برام کافیه، بقیه کنسرت را اجرا نمی‌کنم» و استیج را ترک می‌کند.

به گزارش سایت وی‌جی، بیبر بعد از این اتفاق در پستی روی صفحه اینستاگرامش عذرخواهی کرد و نوشت: «متاسفانه هفته‌ی سختی را سپری می‌کردم، روزهای طولانی، بدون خواب درحالیکه مجبور بودم ساعت‌ها بیدار بمانم و برای هوادارانم و دوربین‌ها آماده باشم، به هیچ وجه قصد بی‌ادبی نداشتم اما وقتی دیدم کسانی که در ردیف اول هستند  حرفم را گوش نمی‌کنند تصمیم گرفتم کنسرت را پایان دهم.... خوشبختانه مردم من را می‌شناسند و آنچه پشت سر گذاشته‌ام را می‌دانند، من خیلی خوب از پس ردیف کردن اوضاع بر نمی‌آیم اما من یک انسانم و دارم تلاش می‌کنم بهتر باشم و واکنش‌های بهتری نشان دهم.»

جت خصوصی بیبر در نیمه همان شب، وقتی هوادارانش بعضی در بهت و بعضی در اشک غرق بودند این شهر را ترک کرد.

بیبر هفته‌ی پیش از این اجرا نیز گفتگویش با یک ایستگاه رادیویی اسپانیایی را به علت سوالات متعدد مصاحبه‌کننده ترک کرده بود.
 
لینک ویدئو لحظه‌ای که بیبر اجرا را ترک می‌کند:
https://www.youtube.com/watch?v=-raBuLTeArQ
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 13:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جاستین بیبر قهر کرد | موسیقی ما