برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای چهارمین سال متوالی و در ششمین دوره جشنواره وب ایران؛
«موسیقی ما» تندیس برترین وب‌سایت موسیقی ایران را از آن خود کرد
موسیقی ما - پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی ما» موفق شد برای چهارمین سال متوالی، عنوان برترین وب‌سایت اطلاع‌رسانی موسیقی ایران را از آن خود کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره وب و موبایل که شامگاه پنجشنبه یکم اسفندماه در مرکز همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، «موسیقی ما» توانست در شاخه اطلاع‌رسانی و محتوا و در گروه موسیقی، تندیس برترین سایت از نگاه کارشناسان را از آن خود کند.
 
«جشنواره وب ایران» معتبرترین جشنواره در حوزه فناوری اطلاعات است که از سال 1387 آغاز به کار کرده و طی این سال‌ها توانسته با پیشرفتی روزافزون، تأثیرگذاری فراوانی در رشد کمی و کیفی وب‌سایت‌های فعال در ایران داشته باشد. ششمین دوره این فستیوال، با شرکت نزدیک به ده‌هزار وب‌سایت ایرانی و با همکاری کانون کارآفرینی ایران و حمایت مرکز فن‌اوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آبان‌ماه سال جاری شروع به کار کرد و در نهایت، برگزیدگان رشته‌های مختلف در مراسم یکم اسفند معرفی و تقدیر شدند.

همچنین در میان وب‌سایت‌های شخصی، تندیس برترین وب‌سایت از نگاه کارشناسان و مردم به سایت «احسان خواجه‌امیری» تعلق گرفت و از «نُت‌آهنگ (جامعه مجازی موسیقی ایران)» به عنوان سایت برگزیده مردمی موسیقی تقدیر شد.
 
«موسیقی ما» ضمن ادای احترام به سایر کاندیداهای این بخش، این موفقیت را به موسیقی‌دوستان و کاربران گرامی تبریک گفته و اذعان دارد که این مهم جز در سایه لطف خداوند، حمایت همیشگی شما بزرگواران، همراهی و همدلی دست‌اندرکاران موسیقی (اعم از خواننده، آهنگساز، شاعر و ترانه‌سرا، نوازنده، تهیه‌کننده، مسئولین موسیقی و...) و البته محبت‌های دوستان و همکاران پرمهرمان در رسانه‌ها ممکن نبود و از این اعتماد متقابل، به خود می‌بالیم. امید داریم که با راهنمایی و همدلی تمامی شما بزرگواران و گوشزد کردن نقاط ضعف ما به خودمان و نقاط قوت ما به دیگران، در تداوم این راه پُر فراز و نشیب، یاور ما باشید.
 
***
 
پ.ن1: «موسیقی ما» نزدیک به 7 سال است که فعالیت رسانه‌ای خود را در عرصه موسیقی ایران آغاز کرده؛ در این سال‌ها و تا لحظه نگارش این مطلب، بیش از 300 هزار خبر و گزارش در زمینه موسیقی منتشر کرده که در نوع خود کم‌نظیر است و به گواه دست‌اندرکاران موسیقی و کاربران سایت، تأثیرات مثبت فراوانی در راستای اعتلای موسیقی و موسیقیدان ایرانی به همراه داشته است. با این حال، نمی‌توان منکر شد که ماهیت فعالیت رسانه‌ای و نقد، در پاره‌ای موارد با خود کدورت و دلخوری به همراه دارد و این در صنعت ژورنالیسم، امری است اجتناب‌ناپذیر. بدون شک، خط مشی حرفه‌ای و عملکرد هیچ مجموعه‌ای خالی از ایراد و نقص نبوده و «موسیقی ما» نیز در این زمینه مستثنا نیست، اما آنچه که بر ما و بر تعداد بیشماری از اهالی منصف موسیقی ایران روشن است، نیت خیری است که در پس این اخبار و گزارش‌ها نهفته بوده. هرچند که همانگونه که توضیح داده شد، شائبه‌ها و کدورت‌هایی در این میان وجود دارد که با وجودی که هرگز به صفر نخواهند رسید اما امید و تلاش ما به حداقل رساندن آن‌ها است. انتظار ما نگاه حمایتی و اصلاحی است که اهالی موسیقی باید به رسانه‌ها و رسانه‌ها نسبت به آنها داشته باشد.
 
***
 
پ.ن2: «اولین جشن سالانه موسیقی ما» در سالی که رو به پایان است با مشقت‌ها و مشکلات فراوان با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» برگزار شد و بازتاب‌های مثبت بیشماری در داخل و خارج از مرزهای ایران داشت. جشنی که خیلی‌ها اتفاق افتادنش را غیرممکن می‌دانستند با همت دست‌اندکاران سایت، همکاری همه‌جانبه هنرمندان شایسته موسیقی کشورمان و حمایت مسئولان و مدیران ارشد فرهنگی برگزار شد تا یکی از تاریخی‌ترین اتفاق‌های این حوزه رقم بخورد. در این مدتِ پس از جشن، با برگزاری جلسات متعدد با مدیران ارشد موسیقی کشور و همچنین گروه‌های مختلف از اهالی موسیقی سعی بر یافتن مشکلات و برطرف‌ کردن‌ آن‌ها برای جشن دوم داشته‌ایم. این جلسات همچنان ادامه دارد. همچنین بخش فنی سایت را نیز برای پاسخگویی مناسب‌تر به کاربران در این زمنیه تقویت کردیم و این وعده را می‌دهیم که مانند هر سال، نظرسنجی بزرگ سایت موسیقی ما در آینده نزدیک برگزار و از برگزیدگان در «دومین جشن سالانه موسیقی ما» تقدیر خواهد شد.
 
***

پ.ن3: تیم فنی و تحریریه سایت «موسیقی ما» تلاش دارند تا با ارتقای امکانات فنی و محتوایی سایت، خدمات بهتر و پیشرفته‌تری را به کاربران گرامی ارائه دهند. در همین راستا، ظرف ماه‌های گذشته از دو بخش جدید «تماشاخانه» و «آرشیو آلبوم‌های موسیقی ایران» در سایت رونمایی شد و بخش‌های دیگری نیز در حال تکوین و راه‌اندازی است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1392 - 15:03

دیدگاه‌ها

شنبه 3 اسفند 1392 - 19:29

مبارکه حقتون بود
فقط سیدی جشن موسیقی ما چی شد پس ؟ یه مدت تبلیغ هم زدید به زودی ولی نیومد ؟!!
در مورد بخش تماشاخانه هم بهتره امار واقعی شه مثلا الان دیدم اهنگی دوم هست که نه اهنگش قشنگ بود نه خوانندش خواننده چندان محبوب یا حداقل جز 20 خواننده محبوبه پس این امارش یکم تعجب اوره
با این حال موسیقی ما بهترین سایت موسیقی ایرانی هست
بازم تبریک

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 18:03
.

شما دقیقا طرفدار کی هستی. اسم خوانندتو بگو آهنگشو بذارن به جای آ هنگ مجید خوبه؟؟؟؟ کور بشن حسودا. مجید خراطها بهترینه الان دیگه خراطها و چاوشی و عبدالمالکی و یگانه حرف اول رو میزنن. اشکال نداره کم کم باهاش کنار میاید

178.157.42.45
شنبه 3 اسفند 1392 - 20:03

این مشخص بود که موسیقی ما بهترینه........
تبریک تبریک

شنبه 3 اسفند 1392 - 20:05

مبارک باشه خیلی...
خسته نباشید به همه بچه های موسیقی ما...
من از ابتدای فعالیت شما همراهتون بودم و امیدوارم باشم...

شنبه 3 اسفند 1392 - 20:09

مباااااااااااااااااااااااااااارک تبریک میگم

شنبه 3 اسفند 1392 - 20:49

تبریک به زحمتکشان و عوامل سایت خوب موسیقی ما موفق باشید..

شنبه 3 اسفند 1392 - 20:49

parcham balast. boro jelo musicema

شنبه 3 اسفند 1392 - 21:09

تبریک میگم صمیمانه ...

ولی به نظرم حق سایت چاوشی دانلود بود که حداقل تو قسمت مردمی اول بشه ...

شنبه 3 اسفند 1392 - 21:15

واقعا سایت خوبیه...تبریک میگم..موفق باشید

شنبه 3 اسفند 1392 - 21:33

از طرف هواداران مجید خراطها به سایت موسیقی ما تبریک عرض میکنم. به امید موفقیت های بیشتر.منتظر موصاحبتون با مجید هستیم. <<موسیقی ما>>

شنبه 3 اسفند 1392 - 21:52

برای کاربران هم برنامه ای داشته باشید.
امیدوارم همیشه موفق باشید.

شنبه 3 اسفند 1392 - 22:27

به همه ی دوستان عزیزی که در طول این سال ها بخصوص یکسال خیر درسایت موسیقی ما زحمت کشیدن مخصوصا آقای عبداللهی تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشین

ض
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:49

هر سال همینو می گیرین هیچ فرقی هم با سال قبل نمی کنین . واقعا افتخار کردن داره اینا ؟ یک کم به سایتتون برسین .
پارسال یادتونه چه جشن درست حسابی ای راه انداختین ؟ بازم کارای خلاقانه بکنین . سایت عملا داره درجا می زنه چند ساله با این سانسور چی محترمتون

شنبه 3 اسفند 1392 - 23:08

تبریک به سایت بزرگ موزیک ما.باارزوی موفقیت برای بچه های این سایت که حامی همیشگیه هنرمندان مظلوم موسیقی پاپ هستن.

شنبه 3 اسفند 1392 - 23:42

سلام دوستان عزیز لطفا برید قسمت تماشاخانه سایت و محبوبترین تراک های 100 روز گذشته رو ببینین...
چاوشی اوله///هورا

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 13:16
وبلاگ سعدابادمذهب(پاروی بی قایق چاوشی)

داداش میثم کاملا قابل پیش بینی بود
هوادارا باهم متحد شدن و دوباره نشون دادن که محسن چاوشی را تنها نمیزارن ...
هرچند به نظرم اهنگ دوست داشتم از همسایه بهتر بود

2.184.85.54
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:10

سلام
مخاطبان فهیم محسن چاوشی کسب تندیس بهترین وب موسیقی رو , به شما تبریک میگیم
و از زحمات
بهمن بابازاده
سعید الهی
آرتین
و....
نهایت تشکر رو داریم

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:12

تبریک میگم بهتون واقعا که حقتون بود بهترین سایت موسیقی هستین تو ایران از نظر خیلی ها به امید موفقیت های بیشتر

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:17

سایت موسیقی ما اگر میخوای در سالهای اینده هم اول بشی باید بیشترین مطالب رو از استاد محسن چاوشی کار کنی و حتی شده مطالب قدیمی از استاد رو بر روی سایت قرار بدی و از گذاشتن اخبار و مطلب درباره ی خوانندکان ... و از این جور افراد خیلی کم استفاده کنی و کامتهای همه ی کاربرا رو هم بدون سانسور منتشر کنی .

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 15:52
L@DaN_vp

آقای نوید ترابی برای چندمین بار می گم برای خودت ارزش قائل نیستی برای محسن چاووشی ارزش قائل باش .... هر دفعه که نظراتت رو می خونم تا دو ساعت خنده ام می گیره .....

46.164.94.4
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:18

گروه چارتار = عالی بود تنظی و میکس فوقالعاده بود
فرزین= متوسط . متاسفانه آقای فرزین نتونستن انتظارات رو برآورده کنن
شکوهی= از ایشون خواهش میکنم ریتمیک نخونن و همون روال قبل رو داشته باشن
حمید عسکری= ملودی جالب نبود و شعر متوسط
حامی = ؟
یزدانی = تنظیم و ملودی عالی بود و خیلی خوب کار شده بود فقط چندتا تراک اضافی بود. بهتره کمکم روی بیارن احساسی تر باشن نه نوستالژیک.

موسیقی ما تایید کن

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:12

منم به نوبه خودم تبریک میگم. حتما میدونید که این جایزه ها مسئولیت رو سنگین تر میکنه.
سال گذشته همین موقع آرزو کردم که وقتی سال 92 نظر میذارم مشکلات رفع شده باشن. البته پیشرفت های خوبی صورت گرفته اما متاسفانه من حس میکنم سال به سال موزیک ما داره از کاربراش فاصله میگیره! ممیزی شدید روی نظرات، بی اعتنایی به نظرات و سوالات کاربران این شک رو قوی تر میکنه! یادمه اوایل شروع کار سایت به تعدادی از سوالات و نظرات از طرف سایت پاسخ داده میشد اما هرچی جلوتر اومدیم و تعداد کاربرا رفت بالاتر این پاسخگویی ها کمتر و کمتر شد! به هر حال امیدوارم تو سیاست گذاری هاتون کاربرها رو بخش مهمی از سایت قرار بدید.

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 10:41

تبریک میگم. میشه بگید پس کی دی وی دی جشن سالانه موسیقی ما رو منتشر می کنید؟

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 10:57

فقط احسان جاست احسان
به شما هم تبريك ميگم ميگم بابت سايت خوبتون مبارك باشه مرسي

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:14

تبریک به سایت موسیقی ما

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:32

خیلی خیلی مبارکتون باشه هرچند که این چند وقت نسبت به انتشار اخبار کنسرتای موفق مازیار فلاحی کم لطفی کردین نمونه اش همین جشنواره فجر که اخبار همه خواننده ها رو منتشر کردین به جز مازیار آخه چرا؟؟؟ امیدوارم ردپای یک سری از اتفاقات تو سایت مورد علاقه ام پیدا نشه... :(

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:31

دیگه عادی شد....ما شیرینی میخوایم

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:50

تبریک میگم به موسیقی ما که واقعا بهترین هستید و همچنین به سایت احسان خواجه امیری.
به امید دومین جشن موسیقی ایران((تندیس موسیقی ما)).
JustYehganeh

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 13:05

بدون شک موسیقی ما یکی از بهترین ها هست

هرگز مصاحبه های این سایت با محسن چاوشی فراموش نمیکنم
باوجودی که چاوشی کم پیدا است ولی این سایت به هرصورت مارا از محسن باخبر میکنه هرچند یه نواقصی
هم داره ...
درود بر موسیقی ما

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 14:05

تبریک میگم

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 14:34

تبریک زیاد و خسته نباشید به شما
واقعا مستحق این جایزه بودین، من تقریبا هر روز به این سایت سر میزنم. امیدوارم همین طور عالی باقی بمونین. این سایت در سرپا نگه داشتن موسیقی داخل ایران نقش زیادی داشته. منم تو این نظرسنجی شرکت کردم و بهتون رای دادم.
موفق باشین.

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 14:34

اگه منظور از سایت احسان خواجه امیری سایت رسمیه خودشه(احسان-خواجه امیری .کام) که اون سایت هیچی نداره که چجوری این اول شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 21:54
siavashlove

منظورشون این سایت رسمی احسان خواجه امیری بود:http://ehsan-khajehamiri.ir/

2.190.168.124
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 15:24

مبارک تون باشه.

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 17:45

موسيقي ما لطفا منتشر كن
من مي خوام با خانم رضايي همكاري كنم
تو فيس بوك پيام مي دم جواب نمي دن
لطفا منتشر كن ببينه كه به كمكشون احتياج دارم
اين ايميل منه
anahita_etemadi@yahoo.com

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 00:37

تبریک موسیقی ما ایشالا موفقیتهای بیشتر
من هم در این نظرسنجی شرکت کردم
باز م از این که ما را در جریان آخرین اخبار
موسیقی قرار میدهید سپااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 01:52

تبریک به سایت وزین و پربار موسیقی ما .
من الان 5 - 6 ساله با سایت شما آشنایی دارم . واقعا مطالب و خبرهای بسیار خوبی منتشر میکنین که تو هیچ سایتی پیدا نمیشه . امیدوارم همیشه همینطوری درجه 1 باقی بمونین .

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 10:55

حق این سایت بود

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 15:30

تبریک من رو هم پذیرا باشید
واقعاً شما بهترین هستید و سایت دیگه ای در این زمینه توانایی رقابت با شما رو نداریه
ان شاء الله که همیشه خوب بمونید و روز به روزم بهتر بشید چون شایسته ی بهترینها هستید

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 00:21

سلام
تبریک تبریک ...امیدوارم همیشه موفق باشید ...تبریک

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 22:46

تبریک میگم خیلی خوشحال شدم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.

جمعه 9 اسفند 1392 - 11:00

تبریک.
ولی این سایت باید تلاش بکنه هرساله بهتر از سال پیش باشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «موسیقی ما» تندیس برترین وب‌سایت موسیقی ایران را از آن خود کرد | موسیقی ما