برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش کامل سایت «موسیقی ما» از دور جدید کنسرت های تابستان92
یک عالمه کنسرت داغ!
موسیقی ما – وحید لشکری: معمولا هر سال از ماه خرداد اجراهای زنده موسیقی بیشتر می شود و در تابستان به اوج خود می رسد. اما امسال به دلیل تقارن با ایام انتخابات و ماه مبارک رمضان تا کنون شاهد اجراهای زنده زیادی نبودیم. اما از آخرین روز ماه رمضان به بعد نیمه دوم رقابت کنسرت های تابستان 92 در تمامی سبک ها آغاز می شود. در گزارش «موسیقی ما» جزئیات این کنسرت ها مورد بررسی قرار گرفته است:

*امپراطور در کنسرت ماه عسل!
خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل 92» این روزها مشغول تمرین برای برگزاری هرچه بهتر کنسرت خود در روزهای 15 و 16 مرداد است. سرانجام پس از کش و قوس های فراوان نخستین کنسرت «مهدی یراحی» در حالی برگزار می شود که وی علاوه بر اجرای قطعات آلبوم «منو رها کن» و تیتراژهای خاطره انگیزش یک رونمایی از جدیدترین آلبوم خود به نام «امپراطور» نیز خواهد داشت. کنسرت در ساعت 22 برگزار می شود می شود و قیمت بلیت آن 25 الی 80 هزار تومان می باشد. رهبری ارکستر اجرای مهدی یراحی بر عهده «امیر علیزاده» می باشد و از جمله نوازنده های کنسرت می توان به «رضا تاجبخش» ، «احسان نی زن» ، «امید حاجیلی» و «آرین قیطاسی» اشاره کرد.

*بازگشت به جاده رویاها
چندی پیش «سیروان خسروی» قطعه « به همین زودی» را منتشر کرد. این خواننده بهار امسال تور کنسرت های خود را برگزار کرد و اکنون پس از یک وقفه حدودا سه ماهه روز اول شهریور در برج میلاد تهران به روی استیج می رود. این برنامه در دو سانس برگزار خواهد شد و قیمت بلیت های آن 30 الی 90 هزار تومان است. گفته می شود این برنامه یک روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

*اکسیژن با طعم احساس!
نام «اکسیژن» همه را به یاد جدول مندلیف و فرمول های علمی می اندازد اما «بابک جهانبخش» این نام جالب را برای جدیدترین آلبوم خود برگزیده است. خواننده آلبوم« من و بارون» روزهای پنجم و ششم شهریور کنسرت متفاوتی را با اجرای قطعاتی از آلبوم «اکسیژن» و به رهبری «رضا تاجبخش» در برج میلاد برگزار خواهد کرد. قیمت بلیت ها در چهار سانس این کنسرت 30 الی 100 هزار تومان است.

*ایرانگردی آقای عاشقانه ها «احسان خواجه امیری»
در روزهای 18 و 19 مردادماه در سالن شهید آوینی بندرعباس کنسرت خود را برگزار می کند. وی همچنین طی روزهای 21 و 22 مرداد در سالن بادی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی به دیدار مردم این شهر می رود. وی تا پایان تابستان علاوه بر اجرا در چند شهر دیگر احتمالا در تهران هم به روی استیج می رود.

*کنسرت حریق خزان «علیرضا قربانی»
پس از مدت ها روز 31 مرداد در برج میلاد تهران به روی صحنه می رود. در این کنسرت شنونده آثاری از «افشین یداللهی» ، «فریدون مشیری» و مرحوم «همایون خرم» و... خواهیم بود و یک ارکستر 20 نفره علیرضا قربانی را همراهی خواهند کرد. قربانی که این روزها در کنار «مهیار علیزاده» مراحل ضبط جدیدترین آلبوم خود را پیگیری می کند قرار است مهرماه در تالار وحدت کنسرت دیگری را برگزار کند.

*یکی هست
«مرتضی پاشایی» در سال 91 بسیار پرکار بود. او در فصل پاییز اول آلبوم خود به نام «یکی هست» را به گوش مخاطبان رساند. پس از اجرا در چند شهر سرانجام نخستین کنسرت رسمی اش در تهران را برگزار کرد. روز 29 مرداد و در دو سانس این خواننده تازه ترین کنسرت خود را در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد. همچنین قیمت بلیت های این برنامه 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*آرامش تابستانی
در میان تیتراژهای امسال تلویزیون نام «بهنام صفوی» با تیتراژ برنامه «جشن رمضان» به نام «سوال» نیز دیده می شود. خواننده آلبوم «آرامش» روز دوازدهم شهریور و با سرپرستی «مهدی فردی» کنسرت خود را در برج میلاد برگزار می کند. بلیت فروشی این کنسرت هنوز آغاز نشده است و احتمالا تا پایان تابستان بهنام صفوی به چند شهر دیگر ایران نیز برای اجرای برنامه سفر خواهد کرد.

*مدارا و چند سورپرایز
از اسفند سال گذشته تا همین چند روز قبل «شهرام شکوهی» به تناوب در میان خواننده های خبرساز قرار داشت چرا که کنسرتهای او در تهران با استقبال بسیار خوبی همراه شد. چندی قبل اعلام شد که او به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است اما مدتی بعد با وجود کسالت و خطرناک بودن هیجان زیاد در شهرهای رشت و اهواز برنامه های خود را اجرا کرد. حالا و همزمان با طی شدن مراحل پایانی انتشار آلبوم جدید شهرام شکوهی کنسرت متفاوت وی در روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد ماه در برج میلاد تهران و با اجرای قطعات جدید برگزار خواهد شد. برنامه فوق به همت شرکت «آوای هنر» و در چهار سانس به روی صحنه می رود و رهبری ارکستر بر عهده «گرشا رضایی» است. قیمت بلیت های برنامه از 25 الی 90 هزار تومان می باشد. گفتگوی سایت «موسیقی ما» با «شهرام شکوهی» درباره این کنسرت و آلبوم جدید به زودی منتشر می شود.

*روایت متفاوت قلب یخی
دومین آلبوم «مازیار فلاحی» با نام «لعنت به من» در حال اخذ مجوزهای نهایی انتشار است و طی چند روز آینده راه بازار را پیش می گیرد. مازیار فلاحی که تا چند روز پیش از ماه مبارک رمضان تور کنسرت های خود را پیگیری می کرد در حال حاضر خود را برای یک برنامه متفاوت در روزهای 14 و 15 و 16 شهریور در برج میلاد آماده می کند. در شش سانس این برنامه که قیمت بلیت های آن 30 الی 90 هزار تومان است قطعاتی از آلبوم «لعنت به من» نیز اجرا می شود.

*گروه «سون» در کرمان
فروردین ماه سال جاری پس از حل مشکلات مربوط به ممنوع الکاری گروه «سون» اعضای بی حاشیه این گروه با جدیت مراحل پایانی انتشار آلبوم خود را پیگیری کردند و همزمان در قالب اجراهای زنده در سراسر ایران با دوستداران خود دیدار کردند. این بار قرار است گروه سون عاشقانه های خود را به شهر کرمان ببرد و روز 23 مرداد ماه را مهمان مردم این شهر باشد. این کنسرت به همت شرکت «آوای آرشه کرمان» و در دو سانس برگزار می شود.

*پیش از آلبوم جدید
جدیدترین آلبوم «فریدون آسرایی» با نظارت «بهروز صفاریان» در حال ضبط است و کنسرت های ویژه فریدون در اصل پس از انتشار این آلبوم آغاز می شود. همانطور که او چندی پیش اعلام کرده بود بالاخره برنامه ریزی هایش برای اجرای زنده در تهران به ثمر نشسته و قرار است پس از ماهها روز بیست و پنجم مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی استیج برود. این برنامه در ساعت 21:30 آغاز می شود و قیمت بلیت های آن از 30 الی 100 هزار تومان می باشد.

*مرور خاطرات مبهم
آلبوم جدید «رضا یزدانی» تا کنون حدود هفتاد درصد مراحل تولید را طی کرده است و احتمالا تا پاییز امسال راه بازار را در پیش خواهد گرفت. خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» از مدتی قبل تمرینات خود را برای یک اجرای ویژه در تهران آماده کرده است. رضا یزدانی روز 22 مرداد و در برج میلاد برنامه ویژه ای را اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت های کنسرت مذکور 30 الی 90 هزار تومان می باشد. پس از این برنامه که دو سانس خواهد داشت او به سایر شهرستانها سفر می کند و تا کنون اجراهای این خواننده در شهرهای «آمل» ، «بندرعباس» ، «شیراز» و «رشت» قطعی شده است و سپس در آبان ماه سال جاری چهار سانس در تهران برنامه برگزار می کند.

*دیدار با آقای بنفش
گروه موسیقی جوان «پالت» سال گذشته با انتشار آلبوم «آقای بنفش» و اجرای زنده در هفته موسیقی تلفیقی تهران خبرساز شد و انتظارات از آنها به شدت بالا رفت. سرانجام گروه پالت روزهای 23 ، 25 ، 30 و 31 مرداد و مجموعه فرهنگی برج آزادی را برای اجرای زنده انتخاب کرد. کنسرت گروه پالت در هشت سانس برگزار می شود و آنها قطعاتی نظیر «مثلث» ، «آفتاب» ، «قاصدک» و «یادگار دوست» و... را برای مخاطبان خود آماده کرده اند.

*بازگشت به ایران
طی تقریبا سه ماه گذشته تنها خبرهایی که از «حمید عسگری» می شنیدیم مربوط به اجراهای زنده این خواننده در کشور آمریکا بود. او همزمان با اجرای برنامه در سالن های مطرح این کشور کار ساخت چهارمین آلبوم خود را هم پیگیری کرد. خالق سه گانه «کما» مدتی است که به ایران بازگشته و روز اول شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود. در دو سانس کنسرت حمید عسگری او قطعات جدیدی را نیز اجرا می کند و باید در شهریور ماه منتظر آلبوم جدید وی باشیم. قیمت بلیت های برنامه از 30 الی 90 هزار تومان می باشد. گفتگوی سایت «موسیقی ما» با این خواننده به زودی منتشر می شود.

*آوای مهربانی
گروه «آوای مهربانی» که تیرماه امسال با حضور چهره هایی نظیر «پدرام درخشانی» ، «دولتمند خلف» از تاجیکستان و «مهرداد هویدا» به روی صحنه رفت در روز 25 مرداد در تالار وحدت برنامه جدیدی را اجرا می کند. این کنسرت به رهبری «سهیلا پورگرامی» و راس ساعت 21 آغاز می شود.

*وصل یار
گروه «وصل یار» که در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت دارد با شعار «به سپاس طبیعت پاک هستی» طی روزهای 18 تا 21 مرداد در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد. کنسرت این گروه به سرپرستی «ابراهیم اثباتی» و خوانندگی «وحید تاج» در تالار وحدت برگزار می شود.

*آراز
«رحیم شهریاری» در ماه های گذشته در کشور آمریکا کنسرت های متعددی را برگزار کرد. خواننده و سرپرست گروه «آراز» برای کنسرت در تهران و تبریز با اجرای چهار قطعه از آلبوم جدید این گروه برنامه ریزی کرده است. سالن پتروشیمی تبریز در تاریخ 23 مرداد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در تاریخ 14 شهریور میزبان گروه آراز خواهد بود. *گروه کر فیلارمونیک گروه کر فیلارمونیک ایران کنسرت خود را در ساعت 20:30 روزهای 18 تا 20 مرداد در تالار وحدت برگزار می کند. در این برنامه گروه کر 60 نفره علاوه بر اجرای قطعات فولکوریک و کلاسیک نظیر «می خوام برم کوه» ، «سرکش» و «صبا به یارم» و ... از آلبوم «سایه کمر» نیز رونمایی می کند.

*آنسامبل اپرای تهران
«آنسامبل اپرای تهران» به سرپرستی «هادی قضات» در ساعت 21 روزهای 27 و 30 و 31 مرداد در تالار وحدت اجرای برنامه خواهد داشت. این گروه در آغاز فعالیت خود اپرای کمدی «جیانی اسکیچی» اثر «جیاکومو بوچینی» را اجرا کرد.

*ارکستر مجلسی تهران
ارکستر مجلسی تهران در برج میلاد تهران و با خوانندگی «سالار عقیلی» کنسرت برگزار می کند. آهنگساز کنسرت «حمید متبسم» و رهبری اجرا بر عهده «بردیا کیارس» می باشد. قیمت بلیت های چهار سانس این برنامه 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*دلت با منه
در ماه رمضان امسال که بین خواننده ها رقابت سختی در جریان بود «محمد علیزاده» هم سه تیتراژ برای سه شبکه مختلف آماده کرده بود و حضور پررنگ او نظرات مثبت و منفی زیادی را به دنبال داشت. خواننده آلبوم «دلت با منه» روز شنبه نهم شهریور در برج میلاد تهران برنامه زنده زنده خواهد داشت. این کنسرت در دو سانس و قیمت بلیت های آن 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*هم آوایان
«هم آوایان» عنوان گروه موسیقی است که از سال 1368 و به همت «حسین علیزاده» تشکیل شد و  شیوه تازه‌ای در خواندن آوازهای جمعی ایرانی ابداع کرده است. طی روزهای یازدهم و دوازدهم مهر ماه سال جاری و در ساعت های 18:30 و 21:30 حسین علیزاده و گروه هم آوایان در برج میلاد تهران میزبان دوستداران خود خواهند بود. از جمله اعضای این گروه می توان به «پژمان حدادی» ، «علی بوستان» ، «سینا جهان آبادی» و «رادمان توکلی» و... اشاره کرد. همچنین در این کنسرت آواز «محمد معتمدی» ، «پوریا اخواص» ، «راحله برزگری» و «صبا حسینی» شنیده خواهد شد. قیمت بلیت های این برنامه از 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*همچنان در انتظار آلبوم!
حدودا یک سال و نیم از رسمی شدن فعالیت های «علی عبدالمالکی» در بازار موسیقی تهران می گذرد و با وجود چندین سانس اجرای برنامه هنوز خبری از انتشار نخستین آلبوم رسمی این خواننده نیست. «علی عبدالمالکی» روز ششم شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و طی دو سانس کنسرت تابستانی خود را برگزار می کند و هنوز بلیت فروشی این برنامه آغز نشده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 01:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 16:23

عالیه

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 16:31

تو قسمتی که مربوط به سیروان هست اشتباه نکردین احیانا ؟
بلیط های 27 مرداد هم کامل فروش رفته ، شما میگین شاید 1 شهریور تمدید شه ؟؟؟

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 16:44

اگه اشتباه نكنم اولين كنسرت سيروان ٢٧ مرداده

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 17:17

مازیار فلاحی . . ، خدای احساس . .

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 18:06

واى خداى من چه عالى
اى كاش احسان خواجه اميرى تا آخر تابستان در تهران كنسرت بذارن

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 22:25
مهسا

من هم اميدوارم ايشون با احساس ترين و بهترين خواننده و انساني هستند كه تا به حال ديدم

2.178.167.2
شنبه 19 مرداد 1392 - 11:35
آرزو

مهسا جان صد در صد موافقم ❤

2.177.249.53
چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 18:34

کنسرت حمید عسگری از همه بهتر می شه

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 18:46

با سلام
مازیار فلاحی روزهای 18 و19 مرداد ماه در سینما جهان نما چالوس هم برنامه اجرا میکنه

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 19:22

سلام. بنیامینم در 18 مرداد در کیش کنسرت داره

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 19:50

برنامه تور کنسرتهای محسن یگانه به زودی اعلام خواهد شد

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 02:25
انوشیروان

نیمه دوم سال قرار کل ایرانو بگرده مثه اینکه :) رضا صادقیم همینطور

151.245.120.28
چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 20:43

*دلت با منه
*دلت با منه
*دلت با منه

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 20:46

وای خوش به حالشون
کاشکی سیروان و احسان و مهدی اهواز هم بیان <3

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 21:59

به امید برگزار شدن کنسرت سعید شهروز

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 22:11

توپترین توپترین ها بهنام صفوی و بهترین بهترین ها بهنام صفوی منبع انرژی مثبت بهنام صفوی خلاصه هرچی در موردشون بگم کم گفتم بهنام جون عاشقتم حررررفففف نننددداااررریییی بیست بیستی عزیز گل تکه بهنام جون

چهارشنبه 16 مرداد 1392 - 23:55

کنسرت علی عبدالمالکی که همیشه از پرشورترین کنسرت های سال میشه مطمئن باشید مثل همیشه زیباتر و پرشورتر برگزار میشه و از شما دعوت میکنم به کنسرت وسعت صدای ایران استاد علی عبدالمالکی بیایید و از صدای واقعی و بدون افکت لذت ببرید .

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 11:24
javad-85 G2M

افرین بدون افکت و خوب اومدی.من که تا الان چند بار خواستم برم کنسرت علی قسمت نشد.هوادارا کم صبری نکنن احتمالا قراره بعد کنسرت یا دمو یا تیزر البوم بیاد بیرون.شک نکنید با بیرون اومدن البوم موسیقی ایران یه تکون مشتی میخوره.اینو میشه از اهنگایی که قرار بود بره تو البوم ولی پخش شد میشه فهمید

2.187.125.223
پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:05
mmd

هرسال؟
ببخشید ایشون مگه چن وقته رسمی فعالیت میکنه؟

151.247.126.194
شنبه 19 مرداد 1392 - 22:56
محمد یوسفی کیا

ببخشید تویه این دوتا نظر اصلا از کلمه ی( هر سال) استفاده شده؟؟؟ چرا گیر الکی میدین؟؟؟ ثانیا مگه قبل از فعالیت رسمی نمیشه کنسرت داد؟؟!!! عشق است وسعت صدای ایران.........

2.187.84.74
پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 00:03

خواهشاً جواب بدين آقاى خواجه اميرى به احتمال زيادى در اواخر تابستون در تهران روى استيج ميره يا اينطور نيست

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 00:10

سلام روز خبر نگار رو به همتون تبریک میگم
موفق باشید

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 00:17

روز خبرنگار را
به خبرنگاران سایت موزیک ما بزرگترین سایت اطلاع رسانی موسیقی کشور تبریک میگم

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 00:48

مرسی گروه سون...

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 00:51

فقط سیروان خسروی

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 01:22

جای کنسرت سعید شهروز خالیه :( امیدوارم هرچه زودتر انتظار طرفدارای ستاره سرزمین احساس تموم بشه و این خواننده بزرگ زودتر کنسرتش برگزار بشه

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 05:15

به امید روزی که سلطان کنسرت بذاره...

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 10:19

آرزوی موفقیت برای همشون .

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 11:14

سلام به تمام هواداران بهنام صفوی عزیزان ابتدا بگم که خوشحال میشم نظرتون رو در رابطه با این کامنت بدونم هوادارها و طرفدارهای بهنام صفوی هوادار بودن یا طرفدار بودن فقط نظر گذاشتن و....نیست شما هوادارهای واقعیه واقععی یک یا چند کار خوب در کنسرت بهنام صفوی انجام بدید راستش من چندتا پیشنهاد داشتم اگر دوست داشتید ونظری داشتید بگید من هم میگم پیشنهاد هامو ممنون و مرسی از شما عزیزان و شما طرفدار واقعیه واقعی بهنام صفوی ****فقط لطفا جو ندید بازم مرسی

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:27
fatemehrazavi

فرزانه جان خیلی دلم میخواس توکنسرتای بهنام جان باشم اماشرایط که مهم ترینش اینه که من تویه استان دیگه زندگی میکنم نمیذاره اماتمام طرافدارامیتونن باهم فکری هم کارهایی انجام بدن که واسه خیلی هاحیرت انگیزباشه مامیتونیم پیشنهادهامون روتوی سایت بهنام جان مطرح کنیم یاهرجایی دیگه من خیلی دوس دارم باشمادوس شم تازه مخصوصااینکه بهنامی هستین ماهمه مون جمع شدیم تابه خواننده محبوبمون کمک کنیم اثباتش کنیم من هرجوری بتونم درحدامکان واسه برترشدن بهنام جان هرکاری میکنم فرزانه جان دوس عزیزم من قلبن تمام طرافدارای بهنام وتمام کاراشووخودش رودوس دارم وهرکاری واسش میکنم تابه بهترین درجه برسه همه طرفدارای بهنام عزیزاین کارومیکنن ومن ازاشنایی باشما خیلی خوشحال وخرسندم

217.219.34.26
چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 01:19
فرزانه

سلام فاطمه جان دوست خوب وقتی کامنتتون رو خوندم من هم مثل خودتون از آشنایی با شما خرسندم و بسیار خوشحال منم مثل شما واقعا دوست دارم به خواننده ی محبوبم کمک کنم واقعا خوبه که هر دومون طرفدار بهنام جان هستیم و دوست داریم هر دومون واسه برتر شدن بهنام جان یک کاری انجام بدهیم مرسی فاطمه خانوم از کامنتتون واقعا خوشحال شدم

2.183.144.19
پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 12:13

امیدوارم همه هنرمندان عزیز موفق باشند و شب های خاطره انگیز برای دوستدارانشون رقم بخوره
جای گروه آریان هم خالیه...
کاش در دولت جدید نگاه های سلیقه ای و اختلافات شخصی در ارشاد باعث تاخیر در صدور مجوز نشه....

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 13:38

JuSt BaBaK JaHanBaKhSh

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 13:42

********************************** بهنام صفوی *****************************
اجراهایی که آقای صفوی در کنسرتهایشان دارند بینظیر است مخصوصا نواختن پیانو توسط ایشان در حین اجرا.

با تشکر ازتمامی دست اندرکاران سایت موسقی ما بابت اطلاع رسانی که در کلیه زمینه های موسیقی دارند.

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:02

هورااااااااااااااااااااااا
فقط مازیارفلاااااااااااااااااااااااااااااااحی

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:45

عشق است وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 15:46

منتظر آلبوم جدید حمید عسگری باشید ببینید چی کار خواهد کرد

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 16:19

سیروان تکه مثل همیشه طرفداراشم خاصن تنها کسی هم هست که رکورد فروش کنسرت زده در کمتر از 4 ساعت نمیدونم دیگه چه حرفی واسه گفتن بقیه باقی میمونه عشق است سیروان خسروی و بس ... ♥

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 20:25

محمد علیزاده......

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 20:57

حمید عسکری میترکونه

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 22:22

بی صبرانه منتظر کنسرت اقای احسان خواجه امیری در تهران هستیم.(فقط احسان خواجه امیری عزیز)

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 23:09

چه جالب!

جمعه 18 مرداد 1392 - 01:06

فقط و فقط وسعت صدای ایران علی عبدالماکی
بی صبرانه منتظر آلبوم هستیم
کنسرت با اجرای قطعات آلبوم جدید چی میشه ها!!!!!!!!!

جمعه 18 مرداد 1392 - 01:38

عشق خودم علی عبدالمالکی

شنبه 19 مرداد 1392 - 19:27

كسي از اميـن رستـمـي خبر نداره؟
قرار بود تو تابستون كنسرت بذاره آخه !
اوني كه عاشقانه ترين صدا رو داره(امين رستمي) كنسرت نمي ذاره! اوني هم كه... سال تا ماه كنسرت داره!!!

شنبه 19 مرداد 1392 - 21:53

ببخشید این امپراطور ماه عسل.نمیخواد آلبومشو بده بیرون!!!!!!!!!
تیر قراربود بیاد الان دیگه شهریور داره میاد .....بعد حالا میخواد کنسرتم بذاره.

یکشنبه 20 مرداد 1392 - 13:49

فقط وفقط اقای مرتضی پاشایی حتما اقای پاشایی میترکونه

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:28

مامنتظرکنسرتت هسیم بهنام جان ممنون که اینقدرخوبی

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:29

مامنتظرکنسرتت هسیم بهنام جان ممنون که اینقدرخوبی

چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 16:56

کنسرت های عبدالمالکی واقعا موفق بوده این بار حتما میرم

جمعه 20 تیر 1393 - 14:19

من عاشق کنسرت سیروانم تازه تو مرداد قراره زانیارم همراهیش کنه دعا کنید بهم بلیط برسه اخه سیروان رکورد فروش داره شماهم بیاین ممنون

شنبه 4 مرداد 1393 - 14:18

سلام
این قدر خوشحالم که نگین..........
من شهرستان زندگی میکنم..ولی قراره برا 16مرداد بریم تهران .....
حتما میخوام برم کنسرت سیروان........
فقط بلیط چه جوری بگیرم .راهنمایی کنید....

شنبه 29 آذر 1393 - 19:57

به نظر من بهترین خواننده فارسی زبان استاد کامران مولایی هستن که بسیار انسان با سواد و خوش تیپ و خوش سلیقه هستن و قدرت اجرا فوق العاده ای دارن که در جهان کم نظیره و مردم ایران باید قدر این هنرمند با استعداد رو بدونن و کشور ایران به داشتن این هنرمند با استعداد افتخار کنه و هر چه زود تر مجوزشونو صادر کنن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک عالمه کنسرت داغ! | موسیقی ما