برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهدی یغمایی: با یک تیم حرفه‌ای در حال تولید آلبوم جدید هستم
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد؛
مهدی یغمایی: با یک تیم حرفه‌ای در حال تولید آلبوم جدید هستم
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: مدت هاست که اولین آلبوم رسمی «مهدی یغمایی» در صف انتشار قرار دارد و هر بار به دلیل نامعلومی انتشار آن به تعویق می‌افتد. یغمایی که از توانمند‌ترین خوانندگان حال حاضر کشور به حساب می‌آید، با گروه محبوب «ژوان» و به ویژه موزیک ویدئوی «دختر بهار» شناخته شد و سپس تصمیم گرفت فعالیت‌هایش را به صورت مجاز و مستقل دنبال کند. وی نخستین بار در سال ۸۸ و در قالب آلبوم گروهی و مناسبتی «سلام آقا» به عنوان یک خوانندهٔ مجاز شناخته شد و توانایی‌هایش را به رخ کشید. پس از آن بار‌ها صحبتهایی در خصوص انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش مطرح شد؛ آلبومی که هنوز منتشر نشده و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

برای پیگیری وضعیت آلبوم «یه دنیا حرف» به سراغ مهدی یغمایی رفتیم. او در این باره به موسیقی ما گفت: «قرار بود آلبوم «یه دنیا حرف» را با یک تهیه ‌کننده منتشر کنیم. صحبتهایی شده بود که تا سال ۹۳ با هم کار کنیم اما به خاطر آنکه سه سال در انتشار آلبوم اول من وقفه افتاد، ترجیح دادم قرادادمان فقط محدود به همین آلبوم باشد. ده ماه پیش صحبت کردیم، قرار شد این آلبوم را که مجوز هم دارد پخش کنند و بعد درباره آلبومهای بعدی تصمیم بگیریم. اما بعد از چند ماه معطلی ایشان گفتند ابتدا قرارداد آلبومهای بعدی را بنویسیم و بعد آلبوم «یه دنیا حرف» را منتشر کنیم»

در حال حاضر هیچ قراردادی با شخص حقیقی و حقوقی دیگری ندارم. قید آن آلبوم را زده‌ام و تولید آلبوم دیگری را آغاز کرده‌ام».

وی در خصوص پیش بینی‌اش از زمان انتشار «یه دنیا حرف» گفت: «آن آلبوم مجوز‌هایش را کسب کرده و در اختیار تهیه‌کننده است و ایشان آن را پخش نمی‌کنند. متاسفانه چندی پیش از قول من خبری در خصوص زمان انتشار «یه دنیا حرف» عنوان شد، در حالی که همانطور که گفتم من نقشی در انتشار این آلبوم نداشته و نخواهم داشت و طبیعتاً نمی‌توانم در خصوص زمان انتشار آن اظهارنظر کنم».

خوانندهٔ قطعهٔ محبوب «حس می‌کنم تو رو» از تولید اثر جدیدش خبر داد و به موسیقی ما گفت: «کار بر روی آلبوم جدید را شروع کرده‌ام. برخی مراحل را پیش برده‌ایم و تلاش می‌کنیم اوایل سال آینده آلبوم را منتشر کنیم. ملودی‌های این آلبوم از خودم، حامد حسینی و چند نفر دیگر خواهد بود. احتمالاً برای تنظیم‌ها از حضور سیروان خسروی، رضا تاجبخش، امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی و اشکان آبرون بهره خواهیم برد. همچنین مریم یوسفی، حامد صوفی‌پور و احمد حیدری از جمله ترانه سرایان این آلبوم هستند. احتمال تغییر در لیست همکاران و اضافه شدن افراد دیگر هم وجود دارد. همچنین علاقه دارم با بهروز صفاریان نیز در این آلبوم همکاری داشته باشم و این احتمال هم وجود دارد، البته مشروط به اینکه ایشان فرصت لازم را داشته باشند، چون در حال حاضر مشغول کار بر روی چند آلبوم دیگر هستند».

یغمایی در پایان اظهار داشت: «با مسائلی که برای «یه دنیا حرف» به وجود آمد، انگیزه‌ام چندین برابر شده و قطعاً همهٔ این بدقولی‌هایی که البته من مسبب آن نبودم را با آلبوم جدید جبران خواهم کرد».

مهدی یغمایی در حال حاضر با گروه مشغول تمرین است تا از ابتدای سال آینده اقدام به برگزاری کنسرتهای خود نماید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

پیشنهادم به مهدی یغمایی پخش آلبوم به صورت زیرزمینیه ... با امید موفقیت برای شما ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام

حیف خیلی البوم خوبی بود من از دموش خیلی خوشم اومد
فدای سرت مهدی جان ، ایشالا تو این البوم جبران میشه برات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

این خیلی خوبه اراده مثه کوه :
یغمایی در پایان اظهار داشت: «با مسائلی که برای «یه دنیا حرف» به وجود آمد، انگیزه‌ام چندین برابر شده و قطعاً همهٔ این بدقولی‌هایی که البته من مسبب آن نبودم را با آلبوم جدید جبران خواهم کرد».
مهدی جان ممنون.منتظر آلبوم جدید هستیم....

سه شنبه 21 مهر 1394 - 21:41

استاد مهدی یغمایی خواننده مورد علاقه من است و براش ارزوی موفقیت دارم صدای عاییییی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی یغمایی: با یک تیم حرفه‌ای در حال تولید آلبوم جدید هستم | موسیقی ما