برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای « تهران،عصر زمستانی» و یک حاشیه عجیب
کنسرت «سینا ذکایی» تحت تاثیر بحران صدابرداری در تالار وحدت
 موسیقی ما- شامگاه 28 دی ماه، کنسرت « تهران،عصر زمستانی» با یک حاشیه عجیب رو به رو شد و از همان شروع کنسرت و در حالی که گروه ارکستر و «سینا ذکایی» در حال نواختن و اجرای نخستین قطعه بوند، به یک باره صدای عجیبی در سالن پیچید و گروه مجبور به توقف اجرا شدند!

به گزارش «موسیقی ما»، سینا ذکایی کنسرت « تهران،عصر زمستانی» را با همکاری و حضور نوازنده های سرشناس ارکستر بادی تهران شب گذشته با اجرای آثار مشهور موسیقی جَز و لاتین روی صحنه برد.

در ابتدای برنامه و در حالی که شروع کنسرت با قطعه «بلا چاو» آغاز شد، پس از دقایقی صدایی عجیب در سالن پیچید و باعث شد تمرکز کل ارکستر به هم بریزد و همین باعث شد سینا ذکایی اجرا را متوقف کند و از صدابرداران سالن بخواهد مشکل فنی پیش آمده را برطرف کنند.

این نوازنده و موزیسین در ادامه با تقدیر از «محمدعلی لقا» (مدرس قدیمی و استادش در هنرستان موسیقی)، همه‌‌ی  داشته‌ها و زندگی‌اش را مدیون این مدرس سرشناس دانست و از او به عنوان تربیت کننده‌ی نسلی یاد کرد که در دوره‌ی معاصر بسیاری از موزیسین‌های سرشناس مدیون او هستند.

در حالی که مشکل فنی در صدابرداری در ادامه‌ی کنسرت هم وجود داشت، بار دیگر «سینا ذکایی» ضمن عذرخواهی از حاضرین از صدابردار تالار وحدت تشکر کرد و از حاضرین خواست تا برای ایشان دست بزنند تا شاید در ادامه برنامه، این مشکل حل شود.

۲۰ قطعه از آثار هنرمندان ایرانی و کشورهایی چون ایتالیا، آرژانتین، فرانسه، ارمنستان و آذربایجان با تنظیم سینا ذکایی برای ارکستر اجرا شد و این نوازنده به مرور به معرفی اعضای ارکسترش پرداخت و مهمامانش در سالن را نیز معرفی کرد.

اعضای گروه ارکستر سینا ذکایی در شب گذشته متشکل از، خود او به عنوان تنظیم کننده، رهبر ارکستر و نوازنده فلوت، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان نوازنده ترومپت، رامین براتی ترومبون، امیرحسام زبردست ساکسفون، سهیل اباذری پیانو، سروش عمومی درامز، امین قیاسی، رضا معرف و پانیذ شهرستانی پرکاشن، مازیار احمدپور گیتار و فرید الهی گیتار باس، بودند.

حمید غلامعلی خواننده و نوازنده پیشکسوت، امیرعلی نبویان مجری و نویسنده، نیما رئیسی بازیگر، گوینده و خواننده، مازیار لشنی خواننده، مریم معصومی بازیگر، بابک چمن آرا یکی از موسسان خانه موزه بتهوون، رضا آذرنژاد نوازنده، مهدی خان میرزایی مربی فوتبال و… از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 13:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «سینا ذکایی» تحت تاثیر بحران صدابرداری در تالار وحدت | موسیقی ما