برنامه یاد بعضی نفرات
 
كلاس هاي آموزشي «فوژان» در شهرستانها برگزار مي شود
حمیدرضا دیبازر خبر داد:
کلاس‌های آموزشی «فوژان» در شهرستان‌ها برگزار می‌شود
موسیقی ما - به دنبال استقبال از کلاسهای روز جمعه آخر ماه گروه فوژان، حمیدرضا دیبازر برای تدریس به شهرستان‌ها می‌رود. حمید رضا دیبازر، آهنگساز و مدرس دانشگاه در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کلاس‌های آموزشی خود در شهرستانهای مختلف خبر داد و در این خصوص گفت: از آنجایی که کلاس‌های آموزشی ما که در جمعه آخر هر ماه با استقبال روبرو شد، از سوی مدیران بسیاری از آموزشگاه‌ها در شهرهای مختلف دعوت به همکاری شدم تا این کلاس‌ها را در شهرستان‌ها برگزار کنم. در راستای این برنامه قرار است از سال آینده به شهرستان‌ها سفر کنم تا با هدفی که از ابتدا داشته‌ایم نسبت به آموزش علاقه مندان اقدام کنم.

دیبازر در ادامه گفت: هدف برگزاری این کلا س‌ها بالا بردن سطح کیفی موسیقی و کمک به کیفیت فضای آموزشی کشور است. تصمیم داریم انرژی‌ای که در این زمینه صرف کرده‌ایم را به گوش اهالی موسیقی بیشتری برسانیم.

این مدرس موسیقی همچنین گفت: عنوان این کلاس‌ها «دعوت به شنیدن» است که در آخرین جمعه هر ماه بامحوریت مبانی موسیقی برگزار می‌شود. تصمیم داریم این کلاس‌ها را توسعه بدهیم و از هم اکنون مقدمات این برنامه را با برگزاری همین کلاس‌ها در روزهای سه شبنه اول هر ماع در اصفهان شروع کرده‌ایم.

دیبازر در پایان گفت: پس از اصفهان، شهر شیراز را در برنامه کاری خود دارم و قرار است در اولین فرصت از آغاز سال به این شهر برویم و تصمیم داریم در سطح آموزشگاه‌های کشور این برنامه را ادامه بدهیم.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1392 - 04:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کلاس‌های آموزشی «فوژان» در شهرستان‌ها برگزار می‌شود | موسیقی ما