برنامه یاد بعضی نفرات
 
 اركستر بادي تهران 24 و 25 ديماه روي سن مي رود
به سرپرستی سینا ذکایی و رهبری جاوید مجلسی؛
ارکستر بادی تهران ۲۴ و ۲۵ دیماه روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سرپرست ارکستر بادی تهران از برگزاری کنسرت این ارکستر در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه خبر داد. سینا ذکایی- سرپرست ارکستر بادی تهران- در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: ارکس‌تر بادی تهران در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه در تالار وحدت تهران روی سن می‌رود و برای علاقه مندان اجرای برنامه می‌کند. وی در ادامه گفت: رهبری این ارکستر را جاوید مجلسی به عهده دارد و قرار است در طول اجرا یک سری قطعات فارسی و لاتین و همین طور یک سری قطعات محلی که به صورت جاز تنظیم شده است، را به اجرا درآوریم. این تنظیم‌ها را تنظیم کننده‌های مختلف تنظیم کرده‌اند.

ذکایی با تاکید بر اینکه کنسرت یادشده در ادامه کنسرت‌های قبلی ارکستر بادی تهران برگزار می‌شود، گفت: ۲۴ قطعه مختلف برای اجرا در این کنسرت در نظر گرفته‌ایم و از آنجایی که سعی داریم بخش اول کنسرت با دومین بخش متفاوت باشد، قطعات فارسی، محلی و لاتین را در بین دوبخش تقسیم کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ارکس‌تر بادی تهران به رهبری جاوید مجلسی، متشکل از ۲۵ نوازنده است و در آن تمامی سازهای بادی اعم از فلوت، کلارینت، ابوا، ساکسیفون، ترومبون، ترومپت و... حضور دارند.

گفتنی است کنسرت ارکستر بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه در تالار وحدت تهران و هر شب در یک سئانس برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1392 - 02:00

دیدگاه‌ها

یکشنبه 24 آذر 1392 - 23:06

خیلی دوست دارم برم اما فکر نکنم بشه ! ارزوی من برای همه ی هنرمندان رسیدن به ارزو های بزرگشونه . عشم من فلوته!!!!!!!!!!!!!!!

پنجشنبه 18 دی 1393 - 03:52

خوش به حال مرفهین بی درد ...من باید دوماه پوله یارانه رو پس انداز کنم تا بتونم به اتفاق خانواده م برم این کنسرت ...ولی بخیل نیستیم ...ولی آرزو مندیم...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر بادی تهران ۲۴ و ۲۵ دیماه روی صحنه می‌رود | موسیقی ما