برنامه یاد بعضی نفرات
 
church
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
اریک چرچ صدرنشین شد

موسیقی ما - اریک چرچ، خواننده سبک کانتری با آلبوم «رئیس» صدرنشین جدول آلبوم‌های پرفروش هفته آمریکا شد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن سومین آلبوم چرچ با فروش 145 هزار نسخه در هفته‌ای که 31 ژوئیه روز پایانی آن بود در رتبه اول ایستاد.

این درحالی است که آلبوم قبلی این خواننده و ترانه‌سرا به نام «کارولینا» دو سال پیش منتشر شد و بالاتر از رتبه هفدهم نایستاد.

«رئیس» تنها مانع «21» با صدای آدل برای رسیدن به صدر جدول برای دوازدهمین بار بود. آلبوم «21» با هفت درصد رشد و فروش 83 هزار نسخه به رتبه دوم رسید. این خواننده بریتانیایی هفته پیش صدرنشین بود و «21» دومین آلبوم اوست. این آلبوم تا این لحظه با فروش 2.83 میلیون نسخه پرفروش‌ترین آلبوم سال است.

کلی رولند که پیشتر با گروه «دستینیز چایلد» همکاری می‌کرد با سومین آلبوم تک‌نفره خود سوم شد. فروش «Here I Am» در هفته اول 77 هزار نسخه بود و بدین ترتیب بهترین عملکرد رولند در جدول پرفروش‌ها رقم خورد. آلبوم قبلی او به نام «خانم کلی» سال 2007 منتشر شد و در هفته اول ششم شد.

بیانسه که با رولند در گروه «دستینیز چایلد» همکاری می‌کرد با آلبوم «4» دو پله در جدول سقوط کرد و با فروش 41 هزار نسخه (23 درصد افت) ششم شد.

ایمی واین‌هاوس پس از مرگش دوباره به جدول پرفروش‌ها بازگشته است. «بازگشت به سیاهی» که هفته پیش و دو روز پس از انتشار خبر فوت این خواننده وارد جدول شد و در رتبه نهم ایستاد، این هفته با رشد 44 درصدی فروش و فروش 54 هزار نسخه چهارم شد.

علاوه بر آدل و واین‌هاوس که بریتانیایی هستند یک خواننده بریتانیایی دیگر هم جایی در جدول پرفروش‌ها برای خود باز کرد؛ جاس استون خواننده سبک سول-پاپ با سومین آلبوم خود به نام «LP1» و فروش 30 هزار نسخه نهم شد. آلبوم قبلی این خواننده به نام «مرا با آزادی رنگ کن» سال 2009 در رتبه دهم ایستاد.

آلبوم‌هایی که از هفته پیش در جدول مانده‌اند از این قرار هستند؛ «مهمانی دلخواه من» با صدای جیسن آلدن با فروش 42 هزار نسخه (چهار درصد افت) در رتبه پنجم، «کیدز باپ 20» کار گروه کیدز باپ با فروش 39 هزار نسخه (44 درصد افت) در رتبه هفتم، «آبی رودخانه قرمز» با 31 هزار نسخه فروش (34 درصد افت) در مکان هشتم و «جهنم: دنباله» با همکاری امینم و بد میتز اویل با 26 هزار نسخه فروش (9 درصد افت) در جایگاه دهم.

آلبوم‌های جدید دو خواننده سبک کانتری به نام‌های تریس ادکینز و شلتن هفته آینده عرضه می‌شوند و از سانش‌های رتبه اول هستند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اریک چرچ صدرنشین شد | موسیقی ما