برنامه یاد بعضی نفرات
 
مستر کلاس پژمان حدادی در تهران برگزار می شود؛
در جستجوی رسیدن به یک آرزو
موسیقی ما- پژمان حدادی از برگزاری کلاس‌های مستر کلاس و کارگاه ریتم در دو سطح متوسطه و عالی‌ در تهران خبر داد. این نوازنده برجسته سازهای کوبه‌ای ضمن اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ما گفت: مطمئنا تدریس‌‌ همان رسالتی است که به‌خاطر تعداد بالای اجرا‌ها از آن غافل شدم. وقتی شوق و ذوق بچه‌هایی که دوست دارند تنبک بنوازند را می‌بینم، به سال‌هایی باز می‌گردم که نتوانستم رسالتم را انجام دهم.

وی با بیان اینکه تدریس در خارج از کشور یک کار بی‌فایده است افزود: در تمام این سال‌ها خارج از کشور مشغول تدریس بودم اما عملا هیچ میوه‌ای از این درخت چیده نشد. هیچ نوازنده جدی معرفی نکردم این به‌خاطر دوری از ایران است. دلم می‌خواهد با تمام وجودم بتوانم به شهرهای مختلف بروم و بیشتر وقتم را صرف تدریس کنم.

 حدادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این موضوع که بزگ‌ترین نقد متوجه خود را ایده آل گرایی می‌داند خاطر نشان کرد: شاید همین ایده آل گرایی باعث شده تا امروز در مورد تدریس کم‌کاری داشته باشم. خودم را در فضایی قرار ندادم که در تدریس قدم بردارم. حقیقتش به معلم‌های داخل ایران که می‌توانند تدریس کنند غبطه می‌خورم. امروز می‌گویم ‌ای‌کاش ١٠‌سال پیش می‌آمدم ایران... ‌ شاید اگر ١٠‌سال پیش می‌آمدم ارضای شخصی‌ام در حوزه تدریس اتفاق می‌افتاد.

وی در پایان درباره مس‌تر کلاس پیش رو نیز گفت: مدت زمان هر جلسه 2:30 ساعت است که به صورت گروهى برگذار می‌شود و در روز دوم کلاس‌ها براى‌‌ همان هنرجویانى که در جلسه ى اول شرکت داشته‌اند ادامه می‌یابد. دوره عالی از ساعت 11 تا 13:30 و دوره متوسط از ساعت 14:30 تا 17 برگزار می‌شود.

گفتنی است این کلاس‌ها در چهار روز پیاپی به ترتیب در روزهای چهارشنبه ٢٨، پنجشنبه ٢٩ آبان، شنبه ١آذر و دوشنبه ٢ آذر برگزار می‌شود. علاقه مندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۴٣۶ ۴۴٢٢ و١٩٩٣ ۴۴٢۶ تماس بگیرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1393 - 02:56

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در جستجوی رسیدن به یک آرزو | موسیقی ما