برنامه یاد بعضی نفرات
 
week
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
«این را موسیقی می‌نامم» صدرنشین شد

موسیقی ما - سی و هفتمین گلچین «بله، این را موسیقی می‌نامم» حداقل بطور موقت بازار موسیقی را تکان داد و صدرنشین جدول پرفروش‌های موسیقی شد.

این گلچین اولین آلبومی است که در سال 2011 فروشی بیش از 100 هزار نسخه دارد. علاوه بر این پخش تلویزیونی جوایز گرمی در یکشنبه گذشته هم موجب شد برخی برای خرید قطعات اجراشده در این مراسم هجوم بیاورند.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن آلبوم «بله این را موسیقی می‌نامم» با فروش 151 هزار نسخه صدرنشین شد. این گلچین شامل قطعاتی از امینم، تیلور سوئیفت، برنو مارس، کتی پری و پینک است.

آلبوم دیگری که از پخش مراسم گرمی سود بسیاری برد «دیگر آه نکش» کار گروه مامفورد و پسران بود که با فروش 49 هزار نسخه در رتبه دوم قرار گرفت. دومین آلبوم این گروه چهارنفره راک فولکلور در چهل و هفتمین هفته عرضه شدنش موفق شد در رتبه دوم قرار بگیرد، 99 درصد افزایش فروش داشته باشد و نه پله در جدول بالا بیاید. اعضای این گروه در جریان مراسم گرمی به همراه باب دیلن و برادران اَوِت به اجرای موسیقی پرداختند.

جاستین بیبر هم به لطف اجرای زنده اش در گرمی به همراه آشر و جیدن اسمیت و اکران فیلم مستند «هرگز نگو هرگز» دو آلبوم خود را به جدول 10 آلبوم پرفروش بازگرداند؛ «دنیای من 2.0» با رشد 145 درصدی و 14 پله صعود و فروش 48 هزار نسخه سوم شد، «دنیای من آکوستیک» که فقط در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه شده بود نیز با رشد 240 درصد روبرو شد و 37 پله در جدول بالا آمد و دهم شد.

«جمعه صورتی» به خوانندگی نیکی میناژ که هفته پیش صدرنشین بود با وجود سه درصد افزایش فروش چهار پله سقوط کرد و با فروش 47 هزار نسخه چهارم شد. آلبوم «بهترین‌ها...تا این لحظه» کار پینک هم 61 درصد افزایش فروش داشت و با چهار پله صعود و فروش 41 هزار نسخه پنجم شد.
پنج رتبه دیگر نیز تحت تاثیر اجراهای مراسم گرمی بود، برونو مارس با آلبوم «دو ووپس و اوباش» با رشد 24 درصدی و فروش 39 هزار نسخه ششم، «بهبودی» امینم با 51 درصد رشد و فروش 38 هزار نسخه هفتم، «بلند» ریحانا با 24 درصد رشد و فروش 37 هزار نسخه هشتم و «مهمانی دلخواه من» جیسن آلدن با رشد 30 درصد و فروش 35 هزار نسخه نهم شدند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «این را موسیقی می‌نامم» صدرنشین شد | موسیقی ما