برنامه یاد بعضی نفرات
 
dylan
روزگاری جون بائز دیلن را «ولگرد ارژینال» خواند؛
باب دیلن یا ولگرد خیابانی؟

موسیقی ما - برای باب دیلن، ستاره امریکایی موسیقی جهان، اتفاق عجیبی افتاده است. او که مشغول قدم زدن زیر باران بود و هیچ مدرک شناسایی با خود به همراه نداشت، از روی کنجکاوی از پشت پنجره های خانه ای که برای فروش گذاشته شده بود، سعی کرد داخل خانه را تماشا کند. وقتی که شخصی داخل خانه متوجه رفتار عجیب او شد، پلیس را خبر کرد و پلیس هم بلافاصله او را دستگیر کرد و به یک هتل برد.

ولی وقتی به هتل رسیدند، مامور 24 ساله ای که او را بازداشت کرده بود، فهمید که او به جای یک ولگرد خیابانی، باب دیلن را دستگیر کرده است. این اتفاق چند هفته پیش رخ داده و سی ان ان این هفته خبر آن را فاش کرد. کریستی بابل، مامور پلیس وقتی به دیلن نزدیک شد، از او اسمش را پرسید. ولی دیلن هیچ مدرک شناسایی به همراه نداشت و برای همین پلیس به حرف او اعتماد نکرد. برای همین تصمیم گرفت او را تا هتل محل اقامتش همراهی کند تا او واقعا بتواند هویت اصلی خود را اعلام کند.

دیلن ظاهرا از این قضیه خیلی ناراحت نیست. او در جواب پلیس مبنی بر این که چرا زیر باران راه می رفته گفته که می خواسته کمی قدم بزند.

منبع: هفته نامه ایران دخت

تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:52

وایییییی :))) من دفعه اول این رو تو یه فوروم خوندم انقدر خندیدم آخه توضیحاش خیلی بامزه بود! انگا این دیلن دو تا بارونی رو هم پوشیده بوده و کلاه یه هودی هم رو سرش انداخته بوده :)) یکی از کامنت ها هم این بود که If bob dylan was hangin around my neighborhood I'd be suspicious too

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود باب دیلن یا ولگرد خیابانی؟ | موسیقی ما