برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ترانه‌هایی از اهورا ایمان، افشین یداللهی، حسین متولیان، محمد بکرانی و فیروز برنجان؛
آلبوم امیراحسان فدایی منتشر می‌شود
موسیقی ما - امیر احسان فدایی، خواننده و نوازنده ویلن با اعلام این خبر گفت: این آلبوم شامل 12 قطعه است که موسیقی این آلبوم را هنرمندان بزرگی چون فیروز برنجان (رادمنش)، احسان خواجه امیری، پدرام کشتکار، حسین سالاری مقدم، شاهین خسرو آبادی آهنگسازی کرده‌اند.وی با اشاره به اینکه ترانه های آلبوم «منو حسن کن» توسط هنرمندان تراز یک سروده شده‌اند، خاطرنشان کرد:اهورا ایمان، افشین یداللهی، حسین متولیان، محمد بکرانی و فیروز برنجان (رادمنش) از جمله هنرمندانی هستند که برای این اثر شعر سرده اند.

دراین اثر هنرمندانی چون میثم مروستی، فیروز ویسانلو، پیام طونی، امید حجت، به عنوان نوازنده حضور دارند.

آلبوم منو حس کن توسط شرکت موسیقی موج آرام و پخش سیما شهر در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

امیر احسان فدایی از سن 14 سالگی آواز را نزد استاد حسین خواجه امیری (ایرج) فراگرفت و برای نخستین بار در سن 16 سالگی در ارکستر همنوازان به رهبری و سرپرستی اسداله ملک به آهنگسازی فضل اله توکل به عنوان خواننده در رادیو رفت. وی که از بچگی به نوازندگی تنبک مشغول بود با رفتن به هنرستان موسیقی نواختن کمانچه و پیانو رو آغاز کرد و مدتی نیز نزد استاد اسداله ملک ویلن را فرا گرفت و نزد استاد جهانگیرخان ملک به یادگیری تمبک پرداخت.
همچنین این هنرمند در محضر استاد اکبر گلپایگانی نیز آواز را فرا گرفته است.

امیر احسان فدایی تا کنون در آلبوم‌های به یاد فردین و پرنده در کناراستاد ایرج به عنوان خواننده حضور داشته است و در اکثر آلبومهای بعد از انقلاب استاد ایرج، استاد اکبر گلپایگانی، استاد فرهنگ شریف، استاد همایون خرم، استاد پرویز یاحقی، استاد اسداله ملک، استاد فضل اله توکل، علیرضا افتخاری و جهانشا برومند به عنوان تهیه کننده در کنار این اساتید حضور داشته است همچنین این هنرمند تاکنون در کنار استاد ایرج در کنسرتهای انگلستان، امارات، سلیمانیه عراق به عنوان نوازنده ویولن و همخوان حضور داشته است او در کنار استاد ایرج و علیرضا افتخاری در شهرهای مختلف ایران از جمله کیش، زنجان، شیراز، مهاباد، رشت، تهران، نیشابور و ... به عنوان نوازنده ویلن، تمبک یا همخوان حضور داشته است.

لازم به ذکر امیر احسان فدایی تاکنون تیتراژ سریالهای و برنامه های مختلف تلوزیون نظیر سریال چمدان (ماه رمضان 91 شبکه 2 سیما) – سریال نون و ریحون (ماه رمضان 89 شبکه تهران و سیمای استان‌ها) – سریال من نه منم (شبکه 2 سیما) – سریال غیر محرمانه (شبکه تهران) – سریال بزرگ مرد کوچک (شبکه 2 سیما) – سریال اینجا خانه من است (شبکه 1 سیما) – سریال پرانتز باز (شبکه تهران و سیمای استان‌ها) – برنامه مشاعره ویژه تابستان 89 و ویژه نوروز 91 (شبکه آموزش و شبکه جهانی جام جم) – سریال اینجا خانه من است (شبکه 1 سیما) و فیلمهای تلویزونی و رسانه ای از جمله: حال خوب من، قاتل پنجم، خون بها، حضور، باورم کن و ... را خوانده است.

همچنین وی نیز در سریال پرانتز باز و فیلم سینمایی تعصب به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است و از جمله آثار شاخص ایشان قطعه صفای استاد می‌باشد که با همخوانی با استاد ایرج در سالهای اخیر منتشر شد همچنین فیلم ویدئو رسانه ای پهلوان آواز یکی دیگر از آثار و تلاشهای امیر احسان فدایی برای زنده نگه داشتن نام بزرگان موسیقی کشور بوده.

این هنرمند اکنون پس از سال‌ها تلاش و پشتکار او درعرصه موسیقی کشور اولین آلبوم مستقل امیر احسان فدایی منتشر خواهد شود امیر احسان فدایی نیز عنوان کرد بعد از انتشار آلبوم منو حس کن آلبوم دو صدایی من با استاد ایرج با نام احتمالی گنج قارون با آثاری از فیروز برنجان (رادمنش)، بهنام خدارحمی، محمد بکرانی، امید حجت، شاهین خسرو آبادی و... منتشر خواهد شد.

دموی این آلبوم را اینجا گوش کنید:
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1392 - 13:11

دیدگاه‌ها

یکشنبه 21 مهر 1392 - 18:33

خداییش آلبوم زیبایی باید یاشه.بی صبرانه منتظریم.

دوشنبه 22 مهر 1392 - 10:22

چه صدای زیبا و دلنشینی

دوشنبه 22 مهر 1392 - 19:01

عجبببببب!!!!

سه شنبه 23 مهر 1392 - 22:52

احسان خواجه امیری آهنگ سازش بوده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 24 مهر 1392 - 22:02

همیشه عالی بوده...مث الان....مخصوصا آهنگ حال خوب من......حتما گوشش بدید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم امیراحسان فدایی منتشر می‌شود | موسیقی ما