برنامه یاد بعضی نفرات
 
album
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
بلیک شلتن در صدر جدول

موسیقی ما - بلیک شلتن که در سریال «صدا» نقش یک داور را بازی می‌کند با آلبوم «آبی رودخانه قرمز» صدرنشین جدول پرفروش‌های موسیقی هفته شد.

این آلبوم به سبک کانتری است و طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی آن یکشنبه بود با فروش 116 هزار نسخه صدرنشین شد.

این برای اولین بار است که آلبومی از بلیک شلتن در صدر جدول پرفروش‌های مجله بیلبورد نیز قرار می‌گیرد. بهترین فروش آلبوم قبلی این خواننده در یک هفته 77 هزار نسخه بود.

شلتن تنها خواننده موسیقی کانتری نبود که در این هفته با اقبال مخاطبان مواجه شد. کریس یانگ، یکی از تازه به میدان آمده‌های این ژانر با فروش 73 هزار نسخه از «نئون» موفق شد به رتبه چهارم برسد.

به نظر می‌رسد این دو خواننده کانتری آلبوم‌های خود را در بهترین زمان عرضه کرده‌اند. در هفته های آتی نیز خواننده‌های کمترشناخته‌شده این نوع موسیقی آلبوم‌های جدید خود را منتشر می‌کنند، اما به نظر می رسد هیچکدام شانس شلتن و یانگ را نداشته باشند.

گروه راک «Incubus» با آلبوم «اگر حالا نه، پس کی؟» و فروش 80 هزار نسخه از آن دوم شد. فروش هفته اول این آلبوم نسبت به آلبوم قبلی این گروه حدود 10 هزار نسخه افزایش داشت.

کالبی کیلت، خواننده پاپ این هفته در حالی در رتبه ششم ایستاد که آلبوم جدیدش به موفقی آلبوم قبلی او نبود. «همه چیز تو» در حالی به رتبه ششم قناعت کرد که در هفته اول فروش خود تنها 70 هزار نسخه فروخت. این درحالی بود که دومین آلبوم این خواننده در هفته اول انتشار خود 106 هزار نسخه فروش داشت.

در میان آلبوم‌هایی که از هفته پیش در جدول باقی مانده‌اند «4» با صدای بیانسه با فروش 72 هزار نسخه پنجم شد. این آلبوم موفق نشد حتی چهار هفته بهتر از «21» با صدای آدل عمل کند.

«21» که پرفروش‌ترین آلبوم سال است با فروش 77 هزار نسخه در رتبه سوم ایستاد. این آلبوم که پس از هفته‌ها حضور در جدول همچنان از رتبه سوم پایین‌تر نیامده است فروش خود را به 2.7 میلیون نسخه رساند.

این آلبوم فاصله خود با «اینطور زاده شدم» لیدی گاگا، دیگر آلبوم پرفروش سال را به بیش از یک میلیون نسخه رسانده است. آلبوم لیدی گاگا به سیر نزولی خود ادامه داد و این هفته از جدول 10 آلبوم پرفروش بیرون افتاد.

گروه قدیمی «سابلایم ویت رم» با آلبوم و خواننده جدید خود نتوانست به رتبه‌ای بهتر از نهم دست یابد. سهم این آلبوم از بازار فروش 35 هزار نسخه بود.

«واقعیت این است که...» گروه «Theory of a Deadman» (نظریه مرد مرده) با فروش 38 هزار نسخه هشتم شد، «تکان بده» که موسیقی برنامه‌ای به همین نام از شبکه دیسنی است با فروش 17 هزار نسخه در رتبه بیست و پنجم ایستاد. موسیقی فیلم «هری پاتر» هم برخلاف موفقیت خود فیلم در گیشه با فروش 15 هزار نسخه بیست و هشتم شد.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بلیک شلتن در صدر جدول | موسیقی ما