برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزیره پرواز حمیدرضا دیبازر
حمیدرضا دیبازر خبر داد:
«جزیره پرواز» ریکاوری می‌شود
موسیقی ما - لی‌ل ارضایی: حمیدرضا دیباز از ریکاوری و بازسازی اولین آلبوم گروه فوژان خبر داد و گفت: به دلیل استقبال و درخواست مردم از اولین آلبوم گروه فوژان در صدد بازسازی و انتشار اولین آلبوم گروه خود برآمدیم و به زودی این آلبوم را روانه بازار موسیقی خواهیم کرد.

این مدرس موسیقی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه از انتشار این آلبوم سالهای بسیاری می‌گذرد، و نیز توجهی که مردم نسبت به این آلبوم نشان داده داده‌اند تصمیم گرفتم که مجددا آن را منتشر کنم، اما انتشار دوم آن را همراه با تنظیم دوباره آن داشته‌ام.

این آهنگساز تاکید کرد: خیلی از دوستان و شاگردانی که طی این مدت با آن‌ها در ارتباط بوده‌ام از من خواستند تا آلبوم «جزیره پرواز» را منتشر کنم اما از آنجایی که این آلبوم متعلق به زمانی دیگر بود، نمی‌توانست توقعات جوانهای امروزی را بآورده کند بنابراین آن را بازسازی کردم تا بتواند با جوانهایی که سلقه امروزی دارند نیز ارتباط برقرار کند.

دیبازر خاطر نشان کرد: بازسازی این آلبوم با اضافه کردن چندین لایه آهنگ صورت می‌گرد. چرا که این آلبوم به عنوان یک سند تاریخی بایدویژگیهای خاص خود را حفظ کند ولی این لایه‌های اضافه شده آن را شنیدنی‌تر می‌کند. در کل‌‌ همان ویژگی‌های قدیم خود را خواهد داشت. علاوه بر این دو قطعه جدید نیز به قطعات آلبوم اضافه خواهد شدکه یکی از آن‌ها قطعه آوازی است که هنوز خواننده‌ای برای آن انتخاب نشده است. شعر این قطعه را از میان اشعار شاملو انتخاب کرده‌ام.

 وی همچنین درباره آثار جدید خود گفت: یک آلبوم نیز با دولتمند خال اف مشغول ضبط هستم که اگر ضبط آن به پایان برسد تا پایان امسال آن را روانه بازار موسیقی خواهم کرد. این آلبوم یک آلبوم آوازی است که هر قطعه آن متعلق به یک اقلیم است.

وی افزود: کنسرت بوم را با همراهی گروه فوژان پیش رو دارم که در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این کنسرت را با گروه فرم و نمایش برگزار می‌کنیم و طراحی خاصی در لباس و گریم خواهد داشت و در حال حاضر روی مرحله قصه سازی و دراماتیژکردن قطعات بودم و نیز آماده کردن جریان نمایشی بر روی صحنه به سر می‌برد. همچنین با یک نویسنده و کاردگردان رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم که در صورت توافق تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1392 - 10:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جزیره پرواز» ریکاوری می‌شود | موسیقی ما