برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهرام رادان: تحت تاثیر کسی نیستم
یک روز پس از انتشار «روی دیگر»، بهرام رادان در نشست خبری آلبومش سخن گفت:
بهرام رادان: تحت تاثیر کسی نیستم
موسیقی ما -  بهمن بابازاده: نشست خبری بهرام رادان ظهر امروز در محل هتل آزادی تهران برگزار شد. در این برنامه که به دلایل نامعلوم از تعداد زیادی از خبرنگاران حوزه موسیقی خبری دعوت به عمل نیامده بود، حضور افراد و اشخاص متفرقه مشکلاتی عدیده را برای خبرنگاران حوزه موسیقی به وجود آورده بود.

سوای این یک مورد، بقیه بخش‌های برنامه به شکلی کاملا شیک و برنامه ریزی شده برگزار شد و اصحاب رسانه توانستند سوالاتشان را درباره آلبوم «روی دیگر» از عوامل تولید آن و همچنین خود بهرام رادان بپرسند.
نکته جالب توجه این نشست هم پاسخ‌های جالب توجه رادان به برخی ار سوالات بود. این هنرمند ابتدا سوالات را به دقت می‌نوشت و سپس جزء به جزء به آن‌ها پاسخ می‌داد. اتفاقی که کمتر در نشست‌های خبری شاهد آن هستیم و عمدتا جواب‌هایی سطحی و فوری در قبال اکثر سوالات شنیده می‌شود.

علی باذل مدیر برنامه‌های رادان در ابتدای این برنامه با معرفی تیم سازنده آلبوم‌، دقایقی درباره پروسه تولید آلبوم از ابتدا تا انتشار سخن گفت. مهدی معزی (سرمایه گذار)، علی اوجی (از مشاورین تولید آلبوم)، مشاور (طراح و گرافیست آلبوم) و کیوان هنرمند (آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم) افرادی بودند که در کنار بهرام رادان پشت تریبون حاضر شده بودند تا پاسخگوی سوالات اهالی رسانه شوند.

  • کامنتهای بی‌تفاوت ندیدم!
بهرام رادان در ابتدای این نشست و صحبت‌های اولیه‌اش گفت: «من امروز قطعا یکی از میزبانان این برنامه هستم چون این آلبوم حاصل یک کار تیمی هماهنگ و برنامه ریزی شده است که امیدوارم استانداردهای لازم را برای مخاطبان موسیقی تامین کرده باشد. کامنتهایی را هم که من از دیشب در سایت‌های مختلف دیدم، نکته مشترکی داشت که خوشبختانه کامنت بی‌تفاوت در بین آن‌ها دیده نمی‌شد. یعنی آلبوم موافق و مخالف دارد. یا مردم خیلی دوستش داشته‌اند و یا خیلی بدشان آمده. باید کمی زمان بگذرد تا همه چیز مشخص شود و بتوان راحت‌تر در مورد واکنش‌ها قضاوت کرد. در حال حاضر وجهه سینمایی من است که باعث شده مردم سراغ آلبوم بروند. کمی که زمان بگذرد و مخاطبان صرفا از بعد موسیقی، آلبوم را گوش کنند، آنوقت بهتر می‌شود در مورد نظر داد.

  • علاقمند به موسیقی‌ام
رادان در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: «خودم را در موسیقی یک علاقمند می‌دانم و به آن به چشم یک هنر ترکیبی، از صدا و تصویر می‌دانم. در بسیاری از قطعات آلبوم، شنونده به محض شنیدن خودش می‌تواند فضاسازی‌هایی را در ذهن‌اش داشته باشد و یک بازی تصویری را شروع کند.»

  •  من، هومن جاوید و رضا یزدانی
رضا یزدانی هم در اواسط برنامه در سالن برگزاری این نشست حاضر شد و همین بهانه‌ای بود برای سوال خبرنگاران در مورد این خواننده و عدم حضور او در محصول تولید شده. رادان در این باره گفت: «در ابتدای پروژه من از رضا خواستم که ما را در این آلبوم همراهی کند و او هم پذیرفت. بعد فکر اجرای دو صدائه به سرمان زد. منتها قطعا نمی‌خواستم از رضا یزدانی در این آلبوم استفاده ابزاری کنم. قطعه دو صدائه را که خواندیم به این نتیجه رسیدیم که این کار، کاری نیست که برای یک اجرای دو صدائه ساخته شده باشد. پس تصمیم گرفتیم که در موقعیتی بهتر یک قطعه دو صدائه را با هم بخوانیم که اتفاقا این خبر را می‌توانم به همه بدهم که این کار در حال حاضر در مرحله تولید است و قطعا می‌تواند خیلی‌ها را راضی کند. هومن جاوید هم از دوستان بچگی من است. از او خواستم که در این آلبوم به من کمک کند و او هم استقبال کرد و واقعا ایده‌هایش برای این کار بسیار خلاقانه و جالب توجه بود.

  • مهناز افشار؟
خبر حضور مهناز افشار در این آلبوم از آن خبر‌هایی بود که در مقاطعی به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. رادان در این باره نیز گفت: «راستش را بخواهید من و خانم افشار یک کار دو صدائه را برای این آلبوم خواندیم و تولید کردیم. بعد از اینکه کار تمام شد، هر دو ما در یک جمله هم عقیده بودیم که: «کار به دلمان ننشسته!». همین باعث شد از آن قطعه صرف نظر کنیم.

  • .. و سرانجام محسن چاوشی
بهرام رادان هیچوقت و در هیچ گفتگویی درباره محسن چاوشی سخن نگفته. از زمانی که «سنتوری» روی پرده رفت و جنجال‌های فراوانی هم در موردش شکل گرفت، رادان همیشه با ‌‌نهایت احترام سعی می‌کرد کمتر درباره این موضوع، موضع خاصی را از خود نشان دهد. اما او درباره شروع وسوسه خواننده شدن‌اش بعد از «سنتوری» و قطعات محسن چاوشی در این فیلم گفت: «من در حال تولید قطعات انگلیسی‌ام بودم که ماجرای سنتوری شروع شد. پس قطعا سنتوری برای من آغاز وسوسه خوانندگی نبود. یک بار تهیه کننده این فیلم در زمانی که آقای چاوشی دچار مشکل شده بودند از من خواست که برای ضبط پیش اقای کامکار بروم و بخوانم. این اتفاق عملی شد. ولی به محض پایان کار به این نتیجه رسیدیم که خواندن به جای یک خواننده باعث بوجود آمدن برخی قیاس‌ها می‌شود و من دوست نداشتم مقایسه شوم. اقای چاوشی هم همیشه به من لطف داشته و دارند و من همیشه تمایل داشته و دارم که با ایشان همکاری کنم. ولی در این پروژه نشد که این همکاری شکل بگیرد. یادم می‌آید که وقتی محسن برای اولین بار به خانه آقای مهرجویی آمدند و قطعه «سنگ صبور» را آوردند و از من خواسته شد که روی آن لب بزنم، بلافاصله پس از پایان قطعه جمله خوبی را گفتند: «چقدر بهت می‌اد و همخوانی داره با چهره ت.». محسن چاوشی‌‌ همان جا تبدیل شد به دوست خوب و محترم من. خود من همیشه از طرفداران محسن چاوشی بوده و هستم و همیشه جزو انتخاب‌های اول من است و دوستش دارم.»

  • تحت تاثیر کسی نیستم
رادان در مورد تاثیر پذیری فضا و موسیقی ارائه شده در آلبوم «روی دیگر» از کارهای خارجی هم توضیح داد: «در هیچکدام از قطعات آلبوم، تحت تاثیر کسی نبوده‌ایم. تمام آلبوم زائیده ذهن تیم سازنده آلبوم است و قطعا ما خالق تمام این فضا‌ها هستیم. در مورد برخی صحبت‌هایی هم که مورد این البوم شده که در یکی از قطعات فضایی ضد جنگ را شاهد‌ایم، باید بگویم که ضدجنگ بودن و طرفدار صلح بودن تعبیر قشنگی است ولی قطعا ما هیچ قصدی نداشته‌ایم که تعبیری خاص را در کلیت آلبوم بگنجانیم. برداشت و تعبیر به عهده مخاطب است. ما علائقمان را بیان کرده‌ایم و مردم و مخاطبان می‌توانند به عناوین مختلف، برداشت‌های جداگانه‌ای را نسبت به آن داشته باشند. ولی در کل امیدوارم تعابیر برداشتی، معقول و منطقی باشند.» رادان همچنین ادامه داد: ‌ «قرار بود آلبوم اول من در ابتدا به دو صورت ارائه شود. یک مجموعه فارسی و سپس یک مجموعه انگلیسی. ولی به مرور به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق باعث شلوغ کاری می‌شود و خوب نیست.»

  •  شیطان پرستی؟
برخی رسانه‌ها به محض انتشار تصاویری از ویدئوی رادان که قرار بود در همین مجموعه منتشر شود، اتهاماتی از قبیل شیطان پرستی و ترویج انواع فرهنگ‌های غربی را دادند. خود رادان در این باره معتقد است: «من اصلا نمی‌دانم شیطان پرستی یعنی چه. آن نماد‌ها که ما از آن‌ها استفاده کرده‌ایم، یک نماد اساطیری به نام «مرغ رخ» است که ریشه در فرهنگ کهن ما ایرانی‌ها دارد. متاسفانه برخی دوستان وقتی چیزی را نمی‌شناسند و نمی‌فه‌مند فوری از آن به عنوان نماد شیطان پرستی یاد می‌کنند. جالب است بگویم به محض اینکه این صحبت‌ها به گوش ما رسید خودمان هم شک کردیم و رفتیم و مطالعه کردیم و همین اتهام باعث شد ما پیشینه اساطیری و ایرانی چندین نسل گذشته را هم بهتر و بیشتر بشناسیم.»



 
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  

  • منبع: 
    اختصاصی سایت موسیقی ما
    تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1391 - 00:00

    دیدگاه‌ها

    k1
    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    من البوم رو خریدم .اما واقعا حیفه روی چنین فردی سرمایه گزاری کرد.
    والا انقدر جوونای با استعداد تو این مملکت هست که میتونند موسیقی ایران زیر و رو کنند.
    واقعا این البوم چه حرفی واسه گفتن داشت

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    افرین رها جون حرف دل منو زدی.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    "روی دیگر" عالی بود ... من از شنیدن تک تک آهنگا لذت بردم ...

    انرژی و فکر و حس و عشقی که تو این 7-8 سال تمام گروه "روی دیگر" گذاشتن از تک تک آهنگا حس می شه ...
    مرسی

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    البوم واقعا زیبا و خاصی بود. به آقای رادان و همه ی دست اندرکاران تبریک میگم. متاسفانه به خاطر رواج آهنگای سطحی و بدون عمق ، همه نمی تونن این البوم رو درک کنن. به نظر من ترانه های این البوم فوق العاده هستند و جای تفکر دارند و خیلی خاص هستند.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    بودن یا نبودن مهم نیست مسئله این است محسن چاوشی معما حل شد

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    ای کاش به جای اینکه اینقدر سریع راجع به همه چی جبهه بگیریم یک ذره با دقت تر به آلبو م گوش می کردیم و ای کاش سطح سلیقمون یک کم تو موسیقی و فیلم بالاتر می رفت .من کاملا از فضای متفاوت آلبوم لذت بردم وامیدوارم این آلبوم شروعی برای تغییر سلایق جامعه ما باشه.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    خوشحالم که حداقل یک نفر پیدا شد تا بفهمه این اثر چه شاهکاریه.
    تبرییک به تو واسه درک بالات.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    جواب ایشون خیلی بی منطق و اماتور گونه است .چون تحت تاثیر بودن فرایندی است که می تواند ناخوداگاه صورت بگیرد و انکار آن به هیچ وجه منطقی نیست .
    بنده ایشون رو قبول داشتم اما با خوندن این گزارش و مصاحبه ، پی بردم که ادم کم سوادی هستند .

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    man album ro kharidam , be nazaram ahanga hame herfeyi va kheili ham khoob boodesh
    ba tashakor az aghaye radan va hameye kesani ke dar sakhte in album sherkat kardan

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    به نظر من تجربه و تجربه کردن اصلا بد نیست

    به هر حال آدم ها در طول زندگی شون خیلی از کارها رو تجربه می کنند و مخصوصا اگر هنرمند باشی که تمایل به کسب تجربه های جدید چندین برابر میشه...

    هنرمند باید از تمام جوانب اطلاعاتی داشته باشه

    اگر بازیگر باشه باید از صدا , از نصویر و از موسیقی ؛ کارگردانی و خیلی چیزهای دیگه با خبر باشه و در واقع منبعی از اطلاعات !

    اینکه بازیگر مطرحی مثل آقای رادان که موفقیت چشمگیری در عرصه سینما و بازیگری داشته بخواهند در عرصه موسیقی هم خودشون و استعدادشون رو محک بزنند اصلا بد نیست !

    نه تنها منعی برای این کار وجود نداره بلکه این میتونه سکوی پرتابی باشه به مراحل برتر و بالاتر...

    اینکه بهرام رادان در موسیقی چگونه بوده رو باید چندی بعد فهمید ولی مسلما هر کس در هر زمینه ی کاری مخالفان و موافقانی داره...

    طرفداران و منتقدانش حامی همیشگی اش هستند

    و اینکه الان من از موسیقی و صدای ایشان راضی ام و دیگری ناراضی به سلیقه ها بر می گردد

    ولی این که بهرام رادان جسارت چنین حضور و اقدامی را برای وارد شدن به عرصه موسیقی را داشته و با تلاش فراوان - و نه یگ شبه - توانسته آلبوم قوی ای را وارد بازار کند بسیار خوب وقابل تحسین است...

    به امید موفقیت های روز افزون تان...

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    چاوشی نفسه

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    البوم عالی بود.عکسا عالی بود

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    همین الان البوم روی دیگر را شنیدم

    خواندن ترانه به زبان انگلیسی برایم چندان جالب نبود چون به نظرم مخاطب این البوم فارسی زبان ها هستند و دلیل این کار اگر نگاه جهانی هست که یک جور خوش خیالی است

    انتخاب شعر ها تا حدودی مناسب بود ولی تفاوت لحن در اجرای ترانه ها زیاد ملموس نبود

    به هر حال به نظر میرسد وسواس خوبی برای ساخت این اثر وجود داشته که امیدوارم در کارهای بعدی هم بیشتر و بهتر ادامه پیدا کند

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    البوم روی دیگر خیلی ضعیف است.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    اون قسمت محسن جاوشی رو خوب اومدی.دمت کرم!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57
    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    آلبوم شاید از نظر موسیقی و ترانه ضعیف نبود ولی صدای آقای رادان اصلا روی آهنگ ها ننشسته بود، همه ی آهنگ ها انگار با دو صدا خوانده شده بود...در کل نظر شخصی بنده نپسندید این آلبوم را و به نظرم آقای رادان توی بازیگری موفق تر هستند

    ali
    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    faghat reza yazdani

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    بهرام رادان عزیز گفته دوست داره با محسن چاوشی همکاری کنه!

    ولی سوال اینجاست:

    چه کسی آرزوی همکاری با سلطان محسن چاوشی رو نداره؟

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    be nazare man aghaye radan hata dar cinema ham bayaneshoon kheeyli moshkel dare.enteshare in album ham az etemad be nafse balashoon hekayat mikone

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    اخه یکی نیست بگه بازیگر رو چه به خوانندگی فکر کرده راحته مثل بازیگری.به نظر من فوق العاده ضعیفه.هم ملودی و هم ترانه

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    بهرام رادان بخودی خود توانایی بزرگی برزی جذب مخاطب عام دارد.حال اگر وارد دنیای هم موسیقی بشود ، پس اثرش ارزش حداقل یکبار شنیدن را برای اهالی این وادی نیز می تواند داشته باشد ،لااقل برای اینه سر از کارش برای درک رمز ورود به ورطه ای غیر از تخصصش دربیاورید.
    موزیسین های سینمایی چه در داخل و چه در خارج کم نبوده اند.از وودی آلن که هنوز هم گاهی در یکی از کلوپ های جز نیویورک کلارینت می نوازد تا آکاردئون نواختن خسرو سینایی.همچنان که مثلا جمشید مشایخی را نیز می توان از موسیقی شناس های حرفه ای وادی موسیقی کلاسیک ایرانی دانست.آنچه البته عیان است ارتباط مستقیم و درک معنوی مشترک بین این دو هنر است.
    در آنسوی داستان نیز کم نبودند موسیقیدانانی که سودای بازیگری خود را به ورطه عمل کشاندند و بر پرده نقره ای نقشی دیگر تصویر کردند - بی قضاوت - چه خوب و چه نچسب.
    مدتها بود که زمزمه انتشار آلبومی با صدای بهرام رادان در شبکه های مجازی و سایتهای خبری شنیده شده بود که البته چندی بعد کلیپی از یکی از ترانه ها نیز مهر تائیدی بر این مدعا زد.
    روز انتشار "روی دیگر" و متعاقب آن کنفرانس مطبوعاتی بهرام رادان در هتل آزادی زوایای تاریک این پروژه - به سبک یک سینما گر - روشن شد.
    آلبومی با ۱۲ ترانه در چارچوب موسیقی راک ، پاپ و البته ناخنکی به یکی دو سبک دیگر ! همه چیز نشان از یک نگاه ایدئالیستی در جمع آوری این آلبوم موسیقی می دهد.از نوع بسته بندی و دفترچه تا تنوع نوازندگان اسم دار و همکاران عملیاتی مجموعه که بسیاری از آنها برای همه شناخته شده هستند.
    قیمت گذاری بسیار نازل این آلبوم البته حکایت از نگاهی متفاوت از بازار متداول موسیقی دارد و حاکی از نگاه اختصاصی رادان برای "دیده شدن" در اولین قدم در وجه مثبتش -بی توجه به سرانجام مالی - ، در دنیایی که در آن تازه وارد است را دارد.
    با نیم نگاهی به عوامل اصلی آلبوم یعنی آهنگساز و تنظیم کنندگان بخشی از این ماجرا روشن تر می شود:یک نگاه تصویریِ تاکیدی در خلق صوتی یک اثر موسیقایی.
    اصلی ترین هنرمند مجموعه در کسوت آهنگساز و تنظیم کننده کیوان هنرمند است.کسی که وی را بیشتر به آهنگساز فیلم می شناسیم و از وی موسیقی فیلم صورتی در بازار موسیقی موجود است و موسیقی فیلم گاوخونی نیز از آثار شاخص سینمایی وی محسوب می گردد.
    قدمهای محتاط پدیدآورندگان در این اثر در دوری از ابتذال و عدم پردازش سطحی در اجرا قابل ستایش است.بیایید واقع گرایانه نگاه کنیم تا سطح توقعمان نیز از خواننده اثر از مرز واقعیت به دامنه توقعات حرفه ای تر تجاوز نکند.
    صدای بهرام رادان را نمی توان در رده صداهای شاخص و دارای کاراکتر صوتی دانست اما به نظر می رسد تلاش و دوستانش‌ بر این بوده است که از حداقل ها نیز عدول نکند.آموزش های صوتی و موسیقایی که با کمک هومن جاوید به وی داده شده است کاملا در سبک خواندن ترانه ها مشهود است و رنگی از خوانش جاوید را بهمراه دارد. در بعضی ترانه ها نیز بکار گیری گروه کر "نامیرا "آمبیانس و رنگ خوبی را تصویر می کند.
    استفاده از ترانه های انگلیسی نیز به نظر می رسد در راستای جذب مخاطب برای این اثر در طیف های بالایی هرم "مصرف کننده" است.عواملی مانند استفاده از اشعار اشو و البته موسیقی آریا عظیمی نژاد - که وی نیز استاد بازی با افکت های صوتی و لوپ های جذاب ریتم است - می تواند نشانی از نگاه درونگرای رادان در خلق اثری صوتی باشد.
    بر خلاف آنچه که ممکن است از خواندن این نوشته به ذهن خواننده آن متبادر گردد ، تمجید از این اثر نیست بلکه اشاره به تفاوتهای نگاه یک سینما گر کمال گرا با یک فعال موسیقی است.به نظر نگارنده ، دقت در جزئیات ، عدم اهمیت به درآمد اثر و تلاش برای بجا گذاشتن یک تجربه "شخصی" قابل قبول و قابل دفاع از وجوه مثبت این مجموعه است.یادمان باشد رادان دغدغه ای برای تولید اثر بعدی ندارد و این ممکن است اولی ن و یا آخرین گام در این مسیر باشد.
    بهرام رادان هنوز هم "موزیسین" نیست ولی اگر نگاه هنرمندانه و کمال گرای وی در همه ابعاد ، بین تولیکنندگان نیمه تجاری شایع گردد باعث بالارفتن سطح سلیقه ی مخاطب خواهد شد که فارق از ارزیابی حرفه ای "روی دیگر" این مهمترین نتیجه گیری این متن است.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    واقعا مسئله این است

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    من آقای بهرام رادان رو به عنوان بازیگر خیلی دوسش دارم
    اما این آلبوم حرفی برای گفتن نداشت
    ای کاش هر کسی سعی کنه در کار خودش بهترین باشه
    نه این که دستی به همه کارا بزنه و همه کاری رو صرفا بخواد تجربه بکنه
    بهرام رادان به عنوان بازیگر خیلی محبوب و دوست داشتنی بود
    اما به نظر من با اینکار کمی از محبوبیتش رو از دست داد

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    من یکی از مخالفین این آلبوم و خوانندگی بهرام رادان بودم ولی وقتی باتمرکز و سرفرصت بهش گوش دادم فهمیدم این آلبوم حرف نداره!عالیه!فضای تصویری ترانه ها برام خیلی جالبه!ترانه ها و موسیقی و درکنارش صدای رادان فوق العاده اس.
    رادان تو بازیگری متفاوت و باشخصیت عمل میکنه و حالا میتونم بگم در موسیقی همینطوره...
    تبریییییییییییییییییییییییک آقای رادان!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    بدترین البوم تاریخ ایران بود این البوم از همه لحاظ مخصوصا صدای خواننده

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    albumesh qashang bud,lyricsash0 xeili dus dashtam
    :-)

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    متاسفانه اصلا انتظار منو براورده نکرد بنظرم ایراد اصلی در انتخاب ترانه ها بود
    البته وجود آهنگهای انگلیسی زبان خوب ایده است ترک 11 تنها آهنگی بود که بیش از دوبار توونستم گوش بدم
    در ضمن دوستان محترمی چون خانم سارا بهتره کمی خوددارتر باشند! حالا اگر از یه آلبومی خوشمون نیومد که نباید کل هنر بهرام رادان و یا جامعه بازیگرهارو زیر سوال ببریم
    پیش رفتن در هر کدوم از شاخه های هنری دشواری های خودشو داره!!!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    روزی که شنیدم بهرام رادان خواننده شده خوشحال نشدم ولی "روی دیگر" عالی بود ... من که با تک تک آهنگا کیف کردم ... از روزی که آلبوم اومده مدام دارم گوش می کنم و هر بار بیشتر از قبل باور می کنم که قضاوت اشتباه کرده بودم ... خسته نباشید ... عاااااالی بود ...

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    آقای رادان بازیگر موفق و محترمی هستند اما ای کاش هرگز سعی در انتشار موسیقی و خوانندگی نمی کردندو صداشون اصلا جذاب نیست و هیچ کاراکتر خوانندگی نداره . امیدوارم کامنتهای مردم و ببینند و در تصمیماتشون مبنی بر خوانندگی تغییر ایجاد کنند.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    بهرام پشت جلد نوشته : امیدوارم بعد از گوش دادنش فارغ از هر نوع سلیقه احساس کنید که هدف ما احترام به شعور والای مخاطب بوده ...

    من این تلاش و حس رو از تک تک آهنگا کاملا احساس کردم .
    دمت گرم بهرام خان رادان

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    راستی
    بهترین راه دشمن تراشی ، داشتن و به کار انداختن استعداد و لیافت است. (فرانسوا لاروشفوکو)

    این اتفاق در سینما برای بهرام رادان افتاده بود. با این البوم اولش هم ثابت کرد که در زمینه موسیقی هم استعداد و لیاقتش رو به کار انداخته...

    موفق باشی پسر

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    آفرین !

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    هر چیزی اولش کمی سخته اگر ما به جای ایرادگیری از هنرمند به عمق خواسته و درک کارش بپردازیم کار دشواری را به نظر من انجام ندادیم

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    من طرفدار بهرام عزیز هستم چون نه تنها در حرفه بازیگری بلکه در فعالیتهای غیر بازیگری انسان موفقیس.خبر دادن البوم جناب رادان مثه انتشار بقیه خبرها غافل گیرم کرد حتی الان که دارم قطعه ها رو گوش میدم غافل گیر شدم.موسیقی و ترانه ها خیییییییییلیییییییی عمیقن.خیلی باید روش فک کرد تا به مفهوم واقعی اثر رسید خیلی حرفا دارن واسه خودشون.خوشحالم که انسانی موفق نه فقط در بازیگری بلکه در موسیقی یه فرد ایرانیست.بعد عمری یک کار متفاوت و عمیق شنیدم.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    وقتی چیزی حالیت نمیشه با اعتماد به نفسسسسسسسسسسس !! نظر نده !!!!!!!!!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    دارم آهنگ boring fall این آلبوم رو همین الان گوش می کنم ... چقدر عالیهههههه

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    اقای بهرام رادان با این البوم و با این خوندنش و تنظیم های اهنگش خواست بگه منو چه به خوانندگی بهتره برم به همون (بازیگری ادامه بدم)

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    آلبوم روی دیگر تلاش خوبیه،اما کافی نیست.فقط ترکیبی از تعدادی قابلیت هاست که بهرام رادان به خاطر موقعیت اجتماعی و شغلیش تو جامعه داره.به نظر من کارش هنوز پخته نشده...که مسلما تنها دلیلش کمبود تجربه س.اما حداقل اینکه تیم سازنده صرفا مثل یه هوس کودکانه باهاش برخورد نکردند و روی تمام قسمت های کار فکر کردند قابل ستایشه.احتمالا در آینده شاهد کارهای بهتری خواهیم بود.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    اخه جواب تو رو چی میشه داد!!!
    البته حق هر کسی است که نظر شخصیشو بده.
    اما.....!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    دم همه دوستانی که برای این اثر زحمت کشیدن گرم. امیدوارم ادامه دار باشه . هر اثری مخاطب خودشو داره و مهم ادامه دادن راه ....

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    az rooye chi in harfo mizanin ?!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    آلبوم ضعیفی بدون تعارف،موسیقی باید روان و ساده ... کلا به دل بشینه

    آرزوی موفقیت برای رادان در دیگر عرصه های زندگی.

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    کمی وقت برای اهنگا بزار و تو خلوت خودت چند بار گوش بده میبینی که چقققققققققققققدر به دل میشینه.امتحانش ضرر نداره

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    اما متاسفانه کم تر کسی این و میفهمه.
    اخ که از دست این مردم ... داد و بیداد ...

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    متاستفانه این آلبوم هیچ ارزش هنری نداشت
    و مطمئنا بهرام رادان فقط خواسته خوانندگی رو تجربه کنه و بس
    حتی بعضی از ترانه هاش احساس می کنی بجای شعر خوندن داره حرف میزنه
    کاملا مشخصه که صدای رادان صدای موسیقیایی نیست.
    البته بازیگر خیلی خوبیه
    نمی دونم چرا عده ای اصرار دارن بگن این آلبوم خوبه
    مطمئنا اونها از روی علاقه شخصی به بهرام رادان این حرفهارو میزنن

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    من آلبوم رو با شک خریدم ولی الان بی صبرانه منتظر آلبوم بعدی هستم و مطمئنم جز اولین خریدارانش خواهم بود.
    روی دیگر فراتر از انتظارم بود. فوق العاده . با تمام ترک ها حال کردم . مرسی

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

    بدون تعارف البوم خیلی خیلی بد بود

    افزودن یک دیدگاه جدید

    محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

    Plain text

    • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
    • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
    • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
    CAPTCHA
    This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



    دانلود بهرام رادان: تحت تاثیر کسی نیستم | موسیقی ما