برنامه یاد بعضی نفرات
 
«۲۰ شهریور» در ۲۰ مهرماه منتشر می‌شود
دموی این آلبوم را این جا گوش کنید؛
«۲۰ شهریور» در ۲۰ مهرماه منتشر می‌شود
موسیقی ما - لی لا رضایی: علی شوکت از دریافت مجوز اولین آلبوم خود خبر داد. وی در این رابطه در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: اگر همه چیز طبق روال پیش بینی شده و مطابق با برنامه ریزی‌هایی که داشته‌ام، پیش برود، در همین هفته قرارداد پخش آلبوم خود را بسته و آن را راهی بازار موسیقی می‌کنم.

عنوان این آلبوم «۲۰ شهریور» است که شوکت در این باره گفت: «۲۰ شهریور» بود که برای اولین بار خودم را در آغوش امن و گرمی پیدا کردم که انگار با صدای ضربان قلبش روی صورتم به من می‌گفت: هیچ وقت ت‌‌نهایت نمی‌گذارم و «۲۰ شهریور» ۱۳۵۴ بود که پدرم با دسته گلی به بیمارستان پاستور به دیدار همسرش و پسری آمد که با اولین نگاه به چشم‌هایش آروزی دیدن روزهایی کرد که به او افتخار کند.

وی در ادامه معرفی آلبوم خود اظهار داشت: عنوان قطعات این آلبوم، «من و تو»، «اولین نگاه»، «خورشید و ماه»، «نبودنم کنارت»، «مامان من»، «برنده و بازنده»، «عشق یا عادت»، «نمی‌دونی» و «نمی‌ری از یادم» نام دارد که در سبک پاپ –راک و کلاسیک اجرا شده‌اند.

گفتنی است که تمامی قطعات آلبوم نام برده را علی شوکت ساخته و تنظیم کرده است. وی در ادامه توضیح داد: من در این آلبوم، فرم قصه را به شکل ترانه انتخاب کردم، قصه‌ای که رویکرد اجتماعی آن، بر پایه تعاریف امروزی از رابطه است. من در نقش خواننده راوی قصه هم هستم و با توانایی در موسیقی و با همکاری با موزیسین‌های حرفه‌ای، بخش موسیقی را تکمیل و قصه «۲۰ شهریور» را تدوین کردم.

وی در خصوص همکاری با موزیسین‌هایی که در این آلبوم همراه وی بوده‌اند، گفت: شهرام مویدی (طراح و نوازنده گیتار)، هادی کیانی (طراح درامز ونوازنده پیانو)، دارا دارایی (گیتار بیس) و رامین مظاهری (میکس و مس‌تر) در «۲۰ شهریور» با من همکاری کرده‌اند.

وی درباره بازتاب احتمالی آلبوم خود پس از انتشار گفت: تلاش من برای متفاوت بودن این آلبوم از آلبوم‌های موسیقی رایج بازار، همین طور نزدیک‌تر شدن به استانداردهای جهانی و جلب اطمینان مخاطب، اعم از کار‌شناس و غیر کار‌شناس، بی‌وقفه بوده است.

من به «۲۰ شهریور» امیدوارم و اگر ارائه این آلبوم را شروع آشنایی‌ام با مخاطبان موسیقی فرض کنم، ثبات و تدام این دوستی را هر روز آرزو می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالم از همکاری با دوستان هنرمندم، همین طور شرکت لایف برد (سعید جابری، اسپانسر آلبوم) و اینکه آلبوم «۲۰ شهریور» را تقدیم می‌کنم به مامان و بابام و همه مادر و پدرهایی که هر شب با نگرانی فردای بچه‌هایشان می‌خوابند.

این آلبوم را شرکت آوای سگال (بهنام صفاریان) منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

مثل اینکه یک نفر به یاد دوستداران موسیقی راک هست که مجوز هم داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

همیشه نو... همیشه عمیق

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

صدای تازه ای دارد و شعرها متفاوت است . منتظر آلبوم کامل هستم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «۲۰ شهریور» در ۲۰ مهرماه منتشر می‌شود | موسیقی ما