برنامه یاد بعضی نفرات
 
recovery
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
امینم هم‌چنان در صدر است

موسيقي ما - از ماه مارس امسال تاکنون «بهبودی» به خوانندگی امینم اولین آلبومی است که برای سه هفته متوالی در صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته می‌نشیند.

به گزارش خبرآنلاین، طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش 11 ژوئیه بود 229 هزار نسخه از آلبوم «بهبودی» به فروش رفت و مجموع فروش این آلبوم در سه هفته به یک میلیون و 300 هزار نسخه رسید.

آخرین آلبومی که موفق شده بود سه هفته متوالی در صدر جدول بنشیند «سرباز عشق» به خوانندگی ساد در ماه مارس بود. «بهبودی» همچنین از ماه فوریه و آلبوم «اکنون نیازمند تو هستم» کار گروه لیدی آنت‌بلوم اولین آلبومی است که در سه هفته اول به بازارآمدنش بیش از 200 هزار نسخه فروش کرده است.

آلبوم «بعدا از من تشکر کن» به خوانندگی دریک کانادایی با 74 هزار نسخه فروش برای سومین هفته متوالی سوم شد. مجموعه فروش این آلبوم به 783 هزار نسخه رسید.

اولین آلبوم بیگ بوی پس از جدایی از گروه «آوت‌کست» با فروش 62 هزار نسخه سوم شد. این آغازی ناامیدکننده برای بیگ بوی پس از جدایی از آوت‌کست است؛ آلبوم سال 2006 گروه دونفره آوت‌کست که موسیقی فیلم «Idlewild» بود در هفته اول 195 هزار نسخه فروش کرد و آلبوم سال 2003 این گروه که برنده جایزه گرمی نیز شد 510 هزار نسخه فروش کرد.

انریکه ایگلسیاس با آلبوم «سرخوشی» و فروش تنها 27 هزار نسخه دهم شد. آلبوم قبلی این خواننده با نام «بی‌خوابی‌زده» در هفته اول به بازارآمدنش 45 هزار نسخه فروش کرد و هفدهم شد. این درحالی است که «این را دوست دارم» یکی از آهنگ‌های «سرخوشی» با همخوانی پیت‌بال برای اولین بار در هشت سال گذشته نام این خواننده را در میان خوانندگان 20 آهنگ برتر هفته مجله بیلبورد قرار داد.

موسیقی فیلم «حماسه گرگ و میش: خسوف» با یک پله سقوط و 45 هزار نسخه فروش چهارم، «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر با 43 هزار نسخه فروش پنجم، سی و پنجمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» با 33 هزار نسخه فروش ششم، «به سوی دریا» به خوانندگی جانسون با یک پله صعود و 30 هزار نسخه فروش هفتم، «شهرت» به خوانندگی لیدی گاگا با پنج پله صعود و 29 هزار نسخه فروش هشتم و «اکنون نیازمند تو هستم» کار گروه لیدی آنت‌بلوم با 28 هزار نسخه فروش نهم شدند.

مجموع فروش آلبوم‌ها در این هفته 5 درصد کمتر از هفته گذشته و برابر با 5 میلیون و 230 هزار نسخه بود. در مقایسه با همین هفته از سال 2009 بازار آلبوم‌های موسیقی 28 درصد افت کرده است. تا این لحظه مجموع فروش آلبوم‌ها در سال 2010 برابر با 159 میلیون دلار و 12 درصد کمتر از سال گذشته در همین زمان بوده است.

منبع: خبر آنلاين

تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امینم هم‌چنان در صدر است | موسیقی ما