برنامه یاد بعضی نفرات
 
red
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
بیتلز به صدر جدول نزدیک شد

موسیقی ما - در این هفته آلبوم لیل وِین در صدر باقی ماند و آلبوم‌هایی از گروه بیتلز و جرج استریت به صدر جدول نزدیک شدند.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که 11 سپتامبر روز پایانی آن بود «گاریچی 4» با صدای لیل وین با فروش 219 هزار نسخه (77 درصد افت فروش) صدر جدول را حفظ کرد. این خواننده رپ اهل نیواورلئان هفته پیش با «گاریچی 4» و فروش 964 هزار نسخه صدرنشین جدول شد.

آلبوم «21» آدل همچنان در رتبه‌های بالای جدول قرار دارد، این آلبوم که بیش از 20 هفته از انتشارش می‌گذرد با فروش 121 هزار نسخه (21 درصد افت) در رتبه دوم قرار گرفت، «21» پرفروش‌ترین آلبوم سال است.

«اینجا هستم برای شادی» با صدای جرج استریت با فروش 91 هزار نسخه سوم شد. دو آلبوم قبلی این خواننده با نام‌های «Twang» و «Troubadour» در هفته اول فروش خود صدرنشین شده بودند. فروش «اینجا هستم برای شادی» برابر با فروش اولین آلبوم استریت به نام «خیلی طبیعی» است که در هفته اول فروش خود سوم شده بود.

50 سال پس از انتشار اولین آلبوم گروه بیتلز، این گروه با آلبوم گلچینی به نام «1» موفق شد دوباره به جدول پرفروش‌های موسیقی هفته راه باز کنند و با فروش 60 هزار نسخه چهارم شود. این مجموعه در سال 2000 منتشر شده و از آن موقع تاکنون 11.8 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

«با تو هستم» گروه «رد هات چیلی پپرز» (فلفل‌های سرخ آتشین) با سه پله سقوط و فروش 58 هزار نسخه پنجم شد. این آلبوم 75 درصد افت فروش داشت.

دو آلبوم قدیمی دیگر در جدول باقی ماندند. آلبوم «بازی تمام است» گروه مرون5 به لطف افزوده شدن آهنگ «مثل جگر حرکت کن» با همراهی کریستینا آگوئیلرا 16 پله در جدول بالا آمد و با فروش 29 هزار نسخه (97 درصد رشد) هفتم شد. این آلبوم حدود یک سال پیش عرضه شده بود و در هفته اول صدرنشین بود.

«مشعل‌ها» کار گروه «فاستر د پیپل» دو پله بالا آمد و با اینکه 14 درصد افت فروش داشت با فروش 25 هزار نسخه دهم شد. این آلبوم سه ماه پیش از جدول 10 آلبوم پرفروش بیرون افتاده بود.
دیگر رتبه‌های جدول را آلبوم‌های «مراقب تاج و تخت باش» با صدای جی-زی و آنیِی وست با فروش 49 هزار نسخه (38 درصد افت) ششم، گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم 39» با فروش 27 هزار نسخه (25 درصد افت) هشتم و «4» با صدای بیانسه با فروش 25 هزار نسخه (35 درصد افت) نهم پر کرده‌اند.

آلبوم جدید گروه سه‌نفره لیدی آنتبلوم به نام «شب را از آن خود کن» هفته آینده به بازار می‌آید، این آلبوم دنباله‌ای است بر «اکنون نیازمند تو هستم» که سال پیش منتشر شد و جوایز بسیاری را از آن خود کرد و البته بسیار هم پرفروش بود. این آلبوم شانس اصلی صدر جدول هفته آینده است.

منبع: خبر آنلاین

عکس: روی جلد آلبوم تازهٔ رد هات چیلی پپرز

تاریخ انتشار : جمعه 25 شهریور 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بیتلز به صدر جدول نزدیک شد | موسیقی ما