برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی شوکت شخصا به پخش آلبوم خود اقدام کرد
طی یک اقدام عجیب و جدید اما جالب؛
علی شوکت شخصا به پخش آلبوم خود اقدام کرد
موسیقی ما- لی لا رضایی: به دنبال عدم پخش درست و دقیق شرکت پخش الوند در پخش وتوزیع آلبوم «بیست شهریور» با صدای علی شوکت، این خواننده در یک اقدام بسیار جالب خود شخصا به پخش آلبوم خود در مراکز فرهنگی-هنری پرداخت.

این خواننده در این مورد به موسیقی ما گفت: متاسفانه به دلیل اینکه شرکت پخش الوند نسبت به تمامی وعده ووعیدهای خود، در خصوص پخش آلبوم «بیست شهریور»، تصمیم گرفتم تا خودم دست به کار شده و تمامی نسخه‌هایی را که از این شرکت پس گرفته‌ام، به تنهایی در سطح شهر تهران و بعد‌تر در سطح کشور پخش کنم.
در واقع این برای اولین بار است که چنین اتفاقی برای یک خواننده می‌افتد و این حرکت را می‌توان یک حرکت اعتراضی دانست.

علی شوکت که آلبوم خود را به سبک راک معرفی می‌کند در ادامه می‌گوید: واقعا متاسفم که شرکتی چون شرکت الوند به قول و قرارهای خود پای بند نبوده و در شرایط حساسی من را به همراه آلبومم تنها گذاشت.

با وجود بی‌حاشیگی علی شوکت، آلبوم «۲۰ شهریور» با صدای او تا کنون حواشی بسیاری داشته است. اول اینکه قرار بودتاریخ انتشارآن درتاریخ ۲۰ شهریورباشد که این امکان می‌سر نشد و انتشار آن به ماه‌ها بعد موکول شد.
وی فعالیت موسیقایی خود را از سال ۱۳۷۸ طی همکاری با صدا و سیما آغاز کرده، وطی این سال‌ها بیشترین تمرکز خود را بر روی خواسته‌های هنری خود گذاشته است.

شهرام مویدی و هادی کیانی و دارا دارایی همراه با این خواننده در این آلبوم نوازندگی کرده‌اند. میکس و مسترینگ آن نیز با رامین مظاهری (استودیو باران) و درعکس و گرافیک با علیرضا نبائی (گروه طراحان بایا) همکاری داشته است.

به گفته وی سعید جابری مدیر شرکت لایف پارسه به عنوان اسپانسر بی‌نظیر همواره با وی همکاری داشته و بدون حمایت شرکت لایف برد امکان انتشار این آلبوم با این شرایط ایده آل می‌سر نبود.

 آلبوم «۲۰ شهریور» جز دو قطعه را علی شوکت ساخته و تنظیم کرده و ترانه‌های آن را نیز خود سروده است.
یکی دیگر از قطعات این آلبوم با عنوان «مامان من» را شهرام مویدی ساخته و تنظیم کرده و قطعه «نمی‌ری از یادم» را هادی کیانی تنظیم کرده است.

شهرام مویدی به عنوان طراح و نوازنده گیتار‌ها و هادی کیانی نوارنده پیانو، و طراح و مجری درامز، دارا دارایی به عنوان نوازنده گیتار بیس، در کنار علی شوکت در این آلبوم حضور دارند.

 وی پیش از این گفته بود: برای تولید این آلبوم باید بگویم این آلبوم محصول درک من از فضای شعر و موسیقی و ارتباط با مخاطب است و وسواسی را که در لباس پوشیدن دارم در تولید این آلبوم نیز داشته‌ام. احساس می‌کنم در ترانه‌ها خواسته‌ام به شکل دیگری به معضلات اجتماعی و روابطی که طی روزمره بین آدم‌ها وجود دارد، نگاه کنم.

وی در پایان گفت: تمام تلاشم این است که در چنین شرایطی آلبومم را بدون هیچ واسطه‌ای به بازار بفرستم. به همین دلیل همه تلاش خودم در این است که شخصا به پخش آن اقدام کنم. باورنمی کنید که در این مسیر چه کارهای سختی کرده‌ام و با برخوردهایی مواجه شده‌ام. اماهمه این سختی ا را با جان و دل می‌خرم تا آنچه را که از دلم برآمده به دست مردم برسانم. جون همه هدف من آن‌ها بوده‌اند و کار کردن من بدون آن‌ها هیچ معنا ومفهومی نخواهد داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من به عنوان طرفدار محسن یگانه واقعا به اقای شوکت تبریک میگم که این همه خاکی اند مثل محسن خودمون
البته محسن قبلنا

ABC
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

درود بر شما آقای شوکت
با این که علاقه زیادی به سبک راک ندارم مطمئن باشید اولین جایی که آلبومتون رو ببینم میخرمش .
واقعا برای بعضی از شرکتهای پخش متاسفم .
بعضی از این شرکتها به هیچ عنوان حامی موسیقی نیستن و فقط مسائل مادی براشون مطرحه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

در دنیای موسیقی مجاز ایران تو این چند ساله شاهد خیلی نا هماهنگی ها و بد قولی ها از طرف شرکت ها بودیم شاید این حرکت هشداری باشه برای شرکت ها و شروعی خوب باشه برای خواننده ها که بتونن یه تاریخ دقیق بدن از زمان پخش آلبومشون

بنده این آلبوم رو از بیپ تونز خریداری کردم آلبوم بسیار زیبایی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

محکم باش.....................................................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی شوکت شخصا به پخش آلبوم خود اقدام کرد | موسیقی ما