برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسام‌الدین سراج در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح کرد:
درباره دلیل تاخیر انتشار آلبوم «مسیحا»، حوزه هنری باید پاسخگو باشد
موسیقی ما - سید حسام‌الدین سراج که مدت‌هاست آلبوم «مسیحا» را آماده انتشار دارد در خصوص تأخیر در انتشار این آلبوم گفت: حوزه هنری برای این تأخیر باید جوابگو باشد.

حسام‌الدین سراج؛ خواننده پیشکسوت کشورمان در گفت‌وگو با موسیقی ما دلیل تأخیر در انتشار آلبومش را تأخیر حوزه هنری عنوان کرد و گفت: متأسفانه مدت‌هاست که آلبوم «مسیحا» برای ورود به بازار موسیقی آماده است اما ازآنجایی‌که حوزه هنری انتشار این آلبوم را به عهده دارد برای تأخیر آن این مرکز پاسخگوست.

وی با بیان اینکه دلیل ین تأخیر برایش روشن نشده است؛ تأکید کرد: تا جایی که من ارتباط داشت، کار آلبوم به‌خوبی پیش رفت اما از زمانی که این آلبوم به حوزه هنری واگذارشده است تاکنون زمان زیادی می‌گذرد.

وی در خصوص جزییات این آلبوم گفت: این مجموعه شامل دو سی دی  و 14 قطعه موسیقی است که  آهنگ‌های آن توسط بهرام خانی ساخته است. یک قطعه موسیقی نیز  روی غزل معروف حافظ با عنوان «مژده‌ای دل که مسیحا نفسی می‌آید» ساخته‌ام که تنظیم آن را بهرام خانی به عهده داشته است.

گفتنی است این خواننده همچنین آلبومی با عنوان «لب‌خوانی بهار» را آماده انتشار دارد که در باره آن گفت: ساخت موسیقی این آلبوم را صادق موسوی به عهده دارد که یکی از آهنگسازان جوان است و با توجه به شناختی که از وی دارم در اولین همکاری با وی، این آلبوم را منتشر و روانه بازار می‌کنم.

وی همچنین گفت: این آلبوم که شامل 10 قطعه موسیقی است و آهنگساز با همکاری ارکستر زهی ایرانی بر اساس اشعاری از حافظ، میرزا حبیب خراسانی، وحشی بافقی و گلچینی از اشعار کلاسیک شاعران ایرانی قطعات آن را ساخته و تنظیم کرده است. این آلبوم نیز تا ماه آینده وارد بازار موسیقی می‌شود.
                                                                                                                       
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 11:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درباره دلیل تاخیر انتشار آلبوم «مسیحا»، حوزه هنری باید پاسخگو باشد | موسیقی ما