برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید، برگزار شد:
کنسرت آرش کامور و گروه سروشان در جمع حامیان کودکان نقص ایمنی
موسیقی ما - آرش کامور سرپرست گروه سروشان، جمعه ۷ شهریور ماه به همراه تعدادی از اعضای این گروه، قطعاتی از آلبوم جدید خود را در برنامه هم سطر، هم سپید؛ عصر شعر و موسیقی، به نفع کودکان نقص ایمنی در مرکز طبی کودکان در تهران و در جمع حامیان این کودکان برگزار نمود.

 بنابراین گزارش، برای اولین بار، قطعاتی از آلبوم در دست انتشار این گروه با سرپرستی و نوازندگی کمانچه توسط آرش کامور، نوازندگی عود توسط مریم خدابخش و نوازندگی دف و کوزه توسط عیسی شکری در جمع خیرین و حامیان کودکان نقص ایمنی بیمارستان طبی کودکان اجرا شد و مورد استقبال فراوان از سوی مخاطبین قرار گرفت.

همچنین در این برنامه اعلام شد که این آلبوم جدید با اجرای گروه سروشان و آهنگسازی آرش کامور، بخش‌هایی از عواید فروش خود را نیز به کودکان نقص ایمنی اختصاص خواهد داد.

آرش کامور، آهنگساز و نوازنده کمانچه در حاشیه این مراسم و در حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های نقص ایمنی خاطرنشان کرد: این اجرا در واقع به نوعی رونمایی پیش از انتشار آلبوم جدیدم بود که تقدیم شد به معصومیت و رنج کودکان نقص ایمنی و بزرگی روح حامیان آنان و این ه‌مان، رسالت هنر است، هر چند که توان ما کامل نیست و این فعالیت‌ها برای مستمر بودن نیاز به حضور و حمایت دولت نیز دارد.

وی در پایان در خصوص نام آلبوم جدیدش گفت: با توجه به اینکه این اجرا صرفاً بدلیل حمایت از کودکان بوده بهتر است در خصوص نام آلبوم جدید و زمان انتشار آن، بعد‌ها و در فضای دیگری صحبت شود.

همچنین در این برنامه، بهاره جهاندوست، مجری تلویزیونی به اجرای برنامه نقالی و شاعران بزرگی همچون محمدعلی بهمنی و عبدالجبار کاکایی و بسیاری از شعرای بنام معاصر به شعرخوانی و اعلام حمایت از این کودکان پرداختند.

این مراسم روز جمعه ساعت ۱۷ در سالن همایش‌های مرکز طبی کودکان واقع در خیابان دکتر قریب و در راستای پنجمین جشنواره خیریه حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های نقص ایمنی برگزار شد که از ۵ تا ۷ شهریور ماه با حضور خیرین و برپایی بازارچه و برنامه‌های متنوع ادامه داشت. لازم به ذکر است که هر کودک مبتلا به نقص ایمنی به طور میانگین سالیانه چهل میلیون تومان هزینه درمان دارد که بخشی از این هزینه‌ها نیز از طریق برپایی این جشنواره‌ها و حمایت هنرمندان و سایر اقشار جامعه از انان قابل تامین خواهد بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 02:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت آرش کامور و گروه سروشان در جمع حامیان کودکان نقص ایمنی | موسیقی ما