برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور پرشور علاقه‌مندان گروه پالت
«شهر من بخند»، تازه‌ترین آلبوم گروه پالت رونمایی شد
موسیقی ما - دومین آلبوم گروه «پالت» سرانجام در 26 امین روز از اردیبهشت ماه در حالی در عمارت مسعودیه رونمایی شد که جمعیت زیادی از طرفداران گروه به آنجا آمده بودند و متاسفانه به علت ازدیاد زیاد مردم و عدم برنامه‌ریزی مناسب، برنامه کمی از نظم و ترتیب خود خارج شده بود.

در ابتدای مراسم گروه موسیقی «بمرانی» که «احسان رسول‌اف» مدیر برنامه‌ها و تهیه کننده گروه «پالت»، تهیه کنندگی این گروه موسیقایی را هم بر عهده دارد، به اجرای چند قطعه در فضای باز عمارت مسعودیه پرداختند و بعد از آن هم گروه «پالت» به سرپرستی «روزبه اسفندارمز»، تعدادی از قطعات آلبوم «آقای بنفش» و آلبوم «شهر من بخند» را برای طرفدارانشان اجرا کردند. پیش از این گروه اعلام کرده بود در این مراسم سورپرایزهای زیادی برای مردم دارد که شامل همین اجراها و امضا گرفتن گروه پالت از تعدادی از طرفدارانشان روی بنرهای تبلیغاتی بود که در دو طرف استیج چیده شده بودند.

«احسان رسول‌اف»، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار گروه پالت، بعد از اجرای این گروه به روی سن آمد و در حالیکه به دلیل ازدیاد جمعیت و کیفیت بد صدا، صدایش به وضوح شنیده نمی‌شد، شرح مختصری درباره گروه پالت و آلبوم «شهر من بخند» داد: «اسفند ماه چند سال پیش بود که برای اولین‌بار شش جوان پرانرژی را دیدم و با آنها آشنا شدم. من اولین تجربه تهیه کنندگی موسیقی را با این گروه شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که بعد از تولید آلبوم «آقای بنفش» و برپایی چند کنسرت مختلف در تهران و شهرستان‌ها امروز در خدمت شما برای رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» هستم.»

او بعد از اینکه شرح مختصری از فعالیت‌های گروه پالت از ابتدا تا به امروز داد اعلام کرد که این‌بار پالتی‌ها می‌خواهند از مردمی که به آنجا آمده‌اند امضا بگیرند: «من و گروه بیشتر از همه مدیون شما هستیم که امروز این چنین پرشور در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور پیدا کرده اید. ما امروز دوباره اینجا هستیم که از شما بار دیگر قدردانی کنیم و بازهم بگوییم که مدیون شما هستیم. البته امروز این ما هستیم که می‌خواهیم با خضوع و فروتنی از شما دعوت کنیم تا آلبوم را شما طرفداران رونمایی کند و این شما باشید که روی کاورهای در نظر گرفته شده به ما امضا دهید و در جشن رونمایی ما حاضر باشید. البته شما عزیزان از فردا، یکشنبه 27 اردیبهشت می‌توانید در سایت‌هایی که برای فروش آلبوم در نظر گرفته شده، این آلبوم را به صورت حضوری هم خریداری کنید.» او همچنین از کنسرت‌های پیش‌رو خبر داد و اعلام کرد از دوشنبه می‌توانید برای کنسرت‌های 3، 4 و 5 خرداد که در تالار وحدت برگزار خواهد شد، بلیت تهیه کنید.

«امید نعمتی»، خواننده گروه پالت بعد از صحبت‌های رسول‌اف درباره این رونمایی گفت: «‌ما هم مثل شما هنوز بسته اصلی آلبوم را ندیده‌ایم اما بسیار خوشحالیم که امروز می‌توانیم به طور همزمان در کنار شما پکیج نهایی آلبوم را رونمایی کنیم. به هرترتیب آنچه در این آلبوم به شما تقدیم شده، حاصل تلاشی است که از دل برآمده و از مردم همین شهر برای مخاطبان عرضه شده است.»

نعمتی در پایان صحبت‌های خود به جمعیتی که ایستاده آنها را تماشا می‌کردند گفت: «همه اعضای گروه پالت هم مانند شما در این شهر زندگی می‌کنند. همه ما مانند شما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس از همه شما تشکر می‌کنم که دراین مدت کنار گروه بودید و ثابت کردید که شهر هنوز نمرده و می خندد.»

در انتهای مراسم، در حالیکه موسیقی آلبوم «شهر من بخند» در فضای عمارت پخش می‌شد، مردم -که از همه قشری در بین آنها دیده می‌شد- در گوشه‌ای از حیاط عمارت که در حال بازسازی است، آلبوم گروه را با قیمت کمی نامتعارف 15 هزار تومان نسبت به تولیدات امروز موسیقی و ماگ‌های گروه پالت خریداری کردند.

فرهاد توحیدی، مرضیه برومند، شهرام مکری، حبیب رضایی، فردین خلعتبری و بهنام ابوالقاسم از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم رونمایی از آلبوم «شهر من بخند» حضور داشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 17:49

دیدگاه‌ها

یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 19:36

باید می بودید تاشور و شوق و لذت جاری مراسم رو حس کنید، حدس می زنم کسی اونجا نبود که سختی افتاب و شلوغی و صف اذیتش بکنه، بهترین ویژگی پالت اینه که شما همیشه حس می کنید تو یه جمع دوستانه 20 نفری نشستید و رفقاتون دارن ساز می زنن. همیشه همه ی مراسم خودمونی و خاکی برگزار میشن،با اینکه هفته ی قبل تو تاار وحدت اجراشون رو دیده بودم بازم، برای من که یه تجربه ی فراموش نشدنی بود

یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 21:48

شهر من با صدای بلند بخند

یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:44

متاسفم:
اول برای اینکه البوم با مدیریت پخش ضعیفی روبروست...البوم تو تهران رونمایی میشه و همون روز تو سایتها برای دانلود هست اما تو همون تهران از پخشهای معروف نمیشه خریدش...تو شهرستان که اصلا وجود نداره
دوم برای قیمت گزاف ....حداقل توشهرستان این البوم خواهد مرد...متاسفم که همیشه شهرستانها رو با دید تهران نظاره کردیم

دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 21:15
mehrnoosh garmabi

پس لو رفتن البوم صحت داره

15.173.184.116
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 00:07

البوم بسیار خوبی بود. گروه خوب پالت خسته نباشید
چند تا از ترک ها بی نظیر بودن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شهر من بخند»، تازه‌ترین آلبوم گروه پالت رونمایی شد | موسیقی ما