برنامه یاد بعضی نفرات
 
سامان احتشامی
«سامان احتشامی» در گفتگو با «موسیقی ما»:
«هیچ تعصبی به هیچ سبکی ندارم»
موسیقی ما – بهمن بابازاده: نوازنده خوش ذوق موسیقی کشور از آماده کرده پنج آلبوم بی کلام برای انتشار در بازار موسیقی کشور خبر داد و از تعصب های کورکورانه عده ای از اهالی موسیقی درباره سبک و ژانر کاری شان انتقاد کرد.

«سامان احتشامی» درباره فعالیت های جدیدش به «موسیقی ما» گفت: « پنج آلبوم در دست تهیه دارم که تا این لحظه چهار آلبوم ام،  کارهای تولیدی کارهای تولیدید اش تمام شده و در مراحل اخذ مجوز قرار دارند.»

این هنرمند درباره اینکه در ماه های آینده باید شاهد انتشار کدام یک از آثار او در بازار موسیقی کشور باشیم گفت:« آلبوم «ملودیکا» با پیانوی «سینا سلیم زاده» ، درامز «بهنام شهرکی» و حضور خودم که ساز «ملودیکا» و سازهای کوبه ای را در آن نواخته ام، بهار 92 در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. در این آلبوم سعی کرده ایم که توانایی های ساز پرخاطره «ملودیکا» را به همه نشان دهیم. سازی که پیش از این فقط در اسباب فروشی های به چشم می خورد و هیچوقت جدی گرفته نشده است. اما ما سعی کرده ایم که از زاویه ای دیگر به آن نگاه کنیم و استفاده ای جدید از آنرا داشته باشیم.»

احتشامی در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» درباره نوع موسیقی مورد علاقه اش نیز گفت:«ببین هیچ تعصبی به هیچ سبکی ندارم و همان طور که برای دریا رفتن لباس شنا می پوشم و برای عروسی، کت و شلوار، برای جاها و مکان های مختلف هم موسیقی های مختلف را گوش می کنم. اصولا موسیقی برای مکان ها و شرایط مختلف، تهیه و تولید شده و هر کس که با تعصب کورکورانه یک سبک یا ژانر را محکوم می کند، این کاره نیست و موسیقی را نمی فهمد. مثلا خیلی ها اعتقاد دارند که با پیانو اگر به غیر از آثار «بتهوون»، کار دیگری بزنی، به این ساز توهین کرده ای. تو بیا من برای تو با پیانو ، کردی می زنم! چه اشکالی دارد؟! این قبیل نگاه ها ، نگاه های عقب مانده و بدون تفکر است.»

نوازنده چیره دست ساز پیانوی کشور در انتهای صحبت هایش درباره نظرسنجی بزرگ «موسیقی ما» نیز گفت :« حرکت خوبی اسنت و امیدوارم ادامه داشته باشد. تداوم این روند و وجود این قبیل برنامه ها در سالهای آینده ، مطمئن باشید به روند موسیقی کشور کمک خوهد کرد. »
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 12:42

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 13:44

افرین نداشته باش

lia
پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 01:16

پس گزارش کنسرت سیروان چی شد؟؟؟؟

پنجشنبه 22 فروردین 1392 - 03:25

آقای یگانه هم در آهنگی که برای اجسان آریا ساختن نوستالژی این سازو زنده کردن و خودشونم مثه اینکه نواختن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هیچ تعصبی به هیچ سبکی ندارم» | موسیقی ما