برنامه یاد بعضی نفرات
 
19 و 20 اسفند گروه «رومی» با «سینا سرلک» روی صحنه می‌رود؛
پدرام درخشانی: هشتاد درصد قطعات این کنسرت برای اولین بار اجرا می‌شوند
موسیقی ما – کنسرت گروه «رومی» به سرپرستی «پدرام درخشانی» و خوانندگی «سینا سرلک» طی روزهای 19 و 20 اسفند در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

پدرام درخشانی و سینا سرلک تاکنون همکاری های متعددی با هم داشته اند و سال گذشته نیز آلبوم «رومی3» با حضور این خواننده منتشر شد.

پدرام درخشانی درباره جزئیات این کنسرت به «موسیقی ما» گفت: «به دلیل اینکه دوست عزیزم «سینا سرلک» به ایران آمده، برای روزهای 19 و 20 اسفند خواستیم که یک برنامه مشترک با هم داشته باشیم. هشتاد درصد قطعات این کنسرت برای اولین اجرا می شود و یک برنامه کاملا جدید را روی صحنه می بریم. یک سری از این قطعات برای اولین بار ارائه می شود و برخی از آنها هم هیچ وقت اجرا نشده است. مثل آلبوم «منطق عشق» و «دیوانه شو» که تا کنون آنها را روی سن اجرا نکرده ایم. از آلبوم «رومی 3» فکر نمی کنم کار زیادی داشته باشیم و بیشتر آثار جدید است و برخی هم به آلبوم های گذشته مربوط می شود که هیچ وقت اجرا نشده اند و اغلب قطعات برای آلبوم منطق عشق است. 8 قطعه با کلام و 4 قطعه بی کلام رپرتوار ما در این کنسرت هستند. نوازنده هایی که همیشه با هم اجرا داشتیم این بار هم در کنار ما حضور دارند. «میلاد درخشانی»، «رضا تاجبخش»، «دارا دارایی»، «کوروش بابایی»، «آرش پژند مقدم» و «پاشا هنجنی» دوستانی هستند که در صورت عدم تداخل برنامه هایشان روی استیج حاضر می شوند. کل گروه نهایتا نه یا ده نفر خواهد بود».

او همچنین افزود: «ما می خواستیم این کنسرت را زودتر برگزار کنیم ولی تالار وحدت جای خالی نداشت و قصد اجرای برنامه در برج میلاد را هم نداشتیم. این برنامه هم در لحظات آخر هماهنگ شد. بعد از این کنسرت ایام فاطمیه را در پیش داریم و برنامه یکی از آخرین کنسرت های سال 92 است. احتمال تمدید این برنامه برای سال 93 وجود دارد». وی در مورد کارهای شخصی خود نیز گفت: «مشغول آماده سازی کنسرت «تخت جمشید» هستیم که آقای «بیژن کامکار» خواننده آن بودند. این کنسرت به دلیل صدابرداری نامناسب از کیفیت خوبی برخوردار نبود و درحال بازسازی این فیلم هستیم تا با کیفیت خیلی خوب منتشر شود. در آن برنامه کمتر از سی درصد آهنگسازی و اجرای ارکستر به گوش مخاطبان رسید و با کارهایی که الان انجام می دهیم، کیفیت کار به مراتب بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر یک قطعه تصویری با سنتور و ارکستر را تولید خواهم کرد. استارت این پروژه مهم زده شده است و در آن از تصاویری استفاده خواهد شد که در نوع خود اولین است. هدفم از ساخت این قطعه تصویری بیان توانایی ها و قابلیت های نوازندگی خودم و البته ساز سنتور است. فعلا کار آلبوم جدید را آغاز نکرده ام ولی این قطعه تصویری شروعی برای آلبوم جدید خواهد بود. می خواهم کارهای تصویری حتما داشته باشم و در فضاهای جدیدتری فعالیت خودم را پیش ببرم. قصد دارم کمتر کار داشته باشم ولی چیزی که مردم در مورد کارم باید بشناسند را انجام می دهند.»

درخشانی نهایتا خاطرنشان کرد: «صحبت هایی برای اجرای برنامه در کانادا و آمریکا انجام شده است. کنسرتی که چندی پیش در آلمان داشتیم هم با سختی هماهنگ شد و برنامه ریزی آن یک سال زمان برد. نمی توانم تاریخ دقیقی برای این کنسرت بیان کنم و ممکن است حدودا در خردادماه قطعی شود».

پدرام درخشانی سال گذشته و در اولین جشن سالانه موسیقی ما موفق شد با آلبوم رومی 3 تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی را از آن خود کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:28

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 00:09

کاش بتونم بیام/حتما اجرای خوبی هست و غافل گیری زیاد داره با قطعات آلبوم رومی 3 و به ویژه ترتیب آنها از همه نظر کیف کردم همه ی وجوه موسیقی تلفیقی که توی زهن من وجود داره رو تقریبا داشت ممنون از پدرام درخشانی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پدرام درخشانی: هشتاد درصد قطعات این کنسرت برای اولین بار اجرا می‌شوند | موسیقی ما