برنامه یاد بعضی نفرات
 
alice
موسیقی کانتری هم‌چنان محبوب است؛
پرفروشترین آلبوم‌های هفته گذشته

موسیقی ما - در هفته گذشته شش آلبوم جدید موسیقی به بازار آمد، اما موسیقی‌دوستان همچنان آلبوم‌های پرفروش هفته‌ گذشته را می‌پسندند. با وجود به بازار آمدن شش آلبوم جدید٬ آلبوم «اکنون به تو نیازمندم» کار «لیدی انت‌بلوم» در صدر جدول 10 آلبوم پرفروش ایستاد.

طبق آمار موسسه نیلسن ساونداسکن در این هفته 126 هزار نسخه از دومین آلبوم گروه کانتری سه‌نفره لیدی انت‌بلوم، که برنده جایزه گرمی نیز شده‌اند٬ به فروش رفت و در رتبه یک جدول ایستاد. از این آلبوم پس از گذشت شش هفته٬ بیش از 1 میلیون و 200 هزار نسخه به فروش رسیده است.

آلبوم «سرباز عشق» به خوانندگی «سِید» (Sade) پس از سه هفته درصدر جدول ایستادن به رتبه دوم سقوط کرد. در این هفته 76 هزار نسخه و در مجموع یک میلیون نسخه از این آلبوم به فروش رفته است.

71 هزار نسخه از آلبوم «هیل‌بیلی بون» به خوانندگی بلیک شلتون خواننده کانتری که کمپانی وارنر آن را منتشر کرده به فروش رفت. این آلبوم که در هفته اول به بازار آمدنش فروش خوبی داشته شامل شش ترانه و قیمتش کمتر از 10 دلار است.

در این هفته 65 هزار نسخه از آلبوم جدید کمپانی 19/RCA نشویل به نام «بهترین روزهای من» به فروش رفت. خواننده این آلبوم دنی گوکی از دست‌پرورده‌های برنامه «امریکن آیدل» است.

محصول جانبی فیلم سه‌بعدی کمپانی دیزنی٬ «آلیس در سرزمین عجایب» آلبومی به نام «تقریبا آلیس» است. از این آلبوم در هفته اول به بازار آمدنش 58 هزار نسخه به فروش رفت و در رتبه پنجم جدول ایستاد. این آلبوم شامل ترانه‌هایی از خوانندگان گوناگون است. آوریل لوین ترانه اصلی فیلم با نام «آلیس» را خوانده٬ در این آلبوم می‌توان ترانه‌هایی با صدای اول سیتی٬ فرانس فردیناند و رابرت اسمیت خواننده گروه Cure شنید.

پس از سه سال آلبومی دیگر از گروه «لایف هاوس» از شهر لس آنجلس به بازار آمد. 54 هزار نسخه از این آلبوم با نام «دود و آینه» به فروش رفت تا این آلبوم در جایگاه 6 جدول بایستد. این آلبوم را کمپانی گفن منتشر کرده است.

دو آلبوم نیز که مدت هاست به بازار آمده‌اند به سختی خود را در فهرست 10 آلبوم پرفروش جای دادند؛ آلبوم لیدی گاگا به نام «شهرت» دو پله سعود کرد و با فروش 49 هزار نسخه در رتبه هفتم ایستاد. آلبوم The E.N.D کار گروه بلک آید پیز نیز با کاهش هفت درصدی فروش و فروش 46 هزار نسخه در رتبه 8 ایستاد. این آلبوم نسبت به هفته گذشته چهار پله سقوط کرده است.

آلبوم «عشق و ابرصلح جنگ» به خوانندگی رحیم دوان خواننده سبک R&B در اولین هفته به بازار آمدنش در جایگاه 9 ایستاد. در این هفته از این آلبوم که کمپانی جیوه آن را منتشر کرده 45 هزار نسخه به فروش رسید.

خواننده سبک کانتری٬ ایستن کوربین با آلبومی به نام خودش «ایستن کوربین» به بازار آمد. این آلبوم که «مرکوری نشویل» آن را منتشر کرده با فروش 43 هزار نسخه در جایگاه 10 ایستاد. این خواننده سال گذشته با آلبوم A Little More Country Than That در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرفروشترین آلبوم‌های هفته گذشته | موسیقی ما